Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (1278)

Vierailija
1241/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris ei avannut TÄTÄ ketjua. Doriksen ketju on lukittuna nyt.  Siellä ei siis ole ollut hyväksyttyä käytöstä, vaan paljon laittomuuksia. Joten hus Doris pois täältä! Perusta uusi oma ketjusi. 

Vierailija
1242/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha kohdistuu väärinkäytöksiin ja itsensä nostamiseen muiden yläpuolelle.  Vaikka se olisi ollut kuka vaan, vihaisimme häntä. Nyt se oli Doris.  Tasa-arvo on perusoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris ei avannut TÄTÄ ketjua. Doriksen ketju on lukittuna nyt.  Siellä ei siis ole ollut hyväksyttyä käytöstä, vaan paljon laittomuuksia. Joten hus Doris pois täältä! Perusta uusi oma ketjusi. 

Doris keksi ketjun nimen! 

En ole hän, mutta törkeä ehdotus käskeä hänet pois.

Vierailija
1244/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi yhtään, vaikka tuo "D viestejä" aamusta iltaan spämmäävä olisi tämän ketjun avannut. Näitä asian ohi -ketjuja on nähty ennenkin. Joko tuo itse tekee aloituksen ja haukkuu ketjussa keskustelijat tai tulee valmiiseen ketjuun "paskomaan pelilaudalle".

Alkuperäinen ketju sai olla rauhassa kauan tältä " pululta". Ja kun joku tunnistaa tuon paskojan, alkaa syyttely miesvihasta ja mistä lie rasismista. Hyvin tunnusomaista, moni tuntuu tuon tapauksen tällä foorumilla tunnistavan. Mikä lie katkeruus, mutta sitä on ollut kauan. Normaalia ei tuollainen ole. Minne tämä pesiytyy, siellä myös aamusta iltaan on. Kyllä, luultavasti niin kauan kuin kuolo tuon korjaa.

Vierailija
1245/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta avasit sitten ihan samalla nimellä, kuin edellisen. Et muuta keksinyt. Niin suuri on rakkaus?

Vierailija
1246/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doriksen kavereiden kuulumiset - ketjua on jo ehdotettu kauan sitten. Sinne ei paljoa tulisi, mutta saisitte kirjoittaa rauhassa korteistanne koko vuoden. Me emme sinne tulisi, koska otsikosta jo näkee millaista siellä olisi.

No nythän te olette nähneet, millaista täällä on: hei hei

Keksikää omat ketjunne, älkääkä varastako toisten!

Vierailija
1247/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.

Kielletty on tänään taas paljon ja 'jalosti' rajoitettu. Jos joku kertoisi mulle tälläisestä ketjusta, en uskoisi. Täällä vihataan kirjoittajia, ventovieraita. 

Hyvin kuvasi se yksi sanavalmis tätä peliä, harmi vaan, että sekin viesti poistui.

Minä aion pysyä täällä. Perustakaa vaikka miten monta ketjua.

Ja kirjoitan omia kuulumisiani. Niinkuin tänäänkin olen tehnyt. Tosin kaikki lienee kadonneet.

Sininen hyasinttinenä. Eikun miten se nyt menikään: Hyasintinsininen nenä :)

Vierailija
1248/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris keksi ketjun nimen! 

En ole hän, mutta törkeä ehdotus käskeä hänet pois.

Olen eri, mutta sehän on D:n oma linja. Hus-hus pois hän ajoi muita.

Vierailija
1249/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doriksen kavereiden kuulumiset - ketjua on jo ehdotettu kauan sitten. Sinne ei paljoa tulisi, mutta saisitte kirjoittaa rauhassa korteistanne koko vuoden. Me emme sinne tulisi, koska otsikosta jo näkee millaista siellä olisi.

No nythän te olette nähneet, millaista täällä on: hei hei

Keksikää omat ketjunne, älkääkä varastako toisten!

Hei hei

Vierailija
1250/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika.

Kielletty on tänään taas paljon ja 'jalosti' rajoitettu. Jos joku kertoisi mulle tälläisestä ketjusta, en uskoisi. Täällä vihataan kirjoittajia, ventovieraita. 

Hyvin kuvasi se yksi sanavalmis tätä peliä, harmi vaan, että sekin viesti poistui.

Ja kirjoitan omia kuulumisiani. Niinkuin tänäänkin olen tehnyt. Tosin kaikki lienee kadonneet.

Minä en ainakaan lähde. Se on juurikin tuon "doris sitä doris tätä" spämmäävän tarkoitus, että saa aloituksen hiljaiseksi. 

