Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (1278)

Vierailija
1261/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooo. Nyt Doris haluaa Kalevauvan tekevän hänestä biisin!!! Voi mikä itserakkaus, omakehu haisee. Olet kyllä kuvottava narsisti. Et ole mikään stara, vaan naurettava baariapulainen eläkkeellä. Säälittävää.

Kusi noussut päähän, mutta miksi? Mitä muuta kuin riitelyä hän on saanut aikaan? Laittomuuksien vuoksi suljettu ketju? Riitaa, haukkumista, pahaa mieltä?

Vierailija
1262/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se joulurauhapäivä! 🤣🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaastakin on tullut äkäinen täti. Aiemmin tykkäsin hänen raikkaista erilaisista mielipiteistään, nyt en enää. Hänkin on muuttunut suvaitsemattomaksi. Kehityksen jarruksi.  Jopa ilkeäksi. Tai sitten minä olen radikalisoitunut. Näin elämä vie. Ja se on ok.

Voit ajatella musta ihan mitä haluat, koskja se, mitä musta ajattelet, ei vaikuta yhtään mitenkään mun elämääni. Mä taidan olla yksi harvoista, jotka täällä on koittanyt ymmärtää sitä, jolle Doris on muodostunut pakkomielteeksi. Ja muitakin häirikköjä. 

Mulle on aivan se ja sama, mitä tässä ketjussa kirjoitellaan. Kunhan joku tai jotkut eivät kävisi jatkuvasti poistamassa niitä kommentteja, jotka liittyvät ketjun alkuperäiseen aiheeseen eli kuulumisiin. Kyllä mulla ymmärrystä löytyy sinullekin, jos sinä olet se, joka täältä poistaa kaikki kivat kuulumiset. Olen pahoillani siitä, jos sun elämäsi on vaikeaa. Siis mikäli olet tuo, joka kuulumiskommentteja poistelee. 

Vierailija
1264/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaakos tässä... Ei kurjuutta kummempaa.

Vierailija
1265/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut paljon narsismista ja narsistisesta käytöksestä, myös sen vaikutuksista työpaikoilla, mutta aina yleisellä tasolla. En ole nimitellyt ketään. Sekoitat minut johonkin toiseen. Sitä aihepiiriä moni varmasti miettii.

Yritätkö piikitellä minua, kun arvailet yksityiselämääni ketjun ulkopuolella? Sinun suruksesi on sanottava, ettei siinä ole ilmennyt ongelmia, ei seuranhaussa,  seurassa tai työssäkään. Joten yritys oli turha. Paitsi siinä mielessä, että paljastit oman keinottomuutesi.

Vierailija
1266/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut paljon narsismista ja narsistisesta käytöksestä, myös sen vaikutuksista työpaikoilla, mutta aina yleisellä tasolla. En ole nimitellyt ketään. Sekoitat minut johonkin toiseen. Sitä aihepiiriä moni varmasti miettii.

Yritätkö piikitellä minua, kun arvailet yksityiselämääni ketjun ulkopuolella? Sinun suruksesi on sanottava, ettei siinä ole ilmennyt ongelmia, ei seuranhaussa,  seurassa tai työssäkään. Joten yritys oli turha. Paitsi siinä mielessä, että paljastit oman keinottomuutesi.

Tämä oli vastaus jollekin, joka väitti minun todistetusti nimitelleen jotain narsistiksi.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika.

Kielletty on tänään taas paljon ja 'jalosti' rajoitettu. Jos joku kertoisi mulle tälläisestä ketjusta, en uskoisi. Täällä vihataan kirjoittajia, ventovieraita. 

Hyvin kuvasi se yksi sanavalmis tätä peliä, harmi vaan, että sekin viesti poistui.

Minä aion pysyä täällä. Perustakaa vaikka miten monta ketjua.

Ja kirjoitan omia kuulumisiani. Niinkuin tänäänkin olen tehnyt. Tosin kaikki lienee kadonneet.

Sininen hyasinttinenä. Eikun miten se nyt menikään: Hyasintinsininen nenä :)

Minä en ainakaan lähde. Se on juurikin tuon "doris sitä doris tätä" spämmäävän tarkoitus, että saa aloituksen hiljaiseksi. 

