Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (2061)
Samoin pitää tässä todeta, että kun voin huonommin niin täällä käyminen on raskaampaa. Olen sen todennutkin, että jos on väsyneempi ja toivottomampi niin ei täällä jaksa käydä jos katsoo tunnelmaa täällä. - P
Vierailija kirjoitti:
Laitan ketjun ilmoitukseen. Syy; Jatkuva jankutus Doriksesta. Jankutta myös pilkkaa, syyttää, poistaa viestejä aiheettomasti, spämmää, monistaa, herjaa, jatkuva keskustelun häiriköinti, pitkäaikainen keskustelijan vainoaminen, trollaus salatusta yhteydestä.
Kiva! Kiitos avusta!
Vierailija kirjoitti:
Laitan ketjun ilmoitukseen. Syy; Jatkuva jankutus Doriksesta. Jankutta myös pilkkaa, syyttää, poistaa viestejä aiheettomasti, spämmää, monistaa, herjaa, jatkuva keskustelun häiriköinti, pitkäaikainen keskustelijan vainoaminen, trollaus salatusta yhteydestä.
Oikein.
Minäkin kirjoitin modelle luettelon. Kuten myös edellisestä ketjusta. Moni kirjoitti, siksi arkistointi. Tuo yksi Napoleon - Erikoismies väittää itse "keksineensä ruudin" :)
Taasko täällä sota jatkuu. Tämähän on pahempaa jo kun Ukrainassa.
Pienen pienen hetken valoa riittää pidempään. Kauppareissulla käyty. Ei ollut lohimedaljonkeja, joten ostin sitten ainekset tuliseen kanakeittoon. Kauppareissulla piipahdin lähibaarissa juomassa lasillisen rose-viiniä. Koiran yritin saada jo aikaisemmin päivälenkille, mutta sitä ei huvita. Kohta pitää yrittää uudelleen. Muutaman ystävän kanssa viestitelty pitkin päivää. Toidesta ketjusta bongasin sarjan Ehtoolehto. Pitääkin katsoa se, kunhan tuon koirulin saan ensin houkuteltua ulos.
Jouduin siirtämään sytopiikkipäivää eli ei tänään piikkiä. Huomenna on sellaista ohjelmaa, ettei voi olla väsynyt eikä huonovointinen.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko jonkun kommentin numeron, joka tässä ketjussa on täysin varmasti Doriksen kirjoittama?
Just näin. Kaikki on kyllästyneet tuohon pakkomielteiseen Dorishulluun. Jauhaa samaa valhetta aamusta iltaan. Hae apua. Haluaa vaan riitaa, ei totuutta!
Lopeta!
Sahtia, sahtia!
Sahtiko on selityksesi jankutukselle, trolli. Erikoismies Piilaaksosta. Kostaja :(
D haaveilee erikoismiehestä, joka on oikein Piilaaksosta. Hän haluaa uskoa, että jäjillä on vähintään FBI:n erikoisyksikkö. Mikään vähempi ei ole hänen arvonsa mukaista. Ja tästäkin varmaan pitää tehdä laulu.
Vierailija kirjoitti:
Neljänneksi viimeinen timanttityö valmis, vielä kolme ja seinät on täynnä pl vaatehuoneet. Kylppärin ja parvekkeenkin ovat onnettomat vallanneet.
Lautanauha ->pirtanauha oli vähän tragikoominen tapahtuma, langat selvisivät kuitenkin hengissä. Kutomisintoa odotellessa keskityn kolmanteen nukkekotiin: lattiat, seinät ja katot valmiina, kalusteitakin jotain, mutta paljon pitää vielä tehdä. Pikkusälää löytyy ihan mukavasti, sitten (joskus) vaan sisustamaan.
Joku muisti jonkun massan, juu ei tai tavallaan. Resiinistä oli kyse, se jäi kesällä, kun ilmastointi olisi ollut kohdillaan, vähemmälle. Sen sijaan kipsistä tuli uusi lempimatsku: tuikkukuppeja yms. on nyt tarpeeksi.
Mitähän muuta on päässyt tapahtumaan?
Madot voivat paksusti, vaikka toinen pitikin taas muutaman viikon paaston, vettä se lipittää niin, etten meinaa vesikupin täyttämisessä pysyä mukana. Matojen paastokaudetkin pitää hyödyntää, hiiret kun on ai
Hauska idea tuo hiirentalja nukkekodin lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei vanhat keskustelut kiinnosta ja jankkaajille sanon, että haistakaa pitkä p...a.
Eikä minua!
Tämä ketju - tämä aihe.
Kirjat jo kirjotin
Kerrohan (huomaa kiva tapa puhutella lukijaa ...), miten sinä suhtaudut kirjan loppuun, oletko samaa mieltä? Entä Saulin perustelut, missä olet samaa mieltä?
Et ole lukenut riviäkään siitä kirjasta, jollet osaa vastata näihin kysymyksiin.
