Presidentin adjutantti: Loukkaavassa puvussa juhliin tuleva voidaan käännyttää pois
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Sandra Marins paljasti rintansa Linnan juhlien suorassa lähetyksessä - nyt hän kertoo, miksi:
Tissit. Ne nähtiin Linnan juhlien virallisilla jatkoilla puolenyön aikaan. Ylen suorassa tv-lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hänet olisi voitu pyytää veteraanien juhlaan kertomaan asustaan ja siitä, miten se symboloi heidän tekemäänsä palvelusta maallemme.
Kertoiko presidenttipari veteraaneille pukujensa taustat ja symboliikan? Vai mikä juttu on tämä, että veteraaneille pitää käydä esittelemässä pukuja?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jollekulle uutinen? Mutta loukkaavaksi ei riitä, että somessa joku pahoitti mielensä, kun korussa on pyssy tai puku symboloi vulvaa. Käännytettävä puku olisi esim. Tissit paljaana, natsiuniformu, tai Cradle of Filthin t-paita ja farkkushortsit.
Juhlan järjestäjätaho sekä hyvät käytöstavat ja toisten huomioiminen määrittävät pukeutumiskoodit. Kun on valtiollisesta juhlasta kysymys, se on yksittäistä ihmistä suurempi juhla ja siellä ei mennä yksittäisten sooloilijoiden tykkäämisien mukaan.
Sinä voit itse järjestämissäsi juhlissa määritellä omat sääntösi.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaava ei tässä tarkoita sitä, että Vauva-palstalla on loukkaannuttu.
Tällöinhän puolet vieraista pitäisi käännyttää pois.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hänet olisi voitu pyytää veteraanien juhlaan kertomaan asustaan ja siitä, miten se symboloi heidän tekemäänsä palvelusta maallemme.
Kertoiko presidenttipari veteraaneille pukujensa taustat ja symboliikan? Vai mikä juttu on tämä, että veteraaneille pitää käydä esittelemässä pukuja?
Veteraanikortti on oikeiston oikein semmoinen salainen ässä hihassa. Sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen.
Minä tahdon nähdä mekon, jossa kuvataan vauvan syntymä mahdollisimman realistisesti!
Samoin olisi hienoa nähdä spermaa imitoiva iso läiskä hameen strategisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Seta ajaa "asiaansa" pilluilla ja peniksillä. Kyllä, naisella on pillu, ei sitä tarvitse kenenkään naamaan hieroa (muualla kuin makuuhuoneen puolella). Miten se liittyy mitenkään seksuaalivähemmistöihin?
Miksi oletat, että tämä liittyy mitenkään seksuaalivähemmistöihin?
Koska suurimpana puheenaiheena oleva puku muistuttaa pillua ja niin on sen kantajakin ilmaissut
Minä kun olen luullut että kaikilla naisilla on pillu.
Ilmeisesti näin ei ole, vaan ainoastaan seksuaalivähemmistöillä.
Stubbien vierasmaku on niin erikoinen, että onneksi sekin valtakausi päättyy kerran.
Tuomioja tulee aina samassa ryppyisessä rippipuvussa mitä muutenkin käyttää joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne tule kirkon jäseniä jne. Ei ole oikea tilaisuus esitellä tuollaista pukua.
Noin 60% suomalaisista on edelleen kirkon jäseniä, joten eiköhän heitä ole käytännössä kaikkialla.
Eli Kantolan puku on juhlan arvoa alentava, joten käännytys on edessä. Hyvä.
Joku häpy sentään, kun ei omaa vulvaansa vilauta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on loukkaava puku? Kenen mielestä?
Etikettiin soveltumaton, kutsussa saattaa olla viitettä pukeutumiseen kuten vaikkapa hääkutsussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jollekulle uutinen? Mutta loukkaavaksi ei riitä, että somessa joku pahoitti mielensä, kun korussa on pyssy tai puku symboloi vulvaa. Käännytettävä puku olisi esim. Tissit paljaana, natsiuniformu, tai Cradle of Filthin t-paita ja farkkushortsit.
Juhlan järjestäjätaho sekä hyvät käytöstavat ja toisten huomioiminen määrittävät pukeutumiskoodit. Kun on valtiollisesta juhlasta kysymys, se on yksittäistä ihmistä suurempi juhla ja siellä ei mennä yksittäisten sooloilijoiden tykkäämisien mukaan.
Sinä voit itse järjestämissäsi juhlissa määritellä omat sääntösi.
Kumpikohan rikkoo enemmän niitä koodeja, vaaleanpunainen sifonkihuivi vai rynnäkkökivääri?
Vierailija kirjoitti:
Vähentää arvokkuutta juhlalta.
Arvokkuuden tunne tai tuntemus voi olla todellakin vieras joillekin. Sitä ei vain ole. Arvokasta on minä ja minun mielipiteeni.
Lordi ei tullut juhliin, kun ei saanut maskissa tulla. Vain vaimo tuli, ja se oli kai jonkinasteinen etikettimoka.
Eikö jo riitä et toi mätä Pride terrorisoi puolet kesästä lipuilla ja kulkueilla?