Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (1024)

Vierailija
661/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janottaaaaaa..... vielä 2 pitkää tuntia ennen kuin kaljakauppa aukeaa 😨😢😟😧😓🍺🍻

Jeejee nyt kohti kaljakauppaa🥰

Vierailija
662/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rukoilen sinun puolesta. Tajuat sen ehkä sitten vasta kun minua ei enää ole. Miten ison työn tein.

Jos sinä laitoit yksinäisten ketjuun, kun kirjoitin syntymäpäivästäni samanlaisen viestin vastauksena viestiini niin toivon, ettet sinun tarvisi rukoilla puolestani. En minä ole uskonnollinen ihminen yhtään ja en usko itse mihinkään sellaiseen. Näin toivon ettet rukoilisi. Jos tämä viesti siis oli minulle tarkoitettu joka on tänne viestejä kirjoittanut pidemmin. Jos ei ollut minulle niin käsitin väärin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan Lampaan ja jonkun muun väärän luulon: Ketjun toiminta halutaan muuttaa. Doris on aloittanut tämän sorron ja rajoittamisen. Tämä ei ole ajojahti häntä kohtaan, vaan hänen aloittamaansa toimintaa kohtaan. Siinä on ero! Ymmärrättekö? Nyt mennään väärän kilven taakse huutelemaan pakkomielteistä, eikä oteta kriktiikkiä vastaan niin kuin sivistyneet kirjoittajat. Tämä on ajojahti sensuuria ja pakkovaltaa vastaan ja tässä on kymmeniä eri kirjoittajia. Jokainen tietysti taistelee omalla tyylillään.

Korjattu kirjoitusvirhe.

Korjaa, mitä korjaat.

Muut kun täällä korjaa vääriä asioita ja valheita, mitä kirjoitetaan, ne viestit katoaa heti. Naurettavaa sensuuria. Joku leikkii diktaattoria ja hallitsee ketjua.

Se täällä on ongelma. Missä sananvapaus? Kysyn vaan?

Syytetään jotain "satuhahmoa" rajoituksesta, mutta kuka täällä poistaa jatkuvasti?

Annettaisi kirjoitusten olla rauhassa. Pysyttäisi aiheessa, ei jankutettaisi muista ketjuista.

On kai liikaa vaadittu!

Poistakaa toki tämäkin, sehän teiltä sujuu.

Mielipiteitä on erilaisia, nehän toki täällä sallitaan.

Trollaus ja jankkaus on säännöissä kielletty.

Kirjoitan vielä kerran varoituksen, tämäkin viesti on usein poistunut:

Varokaa, mitä uskotte palstalla. Kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan, myös toisen nimimerkillä. Kukkakimpun nimissä on ilkeilty, monen muunkin.

Kirjoittajat on jäljitettävissä, myös vpn. IP helpostikin.

Todista häirikkö halusi sananvapauteen ja anna tämän viestin pysyä.

Poistamalla todistat juuri huutamasi vääryyden kohdallasi !

Vierailija
664/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole mitään yhtä "häirikköä". Monet toivoo muutosta ja kirjoittaa kritiikkiä, kukin tyylillään. Jos edes tämän kaikki ymmärtäisi.

Näähän tekee oikein vuorotyötä, tuolla aiemmin kirjoitettiin. Ja palkka juoksee ?

Monta on. On tullut paljon lisää viime viikkoina. Ja lisää tulee, jollei käytös muutu ketjussa.

Minäkin olen uutena tullut mukaan. Vasta viime kuukausina olen tajunnut tämän vääristyneen ja epätasa-arvoisen, jaottelevan käytöksen ketjussa. "Me mukavat"-ajattelu on suorastaan irvokasta.

Ankara sensuuri ja itselle epämieluisten viestien poisto kert

Kuka poistattaa kivat viestit, kuka kritiikin häirikköä kohtaan?

Kuka rikkoo sananvapautta sensuurillaan?

