Matkakohteeksi Dominikaaninen vai Meksiko?
Vaatimuksena olisi kunnolla lämpöä ja aurinkoa, kivat rannat, hyvää ruokaa. Miehen kanssa kaksin ollaan lähdössä, joten golfkenttä voisi olla kiva mutta ei pakollinen. Ja ensi joulukuussa oltaisiin lähdössä.
Kokemuksia em. paikoista?
Kommentit (13)
Minkä ikäinen mies on? Uskallatko päästää golffaamaan? Pärjääkö ilman valvontaa?
Huvittavia nämä aloitukset. Mies mukana, joten tietenkin golfkenttä. Mitä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies on? Uskallatko päästää golffaamaan? Pärjääkö ilman valvontaa?
Meinasin kyllä itsekin golfata. Hohhoijaa näitä juttuja taas täällä
Mies kannattaa pitää valjaissa. Muista ottaa miehelle koneeseen tekemistä, jotain kuvakirjoja ja tablettiin piirrettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä aloitukset. Mies mukana, joten tietenkin golfkenttä. Mitä helvettiä.
Mä olen tutustuttanut miehen golfiin, että sitä helvettiä sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tutustuttanut miehen golfiin, että sitä helvettiä sulle
Mä tutustutin miehen passattiin.
Kuuba tai Brasilia, jos seksjuttujua hakee
Vierailija kirjoitti:
Kuuba tai Brasilia, jos seksjuttujua hakee
Miksi sinne asti pitää seksiä lähteä hakemaan, eikö sulle kotimaassa irtoa?
Molemmissa miehelle hyvä tarjonta maksullisista. Erikoisuuksiakin saa halvalla, ja naiset todella kauniita.
Jollain on juttujen perusteella kyllä puute. Ota sinäkin liput vaikka Pattayalle, reppana
Lentämisestä on tullut aivan liian halpaa kun tavan torspoillakin on varaa lennähdellä Atlantin toiselle puolen. Lippujen hinnat saisi nelinkertaistaa, olisi koneissakin tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Lentämisestä on tullut aivan liian halpaa kun tavan torspoillakin on varaa lennähdellä Atlantin toiselle puolen. Lippujen hinnat saisi nelinkertaistaa, olisi koneissakin tilaa.
Hyvä että sä pysyt kotona
Miestä ei kannata ottaa mukaan noihin paikkoihin, lähtevät aina paikallisten naisten matkaan.