Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (1011)
Kaveri kävi kahvilla, jäi viikko sitten leskeksi yllättäen. Hyvin saanut asioita hoidettua ja hyvät ohjeet.
Jollekin kävi sitten tuokin viesti näköjään hermoihin missä vastasin täällä nimimerkillä kirjoittavalla tyypille (en muista tätä nimeä nyt) , kun hän kysyi onko muita samankaltaisia persoonia ja kertoi kokemuksistaan ihmisten kanssa tms.
Näin jos toinen kerran kysyy ja näin haluaisi lukea muiden kokemuksista niin kai se olisi myös ok saada niitä kertoa. Tämä siis viestiin, jossa kerroin millainen persoona itse olen ja mitä kokemuksia minulla on. Näin jos halutaan olla kiusaamista vastaan niin älköön kukaan sitten poistako viestiä, jossa juuri itse kerron siitä miten ihmisten käytös vaikuttaa ihmisen elämään varsinkin nuoruudessa.
Näin halutaanko täällä sitten tukea kiusaamista, kysyn vaan, kun piti niin ketjun olla mukamas sitä vastaan, koska jos toinen kysyy asiallisesti niin olisi kai hyvä edes vastaus saada antaa. Hänkin on muutenkin toisessakin ketjussa joskus minulle kivasti kommentoinut ja näin ehkä tahtoisin itsekin joskus vastata jotain takaisin. - Pitkis
Kaupassa kävin aamupäivällä ja kotiin päästyä alkoi kova vesisade. Olen kiitollinen että sade oli vettä eikä lunta, muuten olis ollut vähän lumitöitä huoh. Jouluna sitten värjötellään kuulemma pakkasessa ja tehdään lumitöitä.
Noloa Suomelle tuo rasistikohu maailmalla. Onkohan mitään maata joka ei ole sitä kuullut.....
Huomenta! Hyvää kuuluu. Nukuin hyvin ja on ihanaa herätä kun on vähän virkeämpi. Päätä kyllä särki, mutta se menee ohi kun saa kahvia ja lääkkeet.
Kivaa päivää kaikille!
Korjaan Lampaan ja jonkun muun väärän luulon: Ketjun toiminta halutaan muuttaa. Doris on aloittanut tämän sorron ja rajoittamisen. Tämä ei ole ajojahti häntä kohtaan, vaan hänen aloittamaansa toimintaa kohtaan. Siinä on ero! Ymmärrättekö? Nyt mennään väärän kilven taakse huutelemaan pakkomielteistä, eikä oteta kriktiikkiä vastaan niin kuin sivistyneet kirjoittajat. Tämä on ajojahti sensuuria ja pakkovaltaa vastaan ja tässä on kymmeniä eri kirjoittajia. Jokainen tietysti taistelee omalla tyylillään.
Maailma tuntuu olevan sekaisin, joka puolelta kuuluu jotain häslinkiä ja Joulu tulossa.
Heräsin klo 2.45. Taidan mennä nukkumaan.
Huomenta. Uusi työpäivä, toiseksi viimeinen tältä viikolta. Ensi viikolla vielä maanantai töitä, sitten joulun viettoon.
Mies käytti koirat aamulla vuosirokotuksella. Huomenna 2v täyttävä kuulemma liian painava. Pitää koittaa vähän tiputtaa ruoka-annosta. 12,5 vuotias kuulemma mallikkaassa kunnossa, se oli mukava kuulla. Hänelläkin lihavuutta taustalla ollut, mutta saatu viime vuosina hyvään painoon.
Kipaisin aamulla kauppaan, löysin hävikkivihanneslootan 2e:lla, nyt on sitten kukkakaalia ja lehtikaalia :D Pitäisi jotain niistä keksiä, varsinkin kukkakaalit oli sen näköiset että hyvä olisi mahd. pian käyttää. Ostin myös tarpeita saaristolaisleipien tekoon, joita leivon useamman joululahjoiksi, mutta nyt vasta ostin ensimmäisiin, ei nimittäin ollut enempää niitä pusseja. Ne on aina joulun alla lopussa kaupassa. Lanttusoseenkin ostin, ajattelin ensimmäistä kertaa tehdä laatikon itse.
Kyllä tätä jokaista viestiä tänne kirjotellessani mietin, että ei tässä ole mitään järkeä oikeasti tänne kirjoittaa, kun jokainen viestini poistuu alle tunnissa, ihan käsittämätöntä ja turhauttavaa, miksi asialliset viestit poistuu. Ja mitä joku saa tästä viestien poistelusta, surullista että jollain on niin huono olla itsensä kanssa että tuollaista joutuu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Uusi työpäivä, toiseksi viimeinen tältä viikolta. Ensi viikolla vielä maanantai töitä, sitten joulun viettoon.
Mies käytti koirat aamulla vuosirokotuksella. Huomenna 2v täyttävä kuulemma liian painava. Pitää koittaa vähän tiputtaa ruoka-annosta. 12,5 vuotias kuulemma mallikkaassa kunnossa, se oli mukava kuulla. Hänelläkin lihavuutta taustalla ollut, mutta saatu viime vuosina hyvään painoon.
Kipaisin aamulla kauppaan, löysin hävikkivihanneslootan 2e:lla, nyt on sitten kukkakaalia ja lehtikaalia :D Pitäisi jotain niistä keksiä, varsinkin kukkakaalit oli sen näköiset että hyvä olisi mahd. pian käyttää. Ostin myös tarpeita saaristolaisleipien tekoon, joita leivon useamman joululahjoiksi, mutta nyt vasta ostin ensimmäisiin, ei nimittäin ollut enempää niitä pusseja. Ne on aina joulun alla lopussa kaupassa. Lanttusoseenkin ostin, ajattelin ensimmäistä kertaa tehdä laatikon itse.

MIKSI KIVAT VIESTIT POISTUU?
Sama mulla viime kuussa, hain naapurin ukkelilta velat enkä myöskään joulukuussa lainaa, aamulla soitti , en vastannut, soitin tunnin kuluttua niin oli jo saanut joltain laina, sanoin ettei mulla olisi ollutkaan.