Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

Vierailija
05.12.2025 |

Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu

Kommentit (2061)

Vierailija
2041/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole D, mutta vastaan toki. Merja Mäki: Ennen lintuja ja Leena Lehtolainen: Viimeinen kesäyö.

Taas tuli taukoa lukemiseen, kun alettiin katsoa urheiluja.

Suosittelen Leena Lehtolaista, ellei tuttu ole.

Vierailija
2042/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ketjun ilmoitukseen. Syy; Jatkuva jankutus Doriksesta. Jankutta myös pilkkaa, syyttää, poistaa viestejä aiheettomasti, spämmää, monistaa, herjaa, jatkuva keskustelun häiriköinti, pitkäaikainen keskustelijan  vainoaminen, trollaus salatusta yhteydestä.

Oikein.

Minäkin kirjoitin modelle luettelon. Kuten myös edellisestä ketjusta. Moni kirjoitti, siksi arkistointi. Tuo yksi Napoleon - Erikoismies väittää itse "keksineensä ruudin" :)

Kiitos.Olen vastaanottanut luettelosi! t. "Mode".

Mukavaa, ettei mun tarvitse yksin tehdä näitä valituksia, mitä enemmän niitä menee sinne "modelle", sitä nopeammin ketju lukitaan. Joten höppänät, toopet, pellet, whateverit , kiitos kiitos, kiitos!  t. Specialman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole D, mutta vastaan toki. Merja Mäki: Ennen lintuja ja Leena Lehtolainen: Viimeinen kesäyö.

Taas tuli taukoa lukemiseen, kun alettiin katsoa urheiluja.

Suosittelen Leena Lehtolaista, ellei tuttu ole.

Molemmat tuttuja, minä olen lukenut kaikki Lehtolaiset, mutta en tykkää  niin paljoa kuin Mäen kirjoista. Mäki on syvällisempi ja monipuolisempi, Lehtolaisella aina sama kaava ja teema. Lehtolainen oli parempi ennen, mutta nyt jo väsynyttä. Maria Kallio oli ok, mutta Hiljasta en tykkää, liian kompleksinen hahmo. Pascal Engmanin  kaikki kirjat on mun suosikkeja, ajankohtaista jännitystä hyvin kirjoitettuna. Suosittelen.

Vierailija
2044/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ketjun ilmoitukseen. Syy; Jatkuva jankutus Doriksesta. Jankuttaja myös pilkkaa, syyttää, poistaa viestejä aiheettomasti, spämmää, monistaa, herjaa, jatkuva keskustelun häiriköinti, pitkäaikainen keskustelijan  vainoaminen, trollaus salatusta yhteydestä.

Oikein.

Minäkin kirjoitin modelle luettelon. Kuten myös edellisestä ketjusta. Moni kirjoitti, siksi arkistointi. Tuo yksi Napoleon - Erikoismies väittää itse "keksineensä ruudin" :)

Mukavaa, ettei mun tarvitse yksin tehdä näitä valituksia, mitä enemmän niitä menee sinne "modelle", sitä nopeammin ketju lukitaan. Joten höppänät, toopet, pellet, whateverit , kiitos kiitos, kiitos!  t. Specialman

Sultahan se onnistuu, toisten nimissä kirjoittelu, 'Mode'. Tämä tiedetty jo :(

Vierailija
2045/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan ketjun ilmoitukseen. Syy; Jatkuva jankutus Doriksesta. Jankutta myös pilkkaa, syyttää, poistaa viestejä aiheettomasti, spämmää, monistaa, herjaa, jatkuva keskustelun häiriköinti, pitkäaikainen keskustelijan  vainoaminen, trollaus salatusta yhteydestä.

Oikein.

Höpö höpö. Eihän sinulla sitten ole paikkaa missä voisit palstamammojen kanssa 'painia' 😂

Vierailija
2046/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein.

Minäkin kirjoitin modelle luettelon. Kuten myös edellisestä ketjusta. Moni kirjoitti, siksi arkistointi. Tuo yksi Napoleon - Erikoismies väittää itse "keksineensä ruudin" 

Kiitos. Olen vastaanottanut luettelosi! t. "Mode"

Höpö höpö. Eihän sinulla sitten ole...

Voi voi, kunpa hän lähtisi johonkin muualle!

Vierailija
2047/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultahan se onnistuu, toisten nimissä kirjoittelu, 'Mode'. Tämä tiedetty jo :(

Etkö ymmärtänyt? Sitähän juuri tässä ivailen! Sinähän  D olit "mode" silloin kun poistelit muka D:n apuna viestejä. Sulla ei kyllä leikkaa, tyhmä!

MUMS MUMS! Nyt alkaa taas Kostaja kiihtyä! Nimitteleekin jo!

Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pakko istua hetkeksi. Rupesin sitten raivaamaan noita astioita. Yläkerrassa on työhuoneessa vielä paljon tavaraa - myös astioita - jotka sinne kiireessä silloin vesivahingon aikaan kannettiin. Tai siis minä en kantanut yhtään mitään vaan oli apuvoimia. Nyt pitäisi jaksaa kuitenkin itse kantaa niitä takaisin alakertaan. Sorminivelet huutaa hoosiannaa ja samoin selkä. 

On tämä ikääntyminen näillä perussairauksilla joskus aika hemmetin ärsyttävää. Aivot sanoo, että eihän yhden kestokassin kantamisessa ylhäälträ alas mene kovinkaan montaa minuuttia, mutta kun kroppa on yks maanantaikappale, niin jo pelkästään se, että kassin saa rappusten yläpäähän, vie voimat. Huomenna on ohjelmaa ja ylihuomenna on ohjelmaa. Perjantaina pitää mennä taas käymään kontrolliverikokeissa. Päätin jo mielessäni, että sen jälkeen ainakaan kolmeen seuraavaan viikkoon en sovi yhtään kenenkään kanssa yhtään mitään. Ehkä pistän kännykänkin äänettömälle kolmeksi viikoksi. 

Vierailija
2049/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdistäydy Doris ja tule avoimesti keskustelemaan ja perustelemaan kantojasi. Täällä voit vastata kysymyksiin ja tuoda näkemyksesi esiin.

Etkö uskalla? 

Kiusata uskaltaa ja poistaa viestejä, mutta ei uskalla kantaa vastuuta teoistaan saati pyytää anteeksi Kässäopelta ja Timanttitytöltä. He odottavat. 

Vierailija
2050/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

79Vierailija kirjoitti:

Olen jo onnistunut lukitsemaan D:n edellisen ketjun neljästi. Minulla on keinoni myös D:n n häätämiseen. 

Eli minä saan "kiittää" sinua etten voin kirjoittaa tuonnekaan enää. Näin kurjistat yksinäisen elämää toimillasi. - P

Olen eri, mutta me kaikki saamme kiittää D:tä siitä, että provosoi tällaisen tilanteen. Ilman hänen toimiaan kirjoiteltaisiin täällä tyytyväisenä.

Äläs nyt, kaikki 'erithän' on Doriksia, kaikki ammatit, kaikki ohikset, sivusta yms. Niinhän täällä on väitetty. Huh huh.

Ajattelin samaa. Jos roikkuu tässä ketjussa, alkaa muuttua samanlaiseksi kuin D. Ympyrät pienenee ja asenteet luutuu.

Vierailija
2051/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Doriksen kanssa voi  edes väitellä, kun hän ei ymmärrä. Äly ei riitä. Modejutun ironiaa ei raasu ymmärtänyt ollenkaan.

Huumori on älyn mitta. Tämä on ketju tosikoille. Ei paljon naurata.

Vierailija
2052/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Doriksen kanssa voi  edes väitellä, kun hän ei ymmärrä. Äly ei riitä. Modejutun ironiaa ei raasu ymmärtänyt ollenkaan.

MUMS MUMS!

Vierailija
2053/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUMS MUMS!

Tässä D ilmeisesti makustelee, kun haaveilee niistä Piilaakson miehistä. Rivoa.

Vierailija
2054/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä asunto. Tekee mieli olla peiton alla. Sähköpuhallin jaksaa toimia 20 min kerrallaan. Pitää käynnistää uudelleen 20 min kuluttua. Sama uudelleen loputtomiin.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä asunto. Tekee mieli olla peiton alla. Sähköpuhallin jaksaa toimia 20 min kerrallaan. Pitää käynnistää uudelleen 20 min kuluttua. Sama uudelleen loputtomiin.

Mulla on asunnossa (4h +k 98 m2 kahdessa kerroksessa) kolme tällaista koristetakkaa. Noilla saa lämmitettyä aika nopeastikin yhden huoneen. Ja toimii niin kauan kuin haluaa eli ei ole mitään aikarajaa. Mä vietän suurimman osan ajasta asuntoni yläkerrassa ja pidän kohtuullisen viileästä, mutta kun mulle tulee joskus joku kylään, napsautan alakerran olohuoneesta tollasen hetkeksi aikaa päälle. Meillä on taloyhtiössä asuntokohtainen lämmitys eikä mun yleensä kannata lämmittää koko huushollia, kun en kuitenkaan voi olla kuin yhdessä huoneessa kerrallaan. Lämmitys on mulla päällä yleensä vain joulukuun alusta helmikuun loppuun (eikä aina silloinkaan, jos on leuto talvi) ja muina aikoina sitten noilla koristetakoilla lämmitän sitä huonetta, missä milloinkin olen. 

https://www.clasohlson.com/fi/Koristetakka/p/36-6036

Vierailija
2056/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUMS MUMS!

Tässä D ilmeisesti makustelee, kun haaveilee niistä Piilaakson miehistä. Rivoa.

Ei sinusta kukaan haaveile.

Vierailija
2057/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja sapattia

Vierailija
2058/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Nyt on todistettu, Timanttityttö ja Kässäope todistivat eilen D:n harjottamaa sensurointia, poisajoa ja ilkeilyä. Todistetusti SYYLLINEN. 

Rangaistus: HÄÄTÖ KETJUSTA!

Muitakin todistajia on, yksi tosin jo kuollut, mutta huhuilemalla saadaan koolle varmaan muitakin.  Me silminnäkijät todistamme myös D:n syylliseksi. Joten ala painua pois!

Kiusaajaa ulos! 

Vierailija
2059/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa riitelyänne huomenna. Hyvää yötä välillä.

Vierailija
2060/2061 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että tällainen riitapalsta saa jatkaa......

Ketju on lukittu.