Eläissäni en ole ennen näin huonoa hallitusta nähnyt
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kiittäkää demareita ja muuta vasemmistoa. Tehneet parhaansa jo sata vuotta, että työpaikat Suomesta häviävät mahdollisimman kattavasti.
Sinustako työntekijöille ei pitäisi olla mitään oikeuksia ja palkkavaatimuksia vaan tehdä vain nöyrästi töitä suut supussa ja luottaa yritysten hyvään tahtoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, edellinen hallitus oli kamala
Jep, silloin hallitus teki ihan oikeasti elämisestä todella kurjaa.
Millä tavalla?
Tekemällä päätöksiä, jotka eivät sivistysvaltioon kuulu. Samaa tasoa, jos nykyinen hallitus päättäisi, että työttömillä ei ole oikeutta käydä ravintolassa tai elokuvissa ja näihin pääsemiseksi pitäisi näyttää työssäkäyntipassi.
Pitäisikö sun puhua kokemuksistasi ammattilaiselle?
Vierailija kirjoitti:
...enkä näin huonoa KELAn johtoa.
Sehän jo huomattiin aikanaan myös HUS:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiittäkää demareita ja muuta vasemmistoa. Tehneet parhaansa jo sata vuotta, että työpaikat Suomesta häviävät mahdollisimman kattavasti.
Sinustako työntekijöille ei pitäisi olla mitään oikeuksia ja palkkavaatimuksia vaan tehdä vain nöyrästi töitä suut supussa ja luottaa yritysten hyvään tahtoon?
Näille äärioikeiston haukoille sopisi varmasti hyvin kaleeriorjuuden palauttaminen, kunhan saavat itse istua kapteenin penkillä..
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen päästessä valtaan kaikki lähti lapasesta. Uusliberalistinen markkinatalous ei toimi. Vasemmistovetoinen hallitus on ollut parasta aina Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1963. Ekat poliitikot muistan 60-lopulta. Politiikkaa aloin seuraamaan 70-luvun puolivälissä.
Ajattelin, että Kataisen hallitus oli pohjanoteeraus, mutta sitten tuli Stubb. Osaamattomuuden ylistyslaulu ja ajattelin, että pahempaa ei voi tulla ja olla. Tuli Sipilä...ja uusi pohjakosketus, täysin vääriä päätöksiä, puhutaan yhtä, tehdään toista. Ajattelin, että pahempaa ei voi enää tulla.
Ja silti OrpoPurra vetää Sipilästäkin ohi selkeästi. Nämä on autisteja kaikki, he eivät ymmärrä ihmisiä, he pelkäävät ihmisiä. He eivät ymmärrä kapitalismia, niin oikeistolaisia kuin kuvittelevat olevansa. Ja hallituspuolueiden riveissä on pedareita, lapsentappajia, yleisellä paikalla humalassa aseella ampujia, pahoinpitelijöitä, röyhmänien kanssa veljeilijöitä. Hirveä alennustila. Ja tähän kruununa se, että USA kusettaa niin Orpoa kuin Stubukkaa 6-0. Tämä hall
Seuraavalla hallituksella on kova työ saada suomalaiset taas luottamaan itseensä ja tulevaisuuteen. Ei ole helppo tehtävä edessä nykyisen tuhotyön jälkeen.
Kaiken korjaa hymy ja hernekeitto vaalitorilla.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus oli vuosisadan kauhein, aloittivat mahtavan velkarallin, joka vyöryy vieläkin ja estivät vapaan liikkumisen.
Nolla on nolla. Meinaa nykyhallituksen talouskasvu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus oli vuosisadan kauhein, aloittivat mahtavan velkarallin, joka vyöryy vieläkin ja estivät vapaan liikkumisen.
Nolla on nolla. Meinaa nykyhallituksen talouskasvu.
Ja velkaakin otetaan ihan yhtä paljon.
Kokoomuksen päästessä valtaan kaikki lähti lapasesta. Uusliberalistinen markkinatalous ei toimi. Vasemmistovetoinen hallitus on ollut parasta aina Suomelle.
Tämä.
Suomalaiset ovat hyvin vasemmistolaisia. Tämä hallitus vetää nyt maata juuri väärään suuntaan. Saa nähdä miten tästä selvitään.
Seuraava tulee olemaan vielä huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Kapitalismi perustuu ihmisen itsekkyyteen: itsekäs ihminen motivoituu tekemään mahdollisimman laadukasta työtä joka myydään markkinoilla kilpailukykyiseen hintaan. Nykyään ristiriita on vaan siinä että halutaan säästää, työttömyys lisääntyy, pienellä porukalla tehdään entistä tehokkaammin ja ihmisen polttavat itsensä loppuun.
Ongelma lienee siinä, että me ihmiset ollaan moniulotteisia otuksia. Siinä missä osaamme olla itsekkäitä, kaipaamme myös yhteisöllisyyttä ja monet asiat eivät ole mahdollisia ilman yhteistyötä.
Onko onnistunut yhteiskunta keskinäiseen kilpailuun perustuva, vai keskinäiseen yhteistyöhön perustuva?
Kokoomuksen osaaminen on ollut kyllä yllättävän huonoa. Toki olin siihen valmistautunut, että tämän hallituksen politiikka on minusta huonoa, mutta tämän hallituksen toiminta on ollut huonoa ihan objektiivisestikin katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, silloin hallitus teki ihan oikeasti elämisestä todella kurjaa.
Millä tavalla?
Tekemällä päätöksiä, jotka eivät sivistysvaltioon kuulu. Samaa tasoa, jos nykyinen hallitus päättäisi, että työttömillä ei ole oikeutta käydä ravintolassa tai elokuvissa ja näihin pääsemiseksi pitäisi näyttää työssäkäyntipassi.
Ahaa, pandemian leviämisen rajoittaminen oli se kamala juttu. Jälkikäteen, koronan vapaa leviäminen olisi ollut ihan hyvä juttu. Ei sinunkaan tarvitsisi vinkua siitä täällä enää, vaan lepäisit rauhassa.
Sama mutta 45 vuotta.
Tai oli sorsan hallitus ennen lamaa. Jonka jälkeen suomen nuorin pääministeri herra Esko Aho. Demari. Otti valtavan vastuun.
Toistaako historia itseään. Tarvitaan aho, Lipponen, Marin ja Lindman. Väliin keskustaa.
Mutta ei tarvita 18 vuotta toimineita mätiä omenoita, viemään oikeasta poliitiikasta kehittyviä ajatuksia pois.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole hallituksessa demarit asialla. Ihan muuta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nassu umpeen perskokkare!
Mikset itse pidä tur paasi kiinni?Vain vassareilla on oikeus mielipiteeseen?
Ei taida muistua mieleen kun edellinen hallitus pisti nassena uudenmaan rajan kiinni.