Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (2061)
Vaikka D ei olisikaan SILLOIN kiusannut ketään, niin NYT hän kiusaa, Ei vieläkään pyydä anteeksi eikä pahoittele häätöä ja rumia puheita Timanttitytöltä tai Kässäopelta, vainajalta ei voikaan ikinä. Luulisi sen painavan omassatunnossa ja tulevan painajaisina uniin. Kovin on painava syntitaakka.
Laitatko jonkun kommentin numeron, joka tässä ketjussa on täysin varmasti Doriksen kirjoittama?
Just näin. Kaikki on kyllästyneet tuohon pakkomielteiseen Dorishulluun. Jauhaa samaa valhetta aamusta iltaan. Hae apua. Haluaa vaan riitaa, ei totuutta!
Lopeta!
Sahtia, sahtia!
Sahtiko on selityksesi jankutukselle, trolli. Erikoismies Piilaaksosta. Kostaja :(
Julkisuuden henkilöt ja poliitikot joskus mokaavat pahasti. Joillain on itsetuntoa pahoitella tapahtunutta ja pyytää anteeksi. Jotkut taas eivät kestä sitä, että mokalla on seurauksensa, vaan yrittävät maailman tappiin vääntää asiasta. Hyödyttä tosin.
Jopa liikenneonnettomuuksista jotkut yrittävät selvitä pakenemalla paikalta. Niljakasta ja tuloksetonta.
Aika uutena ketjuun tulleena kysyn, mistä voi tietää, että joku anonyymi on poistunut ketjusta? 🤔
Doriksen tuntee stilisoinnista, kielenkäytöstä, sanastosta, samojen asioiden jankkaamisesta ja joka asiaan kommentoinnista. Muita ei tarvitsekaan tunnistaa, he saavat jäädä.
Laitatko jonkun kommentin numeron, joka tässä ketjussa on täysin varmasti Doriksen kirjoittama?
Kaikki nuo mustatut on hänen ja saman jankkaukset ja otsikkoon viittaamiset. Numerot vaihtuu poistojen vuoksi.
Miksi poistat??? Osui ja upposi
Minua ei vanhat keskustelut kiinnosta ja jankkaajille sanon, että haistakaa pitkä p...a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt:
Olen selannut aiemman ketjun äärestä laitaan. 2022-23 oli todella leppoisa ketju. 2024 alkoi pikkuhiljaa kiristyä aiheet. Mielipiteet.
2025 alkoi selkeästi ilkeily, kommenttien arvostelu. Myös toisten nimissä kirjoittelu. Esim Mauritiuksen matka esitettiin seksireissuna. Samaan aikaan alkoi viestien poistelu ilkeilynä. Ihan tavallisten viestien poisto. Ja sitten alkoi Ap:n solvaus. Syytökset muiden ketjujen avauksiin, mitkä heti korjattiin. Siellä on tallessa.
Samoin: mitään kuolevan ihmisen ilkeilyyn ei löydy sanaakaan.
Siis. Lopettakaa asiattomat syytökset. Heti.
Ja en ole D, vaan flunssainen tavis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kässäope. Minun kirjoitukseni olivat liian elämäniloisia tähän ketjuun. Apuni kyllä kelpasi, neuvoin Dorikselle pontsojen kokoamisen jne. Minun juttuni eivät kelvanneet. Lähdin pois, kun niitä poistettiin ja kerrottiin, ettei sellaisia saa kirjoittaa. En ole kaivannut tänne. Tämä on liian kahlitseva ja sisäänlämpiävä ollut. Voihan tämä muuttua. Katsotaan, tulenko takaisin.
Kässäope
Muistan sinut. Jos seurasit ketjua, muista varmaan myös sen, miten toisten nimissä kirjoitettiin. Kukkakimpun. Yhden Mauritiuksen matka muutettiin seksireissuksi yms. Doriksen nimissä ilkeiltiin, kiroiltiin. Yms
Näitä valheita korjattiin. Ei auttanut, ilkeily jatkui.
Jaa, tämä ei näköjään olekaan "mitä sinulle kuuluu?" -ketju. No, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. Tuo yks höyryää. Hölmö on.
Minä kerron: luen kirjaa Saulista. Äsken meni sähköt poikki ? Outoa.
Kukas se siellä taas haukkuu? Hölmö. Naurattaa. Hymyilyttää. Outoa. Dorishan se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä jankkaaja ja D: n vainoaja, mitä sinulle itsellesi kuuluu? Kertoisit välillä omasta päivästäsi!
Me kävimme kävelyllä, nyt oli vain vähän yli kymmenen astetta pakkasta mutta tuuli aika reippaasti.
Mukava keli oli ja mielikin virkistyi.
Vihdoinkin sain pakastimen sulatettua, eipä siinä aikaa kauaa mennyt.
Muistelin lapsuuttani- minua vaivasi valekuristustauti joka oli kyllä tosi kurja podettava. Äitiparka sai öisin
valvoa ja kannella minua kun ei henki meinannut kulkea. Höyryhengitys vähän auttoi.
Aikuisiällä olenkin ollut aika terve ilman suurempia vaivoja. Nyt pitää vissiin koputtaa puuta!
Toivotan itsekullekin hyvää alkanutta vuotta.
Eihän tuolle muuta kuulu:Ap, aina vaan. Toisen ketjun ap kaiken lisäksi.
Felix ja Klara, Mäkihyppyä. Strömsö. Luonto.
On tämä, mutta nyt olemme keskittyneet ajamaan pitkäaikaisen kiusaajan pois ketjusta. Tule mukaan taistelemaan tasa-arvon ja sanavapauden ja hyvän käytöksen puolesta. Tule häätäämään D pois!
