Eläissäni en ole ennen näin huonoa hallitusta nähnyt
Kommentit (34)
Minä olen, edellinen hallitus oli kamala
Vierailija kirjoitti:
Jep, silloin hallitus teki ihan oikeasti elämisestä todella kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Kapitalismi perustuu ihmisen itsekkyyteen: itsekäs ihminen motivoituu tekemään mahdollisimman laadukasta työtä joka myydään markkinoilla kilpailukykyiseen hintaan. Nykyään ristiriita on vaan siinä että halutaan säästää, työttömyys lisääntyy, pienellä porukalla tehdään entistä tehokkaammin ja ihmisen polttavat itsensä loppuun.
Kiittäkää demareita ja muuta vasemmistoa. Tehneet parhaansa jo sata vuotta, että työpaikat Suomesta häviävät mahdollisimman kattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Tekemällä päätöksiä, jotka eivät sivistysvaltioon kuulu. Samaa tasoa, jos nykyinen hallitus päättäisi, että työttömillä ei ole oikeutta käydä ravintolassa tai elokuvissa ja näihin pääsemiseksi pitäisi näyttää työssäkäyntipassi.
Vierailija kirjoitti:
Nassu umpeen perskokkare!
Edellinen hallitus oli vuosisadan kauhein, aloittivat mahtavan velkarallin, joka vyöryy vieläkin ja estivät vapaan liikkumisen.
Olen syntynyt 1963. Ekat poliitikot muistan 60-lopulta. Politiikkaa aloin seuraamaan 70-luvun puolivälissä.
Ajattelin, että Kataisen hallitus oli pohjanoteeraus, mutta sitten tuli Stubb. Osaamattomuuden ylistyslaulu ja ajattelin, että pahempaa ei voi tulla ja olla. Tuli Sipilä...ja uusi pohjakosketus, täysin vääriä päätöksiä, puhutaan yhtä, tehdään toista. Ajattelin, että pahempaa ei voi enää tulla.
Ja silti OrpoPurra vetää Sipilästäkin ohi selkeästi. Nämä on autisteja kaikki, he eivät ymmärrä ihmisiä, he pelkäävät ihmisiä. He eivät ymmärrä kapitalismia, niin oikeistolaisia kuin kuvittelevat olevansa. Ja hallituspuolueiden riveissä on pedareita, lapsentappajia, yleisellä paikalla humalassa aseella ampujia, pahoinpitelijöitä, röyhmänien kanssa veljeilijöitä. Hirveä alennustila. Ja tähän kruununa se, että USA kusettaa niin Orpoa kuin Stubukkaa 6-0. Tämä hallitus on aiheuttanut mittaamatonta vahinkoa Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1963. Ekat poliitikot muistan 60-lopulta. Politiikkaa aloin seuraamaan 70-luvun puolivälissä.
Ajattelin, että Kataisen hallitus oli pohjanoteeraus, mutta sitten tuli Stubb. Osaamattomuuden ylistyslaulu ja ajattelin, että pahempaa ei voi tulla ja olla. Tuli Sipilä...ja uusi pohjakosketus, täysin vääriä päätöksiä, puhutaan yhtä, tehdään toista. Ajattelin, että pahempaa ei voi enää tulla.
Ja silti OrpoPurra vetää Sipilästäkin ohi selkeästi. Nämä on autisteja kaikki, he eivät ymmärrä ihmisiä, he pelkäävät ihmisiä. He eivät ymmärrä kapitalismia, niin oikeistolaisia kuin kuvittelevat olevansa. Ja hallituspuolueiden riveissä on pedareita, lapsentappajia, yleisellä paikalla humalassa aseella ampujia, pahoinpitelijöitä, röyhmänien kanssa veljeilijöitä. Hirveä alennustila. Ja tähän kruununa se, että USA kusettaa niin Orpoa kuin Stubukkaa 6-0. Tämä hallitus on aiheuttanut mittaamatonta vahinkoa Suomelle.
Seuraavalla hallituksella on kova työ saada suomalaiset taas luottamaan itseensä ja tulevaisuuteen. Ei ole helppo tehtävä edessä nykyisen tuhotyön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, vihervassari vinkuu tuskaansa totuuden edessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon sun "totuuden" voi jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. En ole eläissäni nähnyt näin hyvää hallitusta.
Vihdoinkin jokainen saa sen, minkä työpanoksellaan ansaitsee.
...enkä näin huonoa KELAn johtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon sun "totuuden" voi jättää omaan arvoonsa.
Ei voi, se on ainoa ja oikea. Lisäksi Euroopassa on myös huomattu, mikä on oikea suunta, ja lisää samaa on luvassa
Tämä hallitus ei ole sulkenut vanhuksia koteihinsa, estänyt iäkkäitä leskiä pääsemästä puolison hautajaisiin ja kieltänyt lapsilta koulunkäyntiä.
Oikeastiko tämä on parempi kuin edellinen hallitus, joka jakoi kulttuurille kymmeniä miljoonia siten, että rahalle ei vaadittu mitään vastinetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. En ole eläissäni nähnyt näin hyvää hallitusta.
Vihdoinkin jokainen saa sen, minkä työpanoksellaan ansaitsee.
Persujen kannatus romahti kolmessa peräkkäisessä vaalissa kaksi kolmasosaa 6% KESKEN HALLITUSKAUDEN. 🤣🤣🤣🤣
Sama, mutta 40 vuotta.