Minä pysyn myös täällä.

Kyllä minäkin mieluimmin pysyisin. Ja se, minkä tämä joutavanpäiväinen nahistelu on tuonut ihan hyvääkin, on se, että tämän ketjun seuraamiseen ei mene enää kovinkaan kauaa kerrallaan. Joskus silloin hyvinä aikoina saatoin käyttää ketjun seuraamiseen jopa tunnin päivässä ja saman verran kommentointiin, mutta nyt selviää kymmenessä minuutissa koko hommasta. 

Vierailija
1268/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lampaastakin on tullut äkäinen täti. Aiemmin tykkäsin hänen raikkaista erilaisista mielipiteistään, nyt en enää. Hänkin on muuttunut suvaitsemattomaksi. Kehityksen jarruksi.  Jopa ilkeäksi. Tai sitten minä olen radikalisoitunut. Näin elämä vie. Ja se on ok.

Voit ajatella musta ihan mitä haluat, koskja se, mitä musta ajattelet, ei vaikuta yhtään mitenkään mun elämääni. Mä taidan olla yksi harvoista, jotka täällä on koittanyt ymmärtää sitä, jolle Doris on muodostunut pakkomielteeksi. Ja muitakin häirikköjä. 

Mulle on aivan se ja sama, mitä tässä ketjussa kirjoitellaan. Kunhan joku tai jotkut eivät kävisi jatkuvasti poistamassa niitä kommentteja, jotka liittyvät ketjun alkuperäiseen aiheeseen eli kuulumisiin. Kyllä mulla ymmärrystä löytyy sinullekin, jos sinä olet se, joka täältä poistaa kaikki kivat kuulumiset. Olen pahoillani siitä, jos sun

En tiedä, kelle kirjoitat, mutta ihan identtinen alkulause, mikä sulla oli joskus aiemmin. Se että nimittelet muita häiriköiksi vetää maton ekan lauseesi alta. Sori vaan. 

Näytä aiemmat lainaukset

Nto 1282: "En tiedä, kelle kirjoitat, mutta ihan identtinen alkulause, mikä sulla oli joskus aiemmin. Se että nimittelet muita häiriköiksi vetää maton ekan lauseesi alta. Sori vaan. "
Minä kyllä tuossa edellä ihan lainasin sitä, jolle kommentoin. Jos noin muuten jäi sulle epäselväksi, kenelle kirjoitin. Ja joo, varmaan käytän samoja lauseita uudestaankin, koska samoihin asioihin kommentoin. Mutta hei, mitä sillä on väliä? Minä en vaikuta millään tavalla sun elämääsi etkä sinä minun. Jos sua närästää jokin, mitä mä kirjoitan, niin sori vaan.  Ja Samarinia voisit kokeilla närästykseen, jos närästää liikaa :)

Vierailija
1270/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että olet kommenttisi tähden tullut veikatuksi erääksi tunnetuksi palstauliksi, olet sen itse ansainnut. Kukaan muu ei kommentoi niin. Outo kommenttisi vain vahvistaa, että keskustelen patologisen valehtelijan ja narsistin kanssa. Ei muuta sanottavaa.

Viittaat ilmeisesti kommenttiin, jossa joku  puhui narsistista. Se ei ollut mun viestini. Viestiketju oli niin pitkä, ettei siihen voinut lisätä, olisi mennyt väärin. Tätä sattuu. Ihmeen koville ottaa sulla, kun ihan nimittelemään rupeat. Ketjun linjan mukaista kyllä. Täällä voi neutraaliinkin kirjoituksiin saada uskomattomia vastauksia.

Vierailija
1271/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nto 1282: "En tiedä, kelle kirjoitat, mutta ihan identtinen alkulause, mikä sulla oli joskus aiemmin. Se että nimittelet muita häiriköiksi vetää maton ekan lauseesi alta. Sori vaan. "
Minä kyllä tuossa edellä ihan lainasin sitä, jolle kommentoin. Jos noin muuten jäi sulle epäselväksi, kenelle kirjoitin. Ja joo, varmaan käytän samoja lauseita uudestaankin, koska samoihin asioihin kommentoin. Mutta hei, mitä sillä on väliä? Minä en vaikuta millään tavalla sun elämääsi etkä sinä minun. Jos sua närästää jokin, mitä mä kirjoitan, niin sori vaan.  Ja Samarinia voisit kokeilla närästykseen, jos närästää liikaa :)

Vau! Lammas ottaa kierroksia. Ei mua närästä, mutta Lammasta on taitanut alkaa närästää. Samarin jo sulle tuttu tuote? En kyllä tarvi.

