Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (2061)

Vierailija
1001/2061 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok päivä, kävin hakee naapurin ukkelilta velat kun ei jaksanut tulla maksamaan.  En aio joulukuussa lainata.

Sama mulla viime kuussa, hain naapurin ukkelilta velat enkä myöskään joulukuussa lainaa, aamulla soitti , en vastannut, soitin tunnin kuluttua niin oli jo saanut joltain laina, sanoin ettei mulla olisi ollutkaan.

Vierailija
1002/2061 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi kahvilla, jäi viikko sitten leskeksi yllättäen. Hyvin saanut asioita hoidettua ja hyvät ohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2061 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin kävi sitten tuokin viesti näköjään hermoihin  missä vastasin täällä nimimerkillä kirjoittavalla tyypille (en muista tätä nimeä nyt) , kun hän kysyi onko muita samankaltaisia persoonia ja kertoi kokemuksistaan ihmisten kanssa tms. 

Näin jos toinen kerran kysyy ja näin haluaisi lukea muiden kokemuksista niin kai se olisi myös ok saada niitä kertoa. Tämä siis viestiin, jossa kerroin millainen persoona itse olen ja mitä kokemuksia minulla on. Näin jos halutaan olla kiusaamista vastaan niin älköön kukaan sitten poistako viestiä, jossa juuri itse kerron siitä miten ihmisten käytös vaikuttaa ihmisen elämään varsinkin nuoruudessa. 

Näin halutaanko täällä sitten tukea kiusaamista, kysyn vaan, kun piti niin ketjun olla mukamas sitä vastaan, koska jos toinen kysyy asiallisesti niin olisi kai hyvä edes vastaus saada antaa. Hänkin on muutenkin toisessakin ketjussa joskus minulle kivasti kommentoinut ja näin ehkä tahtoisin itsekin joskus vastata jotain takaisin. - Pitkis 

Vierailija
1004/2061 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kävin aamupäivällä ja kotiin päästyä alkoi kova vesisade. Olen kiitollinen että sade oli vettä eikä lunta, muuten olis ollut vähän lumitöitä huoh. Jouluna sitten värjötellään kuulemma pakkasessa ja tehdään lumitöitä.

Vierailija
1005/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa Suomelle tuo rasistikohu maailmalla. Onkohan mitään maata joka ei ole sitä kuullut.....

Vierailija
1006/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Hyvää kuuluu. Nukuin hyvin ja on ihanaa herätä kun on vähän virkeämpi. Päätä kyllä särki, mutta se menee ohi kun saa kahvia ja lääkkeet.

Kivaa päivää kaikille!

Vierailija
1007/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan Lampaan ja jonkun muun väärän luulon: Ketjun toiminta halutaan muuttaa. Doris on aloittanut tämän sorron ja rajoittamisen. Tämä ei ole ajojahti häntä kohtaan, vaan hänen aloittamaansa toimintaa kohtaan. Siinä on ero! Ymmärrättekö? Nyt mennään väärän kilven taakse huutelemaan pakkomielteistä, eikä oteta kriktiikkiä vastaan niin kuin sivistyneet kirjoittajat. Tämä on ajojahti sensuuria ja pakkovaltaa vastaan ja tässä on kymmeniä eri kirjoittajia. Jokainen tietysti taistelee omalla tyylillään.

Vierailija
1008/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma tuntuu olevan sekaisin, joka puolelta kuuluu jotain häslinkiä ja Joulu tulossa. 

Vierailija
1009/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 2.45. Taidan mennä nukkumaan. 

Vierailija
1010/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju taitaa vaan olla nyt pilalla. Viime ketju meni joskus syksyllä pilalle. Sitä ennen vuosia oli hyvä kirjoittaa ja tämä meni kai pilalle heti. Joskus täällä oli tyyli, ettei viestejä poisteta ja jokainen kirjoitti kuulumisia normaalista ja viestit luettavia kaikki. Nyt ei ole tietoakaan enää siitä. 

