Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (2061)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Nro 626: " Nyt olet erehtynyt ainakin minun suhteeni. Minulla ei ole pakkomiellettä keneenkään, en vain tykkää epärehellisyydestä. Meitä on monta erilaista, jotka olemme väsyneet Dorikseen. Ei meitä voi niputtaa yhdeksi. Joku aloittaa aikaisin, joku työpäivän aikana, joku illalla.Nytkin on monta eri kirjoittajaa. Kohde on sama ja tavoite myös. Luulin sinua fiksummaksi, mutta tässä asiassa erehdyt. Se on toki inhimillistä. "
Ymmärrän kyllä sinuakin, mutta niinhän joku tai jotkut tässä ja siinä edellisessäkin ketjussa niputtaa monet eri kommentoijan Dorikseksi. Varmaan minutkin, jos en kirjoittaisi rekkautuneena.
Nimimerkki Lammas on mielenkiintoinen. Tekstin perusteella täydellinen opportunisti.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut todella masentava päivä. Kello on vasta neljä, mä toivoisin että päivä olisi jo ohi, ja voisin vaan mennä nukkumaan. Kaikki surettaa, itkettää, tuntuu että oon lyöty maahan, on epätoivoinen ja lannistunut olo.
Miten olisi lenkki ja päiväunet.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon yhteen jankuttajaan.
Ei kai kovin moni toimi täysin vastoin Sanoman keskustelun sääntöjä?
Toivon todella olevani oikeassa tässä asiassa.
Ja minä olen minä.
Lukekaa säännöt, noudattakaa. Pysykää asiassa.
Poista toki, niinkuin kaikki kritiikki katoaa
Saisiko tarkan listan aiheista, jotka ei sovi tähön ketjuun? Kolmatta kertaa jo pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon yhteen jankuttajaan.
Ei kai kovin moni toimi täysin vastoin Sanoman keskustelun sääntöjä?
Toivon todella olevani oikeassa tässä asiassa.
Ja minä olen minä.
Lukekaa säännöt, noudattakaa. Pysykää asiassa.
Poista toki, niinkuin kaikki kritiikki katoaa
Saisiko tarkan listan aiheista, jotka ei sovi tähön ketjuun? Kolmatta kertaa jo pyydän.
Lue keskustelun säännöt ylhäältä. Kolmannen kerran vastaan.
Aamusta iltaan tarkoittaa kellonaikoja viesteissä. Arkena käyn usen vasta illalla vilkaisemassa viestit. Helposti näkee kellosta, milloin kukakin kirjoittaa.
Ei minun ainakaan tarvitse 'päivystää', ei siinä mitään. Joku tekee selkeästi sitäkin. Senhän näkee viesteistä.
Tuo oitis sana on hauska. Ystäväpiirissäni harrastetaan noita erikoisempia sanoja ihan yleisesti. Tuon lisäksi varrotaan, haetaan kaupasta einettä, tilataan baarissa ööliä yms.
Osa on vanhahtavia, osa murresanoja. Kerran kyllä nauratti, kun yksi sanoi peroittaneensa auton parkkiin. Se oli mulle uutta.
Minäkin kiitän nyt kirjoittajia täällä ja päätän viimein kirjoittamisen tänne. Täytyy vaan pitää se lupaus sitten, eikä aina vaan palata. Joskus olen typerä ihminen, joka ei tajua milloin on ok lähteä. Sen verran sanon vielä, että se joka tekee minusta moraalittoman ja pahan ihmisen on väärässä. Jokainen saa toki tulkita asioita miten tahtoo silti. Sitten voi miettiä mitä ne ihmiset elämässäni ovat olleet jos minäkin olen jo moraaliton ja paha. Mutta kiitos ja hyvästi.
Mukavan museokierrospäivän jälkeen rauhallinen koti-ilta. Koneellinen pyykkiä kuivumassa.
Me lapseton pariskunta emme joulusta stressaa, olemme kaksin kotona, lahjoja emme osta toisillemme emmekä muille.
Hyvää ruokaa pitää kyllä ostaa pöytään.💐
Vierailija kirjoitti:
Nro 626: " Nyt olet erehtynyt ainakin minun suhteeni. Minulla ei ole pakkomiellettä keneenkään, en vain tykkää epärehellisyydestä. Meitä on monta erilaista, jotka olemme väsyneet Dorikseen. Ei meitä voi niputtaa yhdeksi. Joku aloittaa aikaisin, joku työpäivän aikana, joku illalla.Nytkin on monta eri kirjoittajaa. Kohde on sama ja tavoite myös. Luulin sinua fiksummaksi, mutta tässä asiassa erehdyt. Se on toki inhimillistä. "
Ymmärrän kyllä sinuakin, mutta niinhän joku tai jotkut tässä ja siinä edellisessäkin ketjussa niputtaa monet eri kommentoijan Dorikseksi. Varmaan minutkin, jos en kirjoittaisi rekkautuneena.Nimimerkki Lammas on mielenkiintoinen. Tekstin perusteella täydellinen opportunisti.
Voit ajatella musta ihan mitä haluat. Koska rehellisesti sanottuna sun mielipiteesi ei vaikuta yhtään millään tavalla mun elämääni. Toisin kuin Doris sille, jolle Doris on aamusta iltaan pakkomielle. Mun elämästä kuitenkin 99% on täällä ruudun toisella puolella eikä palstalla. Ja palstalla olemisestanikin ehkä vain 1% on tässä ketjussa. Itse tykkään tässä ketjussa lukea ihan vaan niitä arkisia kuulumisia enkä Doris sitä ja Doris tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä sinuakin, mutta niinhän joku tai jotkut tässä ja siinä edellisessäkin ketjussa niputtaa monet eri kommentoijan Dorikseksi. Varmaan minutkin, jos en kirjoittaisi rekkautuneena.Nimimerkki Lammas on mielenkiintoinen. Tekstin perusteella täydellinen opportunisti.
Voit ajatella musta ihan mitä haluat. Koska
Kiva, että sullakin on hyvä itsetunto. Mullakin on. Mielipiteet ja kritiikki on ihan ok munkin mielestä. Eikä ne tietenkään ketään heilauta, jos oma elämä on kunnossa. En miellä opportunistia negatiiviseksi, kuten ehkä tulkitsit. Nykyajan pärjääjäksi enemmänkin. Tunnen muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Oudot paukuttavat naapurit herättivät taas aamulla ennen 8 erikoisella paukutuksellaan. Alkaa jo ottaa päähän tosissaan. Mitä hittoa voi tarvita hakata loukuttaa joka päivä useamman kerran ja todella äänekkäästi
Jos tekevät jotain remonttia? Tosin sellaisesta olisi kyllä kohteliasta informoida naapureitaan etukäteen. Työssäkäyvillä kun usein on vaan lauantait ja sunnuntait vapaana, niin pakko tehdä silloin. Mä sain just toissapäivänä kaveriltani tauluja ja tänään olisin voinut ruveta poramaan ja paukuttamaan taulukoulluje seiniin, mutta koska työelämä on jo takana, voin hyvin tehdä sen arkisin, kun seinänaapurit on töissä.
Tekevät remonttia itse Hekan asunnossa lauantaisin ja sunnuntaisin aamulla 1-2 tuntia kerrallaan pelkästään hakata paukuttamalla. 7 kuukautta jo jatkunut. Toivotaan että alkaa pian taulut pysyä seiniillä.
Kiitos asiantuntevasta empaattisesta kommentistasi, mieliala parani hetkessä. Nukkuminen yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Mukavan museokierrospäivän jälkeen rauhallinen koti-ilta. Koneellinen pyykkiä kuivumassa.
Me lapseton pariskunta emme joulusta stressaa, olemme kaksin kotona, lahjoja emme osta toisillemme emmekä muille.
Hyvää ruokaa pitää kyllä ostaa pöytään.💐
Jokainen voi toivottavasti saada juuri haluamansalaisen joulun. Paljon ruokaa ja lahjoja, kaunista musiikkia, saunaa, kuusta, kynttilöitä, hautausmaakierrosta, sukulaisia, joulukirkkoa jne tai jotain näistä/ei mitään?
Minä rukoilen sinun puolesta. Tajuat sen ehkä sitten vasta kun minua ei enää ole. Miten ison työn tein.
Ihania joululauluja meille kuuluu.
Lammas voiko sinne sun blogiin kirjottaa suoraan sulle? Jos vaikka pitkästi kirjottaja saisi siellä rauhassa keskustella sun kanssa. Ei siis asia mulle kuulu mutta tuli nyt mieleen. Kai sielläkin anonyyminä voi olla?
Lämmin viikko tulossa eikä ole lumitöitä! Hyvää yötä.
Janottaaaaaa..... vielä 2 pitkää tuntia ennen kuin kaljakauppa aukeaa 😨😢😟😧😓🍺🍻
Lumenluontia pikkumökissä, halkojen hakua ja saunan lämmitys jo aamukuudelta. Lunta on satanut ja maisema on kaunis. Joki alkaa jäätyä. Söin aamiaiseksi kananmunia ja ruisleipiä ja kuivattuja omenoita. Omenasato oli tänä vuonna runsas ja kuivasin niitä monta purkkia.
Olen onnellinen täällä maalla. Niin onnellinen että olen välillä tikahtua. Väliin ihmettelen, miksi monta kymmentä vuotta jaksoin elää suurten kaupunkien keskustoissa ja vain suorittaa elämääni.
Täällä toinen onnellinen maalla asuva. Rauha ja hiljaisuus ympäröi.
Peace 🙏