Vierailija
1251/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa apua niin harhanne D:stä voivat samalla häventyä myös. Miettikää itseänne. Yksi vanhempi nainen on saanut järkemme lähtemään kai. Mikä valta täytyy

ihmisellä olla. Ja vielä kehtaatte edes ääneen sen mainita, että elämänne meni noin sekaisen D:stä ja D:n kuulumisketjusta. 

Ei ole järki lähtenyt eikä ole harhoja. Kyllä työpaikoilla tosiaan joskus sattuu, että joku narsistisesti häiriintynyt pistää koko pakan sekaisin vähäksi aikaa.

Vierailija
1252/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi yhtään, vaikka tuo "D viestejä" aamusta iltaan spämmäävä olisi tämän ketjun avannut. Näitä asian ohi -ketjuja on nähty ennenkin. Joko tuo itse tekee aloituksen ja haukkuu ketjussa keskustelijat tai tulee valmiiseen ketjuun "paskomaan pelilaudalle".

Alkuperäinen ketju sai olla rauhassa kauan tältä " pululta". Ja kun joku tunnistaa tuon paskojan, alkaa syyttely miesvihasta ja mistä lie rasismista. Hyvin tunnusomaista, moni tuntuu tuon tapauksen tällä foorumilla tunnistavan. Mikä lie katkeruus, mutta sitä on ollut kauan. Normaalia ei tuollainen ole. Minne tämä pesiytyy, siellä myös aamusta iltaan on. Kyllä, luultavasti niin kauan kuin kuolo tuon korjaa.

Eikös tämän ketjun perustanut joku iäkäs pikkulapsen äiti?  Se, joka kylvetti alussa lastaan.

Vierailija
1253/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on usein kirjoitettu, miten kuka vaan voi toisen nimimerkin alle kirjoittaa potaskaa.

Sitten täällä julistetaan suurta totuutta, mitä joku on 'mukamas' vuosia sitten kirjoittanut.

Lukekaa tarkkaillen, älkää uskoko kaikkea.

Ei se valhe todeksi muutu, vaikka miten usein toistetaan.

Minuakin on usein syytetty toiseksi kirjoittajaksi. Se on ärsyttävää. Minulla kun nyt sattuu olemaan ihan omiakin mielipiteitä.

En halua niputetuksi! Niinkuin täällä koko ajan tehdään ;(

Vierailija
1254/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka perustaa uuden ketjun.  Räyhäjengi siirtyy sinnekin,  jos tässä ketjussa ei ole enää muita kuin räyhääjiä.

Vierailija
1255/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika.

Minä en ainakaan lähde. Se on juurikin tuon "doris sitä doris tätä" spämmäävän tarkoitus, että saa aloituksen hiljaiseksi. 

Minä pysyn myös täällä.

Vierailija
1256/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on usein kirjoitettu, miten kuka vaan voi toisen nimimerkin alle kirjoittaa potaskaa.

Sitten täällä julistetaan suurta totuutta, mitä joku on 'mukamas' vuosia sitten kirjoittanut.

Lukekaa tarkkaillen, älkää uskoko kaikkea.

Ei se valhe todeksi muutu, vaikka miten usein toistetaan.

Minuakin on usein syytetty toiseksi kirjoittajaksi. Se on ärsyttävää. Minulla kun nyt sattuu olemaan ihan omiakin mielipiteitä.

En halua niputetuksi! Niinkuin täällä koko ajan tehdään ;(

En edes viitsi luetella kaikkea, miksi 

minua on syytetty. Olen jonkun mielestä ollut ainakin  häirikkö, trolli, mies, hölmö, idiootti, höhlä, ilkimys, tollo jne. 

Minutkin on niputettu. Kertoo keskustelun tasosta, että mennään nimittelylinjalle. Asiallista olisi perustella kantansa faktoilla, mutta ymmärretävistä syistä se ei onnistu.

Vierailija
1257/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo. Nyt Doris haluaa Kalevauvan tekevän hänestä biisin!!! Voi mikä itserakkaus, omakehu haisee. Olet kyllä kuvottava narsisti. Et ole mikään stara, vaan naurettava baariapulainen eläkkeellä. Säälittävää.

Vierailija
1258/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooo. Nyt Doris haluaa Kalevauvan tekevän hänestä biisin!!! Voi mikä itserakkaus, omakehu haisee. Olet kyllä kuvottava narsisti. Et ole mikään stara, vaan naurettava baariapulainen eläkkeellä. Säälittävää.

Naurettavaa oli bloggarin hehkutus, nyt noustiin seuraavalle tasolle. On kyllä pokkaa. Mutta ei muuta.😂🤣

Vierailija
1259/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika.

Minä pysyn myös täällä.

Täällä ollaan.

Vierailija
1260/1278 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvian Joululaulu tuo Joulun.