Vierailija
665/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas voiko sinne sun blogiin kirjottaa suoraan sulle? Jos vaikka pitkästi kirjottaja saisi siellä rauhassa keskustella sun kanssa. Ei siis asia mulle kuulu mutta tuli nyt mieleen. Kai sielläkin anonyyminä voi olla? 

Minä ja moni muu tykkää hänen kirjoituksistaan, ei älä mee :)

Vierailija
666/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen poistanut jatkuvaa jauhantaa samasta asiasta. Loukkaavista, asiattomista aiheista. 

Minä olen kertonut ylläpitoon tämän ketjun trollauksesta.

Minä olen pettynyt ja loukkaantunut, kun ihan tavalliset viestit joulun vietosta yms kivousta jutskista poistuu, myös minun.

Sitten täällä peräänkuulutetaan 'jalosti' sananvapautta, samalla kuin uskoakseni sama taho polkee räikeästi polkee sitä sensuurillaan

Poista toki tämäkin. Totuus sattuu?

Turhaan tämänkin kirjoitin. Mikään ei tule luullakseni muuttumaan. Kunhan purin mieltäni.

Menen nyt oikeaan elämääni, lumitöihin. Yöllä satoi kymmenen senttiä.

Vierailija
667/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon yhteen jankuttajaan.

Ei kai kovin moni toimi täysin vastoin Sanoman keskustelun sääntöjä?

Toivon todella olevani oikeassa tässä asiassa.

Ja minä olen minä.

Lukekaa säännöt, noudattakaa. Pysykää asiassa.

Poista toki, niinkuin kaikki kritiikki katoaa

Saisiko tarkan listan aiheista, jotka ei sovi tähön ketjuun? Kolmatta kertaa jo pyydän.

Lue keskustelun säännöt ylhäältä. Kolmannen kerran vastaan.

Olen lukenut monta kertaa. Jatkuvaa valitusta, että kirjoitetaan vääristä aiheista, mutta ei suostuta listaamaan niitä.

Saanko nyt tarkan listan aiheista, jotka ei kuulu tähän ketjuun? 

Vierailija
668/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan sananvapautta. En ole poistattanut yhtään viestiä koskaan.

False flag -operation on kiinnostava ilmiö. Siinä joku  itse lavastaa hyökkäyksiä (poistoja?) itseään tai joukkojaan kohtaan ja sitten valittaa niistä ja uhriutuu.

Vierailija
669/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon yhteen jankuttajaan.

Ei kai kovin moni toimi täysin vastoin Sanoman keskustelun sääntöjä?

Toivon todella olevani oikeassa tässä asiassa.

Ja minä olen minä.

Lukekaa säännöt, noudattakaa. Pysykää asiassa.

Poista toki, niinkuin kaikki kritiikki katoaa

Saisiko tarkan listan aiheista, jotka ei sovi tähön ketjuun? Kolmatta kertaa jo pyydän.

Lue keskustelun säännöt ylhäältä. Kolmannen kerran vastaan.

Olen lukenut monta kertaa. Jatkuvaa valitusta, että kirjoitetaan vääristä aiheista, mutta ei suostuta listaamaan niitä.

Saanko nyt tarkan listan aiheista, jotka ei kuulu tähän ketjuun? 

En ole huomannut valitusta muusta kuin siitä, että ei kirjoiteta kuulumisia, vaan toistetaan valitusta toisista ketjuista. Tyhmää ja kyllästyttävää.

Ei toki olekaan minun asiani listata mitään, mutta jos ihan itse mietit, miten ei kannata toimia, pääset jo pitkälle.

Onko 'kuulumiset' sinulle vieras sana, jos joku kysyy: mitä sinulle kuuluu? Mitä silloin vastaat?

Toivottavasti tämä auttaa sinua jatkossa.

Minun kuulumiseni:

Täällä oli pari mukavaa kirjoitusta maalla asumisesta. Samoilla linjoilla olen. Nyt kun lumi on maassa, se vaimentaa liikenteen äänet. On puhtaan valkoista, todella kaunista.

Mukavaa maanantaita

Vierailija
670/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen onnellinen maalla asuva. Rauha ja hiljaisuus ympäröi.