En ymmärrä miksi vaivaudun vastaamaan: Kaikki tiet turvaan. Olen sivulla 27. Selaillut sieltä täältä.
Entäs Sinä, kerrohan, mitä pidit?
Selaillut sieltä täältä? Olen kuullut, että lukutaito on heikkoa ja lukeminen vähentynyt. En arvannut, että tilanne on näin paha.
Just näin. Kaikki on kyllästyneet tuohon pakkomielteiseen Dorishulluun. Jauhaa samaa valhetta aamusta iltaan. Hae apua. Haluaa vaan riitaa, ei totuutta!
Lopeta!
Sahtia, sahtia!
Sahtiko on selityksesi jankutukselle, trolli. Erikoismies Piilaaksosta. Kostaja :(
D haaveilee erikoismiehestä, joka on oikein Piilaaksosta. Hän haluaa uskoa, että jäjillä on vähintään FBI:n erikoisyksikkö. Mikään vähempi ei ole hänen arvonsa mukaista. Ja tästäkin varmaan pitää tehdä laulu.
Kale-vauva ei riitä, miten olisi Käärijä, eikun höpsö tietysti ISO-D, Danny tekee laulun Doriksesta!!!! Vähempi ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein.
Minäkin kirjoitin modelle luettelon. Kuten myös edellisestä ketjusta. Moni kirjoitti, siksi arkistointi. Tuo yksi Napoleon - Erikoismies väittää itse "keksineensä ruudin" :)
Voi kiitos sinullekin, anteeksi Sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo onnistunut lukitsemaan D:n edellisen ketjun neljästi. Minulla on keinoni myös D:n häätämiseen.
Voisitko häätää hänet nyt heti, jotta ei tarvitse koko talvea odotella,
Työpaikoilta joskus hankala tyyppi hoidetaan pois epävirallisia keinoja käyttäen, jos mikään muu ei auta. Se vie aikaa, mutta toimii. Tämä sivusta.
Ahdistaa kamalasti, ei ole ketään kenelle edes soittaisi, otin puolikkaan opamoxin jos vähän elämän halua se antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko jonkun kommentin numeron, joka tässä ketjussa on täysin varmasti Doriksen kirjoittama?
Lopeta!
Sahtia, sahtia!
Ai hänkö haaveilisi sinusta!? Nyt on jo l
Kehenkähän sekoitat nyt. Ei ole poikaa Piilaaksossa. Sun haaveissa näyttäs erikoismiehiä Piilaksosta olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kamalasti, ei ole ketään kenelle edes soittaisi, otin puolikkaan opamoxin jos vähän elämän halua se antaisi.
Kevyt kävely raittiissa ilmassa yleensä nostaa mielialaa.
Minä luen Saulin uusinta kirjaa. Minulla on kolme kirjaa menossa samaan aikaan. Sauli on oma, yksi on kirjaston kirja, pitää pian palauttaa. Siksi luin sen välissä.
Tulikohan tämä nyt kaikille kaikille selväksi? Kysykää toki lisää, jos jotain jäi epäselvää :)
Ehtoolehto oli ihan mukavaa katsottavaa, samoin Felix ja Klara.
Harmi kun Imma Tataranni loppui, se oli myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ehtoolehto oli ihan mukavaa katsottavaa, samoin Felix ja Klara.
Harmi kun Imma Tataranni loppui, se oli myös hyvä.
Felix ja Klara on mainio. Musta tulee takuulla Felix vanhana.
P: Tuo tai nuo, jotka ovat vihaisia Dorikselle kuka mistäkin syystä ja jotka kostavat kokemansa vääryyden ihan kaikille, voi oikeasti jättää omaan arvoonsa. Kyllä muakin on tässä ja edellisessäkin ketjussa maalitettu, mutta siinähän maalittavat. Jatka vaan kuulumistesi kertomista. Tuskin olen ainoa, jonka mielestä sun kirjoituksesi on ihan ketjun aiheen mukaisia ja niitä harvoja kommentteja ketjussa, joita ylipäätään viitsii enää lukea.
Vierailija kirjoitti:
Minä luen Saulin uusinta kirjaa. Minulla on kolme kirjaa menossa samaan aikaan. Sauli on oma, yksi on kirjaston kirja, pitää pian palauttaa. Siksi luin sen välissä.
Tulikohan tämä nyt kaikille kaikille selväksi? Kysykää toki lisää, jos jotain jäi epäselvää :)
Kysyn toki D Sinulta! Minkä nimisiä ne muut ovat? Jospa olisin minäkin ne lukenut, niin voisimme vaihtaa sivistyneesti mielipiteitä muustakin kuin ruuista ja kukkaisista tai hiihtolenkeistä (10km!). Jäi paljonkin epäselvää sinun toimistasi, mutta aloitetaan näistä kirjoista ensin.
En ymmärrä miksi vaivaudun vastaamaan: Kaikki tiet turvaan. Olen sivulla 27. Selaillut sieltä täältä.
Entäs Sinä, kerrohan, mitä pidit?