Vierailija
1272/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau! Lammas ottaa kierroksia. Ei mua närästä, mutta Lammasta on taitanut alkaa närästää. Samarin jo sulle tuttu tuote? En kyllä tarvi.

Eli sinun tarkoituksesi on siis vaan haastaa riitaa täällä. Tekstisi paljastaa sinustakin paljon ja sinut tunnistaa helposti. Sivusta. 

Vierailija
1273/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään jaksaisi laskea nämä tämän päivän viestit niin voisi johonkin päätelmään tulla. Veikkaan silti, että kuulumisia muutamia joukossa ja muuten jotain ihan toisenlaista aihetta ollaan käsitelty lopuissa viesteissä ja sitten vielä tietysti poistettu vielä kuulumisia joukosta mikä vääristää viestien  jakaumaa entisestään. 

Vierailija
1274/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tänään jaksaisi laskea nämä tämän päivän viestit niin voisi johonkin päätelmään tulla. Veikkaan silti, että kuulumisia muutamia joukossa ja muuten jotain ihan toisenlaista aihetta ollaan käsitelty lopuissa viesteissä ja sitten vielä tietysti poistettu vielä kuulumisia joukosta mikä vääristää viestien  jakaumaa entisestään. 

Lopputulos laskuihin on se, että tänään niin 12 viestiä joissa kerrottiin kuulumisia. Muut jotain ihan muuta. Eli ketjussa sivukaupalla muuta. 

Vierailija
1275/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mielenkiintoisen havainnon. 

Vaikka ketjussa valehdellaan, solvataan, nimitellään, riidellään, syytellään, poistellaan, ajetaan ketjusta pois ja kirjoitetaan mistä sattuu, monet ilmoittaa, että ei halua poistua, vaan pysyä ketjussa.

Ihmekös tuo. Täässä on elämän maku. Tämähän suorastaan torjuu eristäytymistä, yksisilmäisyyttä, vanhenemista, pystyyn kuolemista ja dementiaa. Täällä totutaan kohtaamaan erilaisuutta ja kyseenalaistamaan. Tällä tulee haastetuksi.

Kun päivän selkkauksista on selvinnyt, on taas vähän viisaampi ja vahvempi, maailma on avartunut vähän, on uskallettu käydä oman mukavuusalueen ulkopuolella.  Ei paha.

Vierailija
1276/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on seonnut. Luin muutaman viestin eikä mitään järkeä. 

Vierailija
1277/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tämä ketju enää palvelee. Merirosvot on kaapannu laivan. 

Vierailija
1278/1277 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein mielenkiintoisen havainnon. 

Vaikka ketjussa valehdellaan, solvataan, nimitellään, riidellään, syytellään, poistellaan, ajetaan ketjusta pois ja kirjoitetaan mistä sattuu, monet ilmoittaa, että ei halua poistua, vaan pysyä ketjussa.

Ihmekös tuo. Täässä on elämän maku. Tämähän suorastaan torjuu eristäytymistä, yksisilmäisyyttä, vanhenemista, pystyyn kuolemista ja dementiaa. Täällä totutaan kohtaamaan erilaisuutta ja kyseenalaistamaan. Tällä tulee haastetuksi.

Kun päivän selkkauksista on selvinnyt, on taas vähän viisaampi ja vahvempi, maailma on avartunut vähän, on uskallettu käydä oman mukavuusalueen ulkopuolella.  Ei paha.

Tämän vuoksi mä tykkään seurata väittelyä ja verbaalista riitelyä. Se piristää ja naurattaa. Tänään oli huumoria paljon. Kiitos päivän nauruista ja virkistyksestä, senkin riitapukarit.🧡