Vierailija
1011/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mietin, että aiheuttaako hyasintti minulle allergiaoireita, kurkku kipee ja ikenet myös, outoa?

Pitäiskö hävittää se, vaikka pidän sen tuoksusta.

Vierailija
1012/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksi korttijankkaaja ei vaan opi millään.  Aina lähtee haukkumaan ja vastaa joka viestiin typerästi. Miten sua on opettu?

Vierailija
1013/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyasinttihullu pyytää poistamaan viestinsä? Miksei poista itse?  Ja sitten riehuu, kun ne on poistettu? Kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Vierailija
1014/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasinttihullu odottaa joulukortteja kieli pitkällä! Voiko elämä pienempään kutistua?

Vierailija
1015/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon totisesti, että jos viesti alkuperäisenä palaa parodiana ketjusta, se säilyy. Löysin kyllä itsenikin siitä.

Jatka kirjoittelua, sinä lahjakas

Odottelen

Vierailija
1016/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyasinttihullu odottaa joulukortteja kieli pitkällä! Voiko elämä pienempään kutistua?

Voi. Sitten kun ei ole hyasintteja eikä joulukortteja, on vain niin nättiä ja  tunnelmaa.  :)  :)  :).

Vierailija
1017/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vielä kerran sen, että jos joku perustaisi tänne 10 kuulumisketjua niin, että kuitenkaan antaisi niidenkään olla rauhassa vaan epäilisitte aloittajaa. Näin tuo on loputonta mitä teette nyt. Ei siihen ole mitään ratkaisua ja mitä on anonyymi palsta. Näin miksi ette epäile sitten muidenkin ketjujen aloittajia, että kukahan on perustanut ketjun esim Tv-ohjelmaa varten yms. 

Miksi siis voitte edes käydä täällä enää jos anonyymien perustamat ketjut käyvät hermoillenne, kun täällä ei oikeastaan muita ketjuja olekaan. Näin pitäisi kai ymmärtää, että anonyymi palsta on anonyymien perustamia ketjuja täynnä ja hyväksyä se ja antaa muiden kirjoittaa.

Jos nyt perustaisin kuulumisten ketjun niin sana jatkuisi sielläkin ja epäilisitte minua ja näin tuo touhu jatkuisi, vaikka jokaikiseen viestiin muistuttaisin, että tämä ensimmäinen ja ainoa perustamani ketju täällä. Näin sekin ketju siis menisi hukkaa

Missaat pointin. Ketjut menisi pilalle vain jos D tulisi mukaan jatkamaan entisellä tyylillään. D suututtaa vanhat ja uudet.

Vierailija
1018/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole vieläkään ole tajunneet, että oppositiossa on monta erilaista taistelijaa.  Jotkut vain  kirjoittavat, joku vain poistaa ja joku tekee muuta. Me emme rajoita edes toistemme tekoja. Jos joku haluaa poistaa, niin tehköön, se on hänen keinonsa taistella, muut kirjoittavat. 

Vierailija
1019/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leiki kielioppipoliisia, et itsekään osaa.

Älä 'opeta' ketjun käytöstä, kun et itsekään toimi oikein.

Älä rajoita, mistä saa kirjoittaa. Kortit ja hyasintit kuuluu liki jokaiseen Suomi-kotiin.

Eipä nyt muuta tullut mieleen. Jokainen voi kohdallaan miettiä, mikä tai kuka pilaa ketjun :)

Vierailija
1020/2061 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpäs on hupaisaa.

Useasti täällä moititaan niitä, jotka kommentoivat toisten viestejä. Selasin taaksepäin, ja niinhän tuo yksi on kuin täi tervassa: ilkeitä kommentteja lisätty toisten viesteihin. Usein!

Jalosti peräänkuulutetaan sananvapautta ja seuraavassa viestissä rajoitetaan aiheita!!!

Jonkun kirjoitukset on yhtä ristiriitaa = hänen kuulumisensa.

Oliskohan luetunymmärtämisessä jotain häikkää?

Ketju on lukittu.