Lue keskustelun säännöt.
Arvostettuja/suosittuja elokuvia, jotka on tuottaneet sinulle pettymyksen? Omalla kohdallani esimerkiksi (2018), mielestäni kamala elokuva.
05.12.2025 |
Erehdyin luulemaan, että kyseessä voisi olla katsomisen arvoinen historiallinen kuvaus, mutta kyseinen elokuva tuottikin minulle karvaan pettymyksen. Todella seksistinen ja omituinen teos, joka oli täynnä naisiin kohdistuvaa seksualisointia.
Mitä nuo näyttelijätkin ajattelee, kun he ovat kuitenkin ammateiltaan elokuvanäyttelijöitä eikä aikuisviihdenäyttelijöitä. Jotkut kohtaukset täysin sitä. Tainnut tulla hyvä mieli vain pervoille ohjaajille ja käsikirjoittajille...
Kommentit (102)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Forrest Gump minulla. Olen kuullut melkein koko elämäni ajan kehuja kyseisestä elokuvasta, miten upea, mahtava, hyvin tehty jne jne. Kunnes yritin katsoa sitä itse ensimmäistä kertaa viime vuonna ja inhosin jokaista minuuttia. En tykännyt siis ollenkaan. Kaikki tökkii minua k.o elokuvassa. Näyttelijät, itse tarina, etelävaltioiden liioteltu aksentti alussa jne. Olen varmaan mielipiteeni kanssa yksin, mutta ei voi mitään.