Etkö yhtään ymmärrä, miten tyhmältä tuo kostoretkesi vaikuttaa?
Me hiihdettiin tänään 10km, pakkanen kymmenen maissa. Tuli lämmin ja punaiset posket. Uunilohi ja lohkoperunat kypsyi sillä välin. Oli mukava palata lämpöiseen tupaan ja ruoan tuoksuun. Nyt alkaakin jo hämärtyä. Sininen hetki :)
On tämä, mutta nyt olemme keskittyneet ajamaan pitkäaikaisen kiusaajan pois ketjusta. Tule mukaan taistelemaan tasa-arvon ja sanavapauden ja hyvän käytöksen puolesta. Tule häätäämään D pois!
Etkö yhtään ymmärrä, miten tyhmältä tuo kostoretkesi vaikuttaa?
Me hiihdettiin tänään 10km, pakkanen kymmenen maissa. Tuli lämmin ja punaiset posket. Uunilohi ja lohkoperunat kypsyi sillä välin. Oli mukava palata lämpöiseen tupaan ja ruoan tuoksuun. Nyt alkaakin jo hämärtyä. Sininen hetki :)
Ymmärrän toki ja sen vuoksi olenkin hyvillä mielin: minä uskallan nousta kiusaajaa ja sortajaa vastaan, vaikka saisinkin asiatonta haukkumista niskaani. Mutta jollen puolusta oikeutta, olen vääryyden
Miten ihmeessä kuvittelet häätäväsi ketään?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko pliis vihdoin palata aiheeseen?
Hieno pakkasilma, utua. Pilvinen sää. Lohimedaljonkia ruokana, pottumuussi.
Mukavaa lauantaita kaikille :)
Täällä hoihetaan nyt tämä poisajo, muuta ei kirjoitella, ennen kuin D on selittänyt, pyytänyt anteeksi ja poistunut!
Ja mites tämä nyt hoihetaan? Hermostutko? Paljon näppivirheitä sulla tänään.
Jankkaaminen ei tunnu auttavan, kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo onnistunut lukitsemaan D:n edellisen ketjun neljästi. Minulla on keinoni myös D:n häätämiseen.
Napoleon-syndrooma, suuruudenhulluus. Sinä lukitsit. Voi Luojan tähden, mitä skeidaa!
Neljänneksi viimeinen timanttityö valmis, vielä kolme ja seinät on täynnä pl vaatehuoneet. Kylppärin ja parvekkeenkin ovat onnettomat vallanneet.
Lautanauha ->pirtanauha oli vähän tragikoominen tapahtuma, langat selvisivät kuitenkin hengissä. Kutomisintoa odotellessa keskityn kolmanteen nukkekotiin: lattiat, seinät ja katot valmiina, kalusteitakin jotain, mutta paljon pitää vielä tehdä. Pikkusälää löytyy ihan mukavasti, sitten (joskus) vaan sisustamaan.
Joku muisti jonkun massan, juu ei tai tavallaan. Resiinistä oli kyse, se jäi kesällä, kun ilmastointi olisi ollut kohdillaan, vähemmälle. Sen sijaan kipsistä tuli uusi lempimatsku: tuikkukuppeja yms. on nyt tarpeeksi.
Mitähän muuta on päässyt tapahtumaan?
Madot voivat paksusti, vaikka toinen pitikin taas muutaman viikon paaston, vettä se lipittää niin, etten meinaa vesikupin täyttämisessä pysyä mukana. Matojen paastokaudetkin pitää hyödyntää, hiiret kun on aina pakko sulattaa ja kun ne eivät kelpaakaan saan nahkoja nukkekodin lattialle ;)
Siinäpä tärkeimmät!
Timattityttö taas aiheen vierestä, tämän päivän kuulumisia vain 4 ensimmäistä sanaa
Toivottavasti kässäopekin aktivoituu!
79Vierailija kirjoitti:
Olen jo onnistunut lukitsemaan D:n edellisen ketjun neljästi. Minulla on keinoni myös D:n n häätämiseen.
Eli minä saan "kiittää" sinua etten voin kirjoittaa tuonnekaan enää. Näin kurjistat yksinäisen elämää toimillasi. - P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei vanhat keskustelut kiinnosta ja jankkaajille sanon, että haistakaa pitkä p...a.
Eikä minua!
Tämä ketju - tämä aihe.
Kirjat jo kirjotin
Kerrohan (huomaa kiva tapa puhutella lukijaa ...), miten sinä suhtaudut kirjan loppuun, oletko samaa mieltä? Entä Saulin perustelut, missä olet samaa mieltä?
Et ole lukenut riviäkään siitä kirjasta, jollet osaa vastata näihin kysymyksiin.
Laitan ketjun ilmoitukseen. Syy; Jatkuva jankutus Doriksesta. Jankutta myös pilkkaa, syyttää, poistaa viestejä aiheettomasti, spämmää, monistaa, herjaa, jatkuva keskustelun häiriköinti, pitkäaikainen keskustelijan vainoaminen, trollaus salatusta yhteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Laitan ketjun ilmoitukseen. Syy; Jatkuva jankutus Doriksesta. Jankutta myös pilkkaa, syyttää, poistaa viestejä aiheettomasti, spämmää, monistaa, herjaa, jatkuva keskustelun häiriköinti, pitkäaikainen keskustelijan vainoaminen, trollaus salatusta yhteydestä.
'Jankuttaja myös pilkkaa' piti tuossa lukea.
Kukapa ne kirjoitti, kuka. Lukekaa feikkauksen paljastuksia alkuperäisestä ketjusta. Löytyy.