Rauha ja hiljaisuus voi olla tylsiä, kun tulet kuitenkin ketjuun. Täällä niistä ei ole vaaraa.

Vierailija
671/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan Lampaan ja jonkun muun väärän luulon: Ketjun toiminta halutaan muuttaa. Doris on aloittanut tämän sorron ja rajoittamisen. Tämä ei ole ajojahti häntä kohtaan, vaan hänen aloittamaansa toimintaa kohtaan. Siinä on ero! Ymmärrättekö? Nyt mennään väärän kilven taakse huutelemaan pakkomielteistä, eikä oteta kriktiikkiä vastaan niin kuin sivistyneet kirjoittajat. Tämä on ajojahti sensuuria ja pakkovaltaa vastaan ja tässä on kymmeniä eri kirjoittajia. Jokainen tietysti taistelee omalla tyylillään.

Tämä on postettu laittomasti. Tässä ei ole mitään sääntöjen vastaista.

Vierailija
672/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on poistettu laittomasti. Tässä ei ole mitään sääntöjen vastaista.

Vierailija
673/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen onnellinen maalla asuva. Rauha ja hiljaisuus ympäröi.

Rauha ja hiljaisuus voi olla tylsiä, kun tulet kuitenkin ketjuun. Täällä niistä ei ole vaaraa.

Olen eri, mutta omaan elämääni kuuluu niin paljon touhua ja tekemistä, että joskus istahdan, vilkaisen muutaman Vauvaketjun, sähköpostin ja luen uutisia. Säätiedot myös. Siihen menee muutama minuutti. Sit taas puuhaamaan: tänään lumitöitä, ruoanlaittoa. Teen listan vielä hankittavista joulujutuista. Haen lehden lootasta ja luen. Ehkä käsitöitä. Lisää lumitöitä.

Näin se päivä kuluu, ei ole tylsää :)

Mitäs sinulle kuuluu?

Vierailija
674/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole mitään yhtä "häirikköä". Monet toivoo muutosta ja kirjoittaa kritiikkiä, kukin tyylillään. Jos edes tämän kaikki ymmärtäisi.

Näähän tekee oikein vuorotyötä, tuolla aiemmin kirjoitettiin. Ja palkka juoksee ?

Monta on. On tullut paljon lisää viime viikkoina. Ja lisää tulee, jollei käytös muutu ketjussa.

Minäkin olen uutena tullut mukaan. Vasta viime kuukausina olen tajunnut tämän vääristyneen ja epätasa-arvoisen, jaottelevan käytöksen ketjussa. "Me mukavat"-ajattelu on suorastaan irvokasta.

Vierailija
675/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki faktoihin perustuva asiallinen kritiikki ja muutosehdotukset näyttää poistuvan. Joku pelkää, että yhä useampi alkaa ajatella omilla aivoillaan ja tajuaa, mitä oikeasti tapahtuu.

Vierailija
676/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä pitää poistaa? Mitä kiellettyä näissä on?

Vierailija
677/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki faktoihin perustuva asiallinen kritiikki ja muutosehdotukset näyttää poistuvan. Joku pelkää, että yhä useampi alkaa ajatella omilla aivoillaan ja tajuaa, mitä oikeasti tapahtuu.

Juuri näin. Pelkoa silmien avautumisesta. Pelkoa oman aseman heilumisesta.

Vierailija
678/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa matkoille ))hetkeksi arki jää enkä exää näääää

Vierailija
679/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tuo 'mukava' sana hiertää. Itse en tykkää sanasta 'irvokas', mitä täällä viljellään.

Näin olemme eri mieltä asioista ja voimme vaihtaa mielipiteitä.

Mistä sanasta sinä et tykkää ketjussa?

Vierailija
680/1024 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Pelkoa silmien avautumisesta. Pelkoa oman aseman heilumisesta.

Meitä tulee koko ajan lisää. Turha luulla aivottomiksi hyväksyjiksi. Fiksut huomaa valheet ja epäatasa-arvon. Ja sen peittely-yritykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi