Mikä näistä on tyylikkäin/kaunein?
Kommentit (44)
Petran asu peittää ja saappaat on kivat, jolloin hoikat reidet krostuu upeasti. Myös miniikoikoisen mekon pitkät peittävät hihat tekevät siitä upean.
Kati, hämy selli on mun seuranain, niin oli mullakin aikoinaan olisipa ollut Kati mulla sellikaverina, huh .
Vierailija kirjoitti:
Petra. Tyylikäs mutta aika seksikäs. Tosi upeat sääret.
Ihmettelen ainoastaan Railin asua.. tai hameen pituutta. Peittääkö se edes peppua?
Liian kapeat jalat. Vähän lihasta edes jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Petra, ihanan hoikka.
Liian hoikka. Lähellä alipainoa enkä ymmärrä miksi pitäisi ihannoida liiallista hoikuutta. Normaalipaino on se tavoiteltava asia.
Raili 50v todella upea. Paremmassa kunnossa kuin moni 25v nainen 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra, ihanan hoikka.
Liian hoikka. Lähellä alipainoa enkä ymmärrä miksi pitäisi ihannoida liiallista hoikuutta. Normaalipaino on se tavoiteltava asia.
Joku filmitähti tms. nainen sanoi joskus, että "nainen ei voi olla koskaan liian hoikka", tottakai voi olla sairaalloisen hoikka. Minusta Petra ei ole kuitenkaan liian hoikka, on vaan mallimittainen ja sopisi hyvin jonnekin Pariisin/Rooman/New Yorkin catwalkille.
Minä, en lähetä kuvaa koska kauneus ja upeus sokaisee, mutta voitte kuvitella kuinka täydellinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ainoastaan Railin asua.. tai hameen pituutta. Peittääkö se edes peppua?
Näyttää ransulta. Miehen keppijalat ja horosaappaat. Tyylikäs? 😂
Vierailija kirjoitti:
Raililla on hyvä kroppa ikäisekseen. Itse olisin kuitenkin valinnut mustan hameen tuohon kokonaisuuteen. Tuo beigenruskea ei näytä erityisen juhlavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella naisellisen kapea vyötärö, upea vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra, ihanan hoikka.
Joku filmitähti tms. nainen sanoi joskus, että "nainen ei voi olla koskaan liian hoikka", tottakai voi olla sairaalloisen hoikka. Minusta Petra ei ole kuitenkaan liian hoikka, on vaan mallimittainen ja sopisi hyvin jonnekin Pariisin/Rooman/New Yorkin catwalkille.
Ihan tiedoksi, niillä kaikilla sun catwalk-malleilla on syömishäiriö, ja ovat todellakin "sairaalloisen hoikkia". Tämä Petra voi olla luonnostaan läpipasko pitkä naisihminen, tai ransu, eli mies. Normaali hänen vartalonsa ei ole, muttatämmöinen epösuhtainen vartalo on jostain syystä vaateholistien mieleen, kun toimii hyvin henkarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella naisellisen kapea vyötärö, upea vartalo.
Ei kyllä mun mielestä, ihan mieheltä näyttää, joka "identifioituu naiseksi". Onko varma ettei olekin mies.
Katrilla on naisellinen ihana vartalo, oikea venus jumalatar. Vaikkei vaatteet olekaan kummoiset, niin ihana on.
Minulla on hopeanvärinen, osin paljetein koristeltu mekko pikkujoulu yms. tilaisuuksiin. On kyllä pikkumusta myöskin.
Petrahan on kansainvälistä malliainesta kropaltaan. Ellei ole fotosopattu kapeutta ja pituutta.
Tuommoisella henkarilla mikä tahansa näyttää hyvältä. Vaikka musta jätesäkki vyön kanssa 😄
Vierailija kirjoitti:
Petrahan on kansainvälistä malliainesta kropaltaan. Ellei ole fotosopattu kapeutta ja pituutta.
Tuommoisella henkarilla mikä tahansa näyttää hyvältä. Vaikka musta jätesäkki vyön kanssa 😄
Juu, taitaa olla ransu nyt kun tarkemmin katselen. Pääkin näyttää miesmäiseltä siltäosin mitä näkyy. Nuori mies taitaa olla. Varmasti olisi mallina hyvä, tuollasiahan poikavartaloita ne on.
Petra kenties mies, mutta mammat painaa nappia koska keppijalat keppijalat, oooh. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, taitaa olla ransu nyt kun tarkemmin katselen. Pääkin näyttää miesmäiseltä siltäosin mitä näkyy. Nuori mies taitaa olla. Varmasti olisi mallina hyvä, tuollasiahan poikavartaloita ne on.
Taitaa vaan av-mammat olla kateellisia nuorelle hoikalle Petra-kaunottarelle. Älkää huoliko, kyllä useimmat kaunottaretkin vanhenevat, myös Cindy Crawford.
Miksi työpaikan pikkujouluun pitäisi pukeutua seksikkäästi ja vilautella pintaa?
Ei ensimmäistäkään tyylikkään aikuista asua koko joukossa. Pissistyyliä.
Petra on tyylikkäin ja tyylikkyys tekee hotin.