Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä on tyylikkäin/kaunein?

Vierailija
05.12.2025 |

Vastaa nyt

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011660994.html

Kuka näistä on most hot?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra, ihanan hoikka.

Ja miesmäinen. 

Vierailija
42/49 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä äänestin asua/tyyliä enkä naisen ulkonäköä kuten moni ilmeisesti täällä.

Ääni meni Taralle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä äänestin asua/tyyliä enkä naisen ulkonäköä kuten moni ilmeisesti täällä.

Ääni meni Taralle.

Niin minäkin tein. Tykkäsin Nupun asusta.

Vierailija
44/49 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näille kandidaate saa olla liian ankara, ei tämä ole kauneuskilpailu, vaan pikkujouluasu-kisa. Ikävä, ettei Vendela ole vielä saanut yhtään ääntä.

Vierailija
45/49 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näille kandidaate saa olla liian ankara, ei tämä ole kauneuskilpailu, vaan pikkujouluasu-kisa. Ikävä, ettei Vendela ole vielä saanut yhtään ääntä.

Ylipäätään tuommoisesta materiaalista valmistettua asua on todella vaikea saada hyvännäköiseksi ja hyvin istuvaksi.  Samaten tuo laukku on liian iso juhla-asuun.

Vierailija
46/49 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra kenties mies, mutta mammat painaa nappia koska keppijalat keppijalat, oooh. 😂

Mä olen nainen enkä kyllä pidä tuollaisista keppijaloista ja noin kapeasta vartalosta. Ei tuollainen ole naisellinen. Kyllä pitää olla vähän enemmän lihaa luiden ympärillä ja jaloissa lihaksia eikä tuollaiset kepit. Ei todellakaan ole naisellinen. 

Vierailija
47/49 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrahan on kansainvälistä malliainesta kropaltaan. Ellei ole fotosopattu kapeutta ja pituutta.

Tuommoisella henkarilla mikä tahansa näyttää hyvältä. Vaikka musta jätesäkki vyön kanssa  😄

Juu, taitaa olla ransu nyt kun tarkemmin katselen. Pääkin näyttää miesmäiseltä siltäosin mitä näkyy. Nuori mies taitaa olla. Varmasti olisi mallina hyvä, tuollasiahan poikavartaloita ne on. 

Taitaa vaan av-mammat olla kateellisia nuorelle hoikalle Petra-kaunottarelle. Älkää huoliko, kyllä useimmat kaunottaretkin vanhenevat, myös Cindy Crawford.

En ole kateellinen koska Petra kroppa ei ole sitä mitä mä ihannoin. Ihan liian laiha, reidet muodottomat ja muutenkin hoikka muodoton kroppa. Mä ihannnoin esim. Salma Hayekia yms. muodokkaita, lanteikkaita naisia.

Huvittavaa, että aina vedetään kateuskortti esiin, jos kritisoi jotakin tai kirjoittaa, että ei pidä jostakin. 

Vierailija
48/49 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs ei ole se sana mikä sopii yhteen vesirajahameiden ja -mekkojen kanssa. Vaikka kuinka olisi hoikka kroppa.

Vierailija
49/49 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Petra

2. Tara

3. Katri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme