Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (638)

Vierailija
621/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan museokierrospäivän jälkeen rauhallinen koti-ilta. Koneellinen pyykkiä kuivumassa.

Me lapseton pariskunta emme joulusta stressaa, olemme kaksin kotona, lahjoja emme osta toisillemme emmekä muille.

Hyvää ruokaa pitää kyllä ostaa pöytään.💐

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 626: " Nyt olet erehtynyt ainakin minun suhteeni. Minulla ei ole pakkomiellettä keneenkään, en vain tykkää epärehellisyydestä. Meitä on monta erilaista, jotka olemme väsyneet Dorikseen. Ei meitä voi niputtaa yhdeksi. Joku aloittaa aikaisin, joku työpäivän aikana, joku illalla.Nytkin on monta eri kirjoittajaa.  Kohde on sama ja tavoite myös. Luulin sinua fiksummaksi, mutta tässä asiassa erehdyt.  Se on toki inhimillistä. "

Ymmärrän kyllä sinuakin, mutta niinhän joku tai jotkut tässä ja siinä edellisessäkin ketjussa niputtaa monet eri kommentoijan  Dorikseksi. Varmaan minutkin, jos en kirjoittaisi rekkautuneena. 

Nimimerkki  Lammas on mielenkiintoinen. Tekstin perusteella täydellinen opportunisti.

Voit ajatella musta ihan mitä haluat. Koska rehellisesti sanottuna sun mielipiteesi ei vaikuta yhtään millään tavalla mun elämääni. Toisin kuin Doris sille, jolle Doris on aamusta iltaan pakkomielle. Mun elämästä kuitenkin 99% on täällä ruudun toisella puolella eikä palstalla. Ja palstalla olemisestanikin ehkä vain 1% on tässä ketjussa.  Itse tykkään tässä ketjussa lukea ihan vaan niitä arkisia kuulumisia enkä Doris sitä ja Doris tätä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 626: " Nyt olet erehtynyt ainakin minun suhteeni. Minulla ei ole pakkomiellettä keneenkään, en vain tykkää epärehellisyydestä. Meitä on monta erilaista, jotka olemme väsyneet Dorikseen. Ei meitä voi niputtaa yhdeksi. Joku aloittaa aikaisin, joku työpäivän aikana, joku illalla.Nytkin on monta eri kirjoittajaa.  Kohde on sama ja tavoite myös. Luulin sinua fiksummaksi, mutta tässä asiassa erehdyt.  Se on toki inhimillistä. "

Ymmärrän kyllä sinuakin, mutta niinhän joku tai jotkut tässä ja siinä edellisessäkin ketjussa niputtaa monet eri kommentoijan  Dorikseksi. Varmaan minutkin, jos en kirjoittaisi rekkautuneena. 

Nimimerkki  Lammas on mielenkiintoinen. Tekstin perusteella täydellinen opportunisti.

Voit ajatella musta ihan mitä haluat. Koska

Kiva, että sullakin on hyvä itsetunto. Mullakin on. Mielipiteet ja kritiikki on ihan ok munkin mielestä. Eikä ne tietenkään ketään  heilauta, jos oma elämä on kunnossa. En miellä opportunistia negatiiviseksi, kuten ehkä tulkitsit. Nykyajan pärjääjäksi enemmänkin. Tunnen muutaman.

Vierailija
624/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudot paukuttavat naapurit herättivät taas aamulla ennen 8 erikoisella paukutuksellaan. Alkaa jo ottaa päähän tosissaan. Mitä hittoa voi tarvita hakata loukuttaa joka päivä useamman kerran ja todella äänekkäästi

Jos tekevät jotain remonttia? Tosin sellaisesta olisi kyllä kohteliasta informoida naapureitaan etukäteen. Työssäkäyvillä kun usein on vaan lauantait ja sunnuntait vapaana, niin pakko tehdä silloin. Mä sain just toissapäivänä kaveriltani tauluja ja tänään olisin voinut ruveta poramaan ja paukuttamaan taulukoulluje seiniin, mutta koska työelämä on jo takana, voin hyvin tehdä sen arkisin, kun seinänaapurit on töissä. 

Tekevät remonttia itse Hekan asunnossa lauantaisin ja sunnuntaisin aamulla 1-2 tuntia kerrallaan pelkästään hakata paukuttamalla. 7 kuukautta jo jatkunut. Toivotaan että alkaa pian taulut pysyä seiniillä. 

Kiitos asiantuntevasta empaattisesta kommentistasi, mieliala parani hetkessä. Nukkuminen yliarvostettua.

Vierailija
625/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavan museokierrospäivän jälkeen rauhallinen koti-ilta. Koneellinen pyykkiä kuivumassa.

Me lapseton pariskunta emme joulusta stressaa, olemme kaksin kotona, lahjoja emme osta toisillemme emmekä muille.

Hyvää ruokaa pitää kyllä ostaa pöytään.💐

Jokainen voi toivottavasti saada juuri haluamansalaisen joulun. Paljon ruokaa ja lahjoja, kaunista musiikkia, saunaa, kuusta, kynttilöitä, hautausmaakierrosta, sukulaisia, joulukirkkoa jne tai jotain näistä/ei mitään?

Vierailija
626/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilen sinun puolesta. Tajuat sen ehkä sitten vasta kun minua ei enää ole. Miten ison työn tein.

Vierailija
627/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania joululauluja meille kuuluu.

Vierailija
628/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania joululauluja meille kuuluu.

Meillä kans, äsken Sylvian joululaulu ja En etsi valtaa, loistoa:)

Vierailija
629/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kommentoi ilmeisesti minulle, että puolustan sananvapautta, mutta poistan kaikki toimintaani kohdistuvan kritiikin. Kirjoitin vastauksen, joka poistui, joten tässä lyhyesti uusi.

En ole koskaan poistattanut yhtään viestiä. Minua saa vapaasti kritisoida ja voin perustella kantani, jos jotain kiinnostaa. Sananvapautta puolustan ja vastustan ketjussa omavaltaista toimintaa ja muiden syrjimistä (D).

Kukaan kirjoittaja ei ole minulle pakkomielle. Minulla ei ole ketään, ei siis vaikka D:tä vastaan sinällään mitään. Sen vähemmän, jod hänellä on jokin sairaus tai häiriö. Kritiikkiä kohdistan toimintaan. Pois rajoittaminen, holhoaminen, kurjoittajien valkkaus ja poostot.

Luuletko, että uskon sinua. Poistatit taas viestini jonka kirjoitin ja johon viittasit viestissäsi. Jos jätät edes yhden toimintaasi kritisoivan viestin tänne niin sitten usko

En voi mitään, jollet usko. En ole huomannut, että minua olisi suoraan aiemmin kritisoitu. Seison kyllä sanojeni takana, mitä olen tänne kirjoittanut, mutta kritiikki on aina hyvästä ja saa ajattelemaan.

Ensimmäinen vastaukseni hävisi ja kun yritin palata kommenttiisi, en löytänyt enää sitä. Kirjoitin lyhyen vastauksen sen perusteella, mitä muistin viestistäsi. Kirjoita uusi viesti, minä en ainakaan sitäkään poista. Kiinnostaa kuulla, mitä haluat sanoa, mistä toiminnasta puhut.

Vierailija
630/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla sinä et voi ikinä voittaa tätä "taisteluasi". Doris on jossain muualla ja sinä täällä hokemalla hoet hänestä. Näin tämä on sinulle loputon suo jos sitä mietit ja me "syyttömät" täällä kärsimme touhustasi. Näin et sinä tule täällä oikeutta saamaan ikinä niin, että voisit kokea "voittaneesi" jos sitä meinaat. Näin ainoa keino mitä teet on saman asian hokeminen jatkuvasti.

Ymmärrätkö sen, että voit jatkaa vaikka vuoden tästä eteenpäin, mutta samalla se on ihan turhaa. Jokainen voi myöntää, että edellisessä ketjussa on voinut olla jotkut puutteensa, mutta miksi sinä et itsekään pääse siitä lainkaan yli. Sitä kysyn nyt. Kirjoitatko täällä vielä vuoden päästäkin samaa juttua. Eikö sekin ole hullua jos oikeasti mietit. Miten se elämääsi parantaa. 

Vierailija
631/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole mitään yhtä "häirikköä". Monet toivoo muutosta ja kirjoittaa kritiikkiä, kukin tyylillään. Jos edes tämän kaikki ymmärtäisi.

Kuka jauhaa toisesta ketjusta jatkuvasti?

= häirikkö, yksi tai useampi!

Toivon totisesti, ettei ole monta, olis jo liian noloa:(

Näähän tekee oikein vuorotyötä, tuolla aiemmin kirjoitettiin. Ja palkka juoksee ?

Vierailija
632/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yksi lopettaisi, jäisi 10 jäljelle. Eikä yksikään lopeta. En minä ainakaan. En koskaan.

Vierailija
633/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole mitään yhtä "häirikköä". Monet toivoo muutosta ja kirjoittaa kritiikkiä, kukin tyylillään. Jos edes tämän kaikki ymmärtäisi.

Kuka jauhaa toisesta ketjusta jatkuvasti?

= häirikkö, yksi tai useampi!

Toivon totisesti, ettei ole monta, olis jo liian noloa:(

Näähän tekee oikein vuorotyötä, tuolla aiemmin kirjoitettiin. Ja palkka juoksee ?

Monta on. On tullut paljon lisää viime viikkoina. Ja lisää tulee, jollei käytös muutu ketjussa.

Vierailija
634/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en lopeta ennenku kiusaaminen loppuu.  Jaksaa, jaksaa. Vaikka kuinka kauan.

Näytä aiemmat lainaukset

Pitkis: Yksi syy siihen, miksi edelleen jaksan käydä tässä ketjussa, olet juuri sinä. Osaat kirjoittaa hyvin ja vaikka kirjoituksissa välillä onkin vähän surullinen sävy, niin surulllinen sävy kuuluu elämään.

Toinen syy, miksi edelleen käyn, on se, että en todellakaan anna periksi näille häiriköille, joiden elämäntehtävä tuntuu olevan vaan pilata ja lukita  tämäkin ketju omilla Doris-traumoillaan. Kuten tekivät sille edelliselle ketjullekin. Jos häirikset saavat tämänkin ketjun lukkoon, sitten taas tehdään vaan uusi, minne samat häirikset taas tulevat rellestämään ja aikanaan sekin sitten ylläpidon toimesta lukitaan, mutta me, jotka halutaan ihan vaan kertoa kuulumisia ja lukea muiden kuulumisia, voidaan sitten koittaa lukea mukavia kommentteja Doris-hullun kommenttien välistä. 

kello on jo aika paljon, koira käytetty iltalenkillä ja nyt nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!

Vierailija
636/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas voiko sinne sun blogiin kirjottaa suoraan sulle? Jos vaikka pitkästi kirjottaja saisi siellä rauhassa keskustella sun kanssa. Ei siis asia mulle kuulu mutta tuli nyt mieleen. Kai sielläkin anonyyminä voi olla? 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tällaisessa seurassa olla? Olen kirjoittanut tänne asiapohjalta muutamia juttuja matkoista, telkkasarjoista, leffoista, psykologiasta, historiasta ja myös ketjun ongelmista. 

Minua epäillään välillä häiriköksi ja välillä viestejäni poistetaan, vaikkei niissä ole mitään, minkä vuoksi pitäisi poistaa. Minua on syytetty, etten pysty vastaanottamaan kritiikkiä, vaikka mielelläni niin tekisin, jos sellaista asiapohjalta saisin. Nyt viimeksi minusta on tehty jo viestien poistaja, vaikka en ole ainuttakaan poistattanut.

Tämähän on vain keskustelupalsta, joten eivät nämä outoudet siinä mielessä haittaa. Turhauttaa kyllä.

Tämä ketju on oikeasti täysin järjetön. Homma on ihan sairasta ja vainoharhaista. Kaikki epäilee ja vakoilee toisiaan kuin aikoinaan itänaapurissa. Ehkä näitä ketjuja perustaa ihmiset, joilla on niin isoja ongelmia, etteivät he pysty näissä asiallisesti toimimaan. Sääli.

Olet oikeassa. Jollan tai jollain on ihan käsittämättön pakkomielle aiemman ketjun perustajasta. On aivan sama, kuka uuden "Mitä sulle kuuluu? " ketjun perustaisi, nämä samat pakkomieleiset tulisi  sinnekin häiriköimään. Ja tekisivät kaikkensa., jotta ne ihan normaalit kuulumiskommentit poistuisi.  Onneksi tämä nyt on vaan tällä palstalla eikä tollasta vainoharhaista stalkkeria sentään ole olemassa täällä ruudun toisella puolella. 

Vierailija
638/638 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin viikko tulossa eikä ole lumitöitä! Hyvää yötä.