Miten sanoa deitille hänen alkoholin käytöstä?!?!
Hei,
Olen tapaillut mukavaa miestä pari kuukautta. Hän on hauska ja huomaavainen. Alussa tavattiin ravintolassa tai pubissa ja alkoholi oli aina kuvioissa. En aluksi kiinnittänyt huomiota hänen alkoholin käyttöön.
Nyt vietettiin vkl yhdessä ja hän aloitti aamut 3-4 oluella koska on kuulemma niin huono olo ja tärinä. Näin siis kuinka hän joi salaa 2 olutta eteisessä, kun luuli etten näe. Sen lisäksi vielä pari olutta minun nähden. Ja pitkin la ja su päivää olutta koko ajan. Tuntui että kaiken tekemisen määritteli oluen juonti. Itse olin vaan sivuroolissa.
Tietenkin petyin suunnattomasti. Tuntuu kuin minulle olisi valehdelty ja petetty. Miinusta tuo juominen ei enää ole normaalia. Aamulla näkemäni mies oli kireä, ilkeä ja tosi hermostunut ja hyökkäävä.
Tiedän jo itsekin ettei tällä ole tulevaisuutta. Mutta kysyn kuitenkin että juoko muiden miehet vapaavkl tällä tavalla?!? Juominen loppui siis vasta sunnuntaina iltapäivällä, koska lapset tuli illalla.
Kommentit (45)
Tätäkö sinä haluat loppuelämäksesi? Alkoholisti ei lopeta juomista, jos ei itse näe ongelmaa eikä halua lopettaa.
Luota omaan tuntemukseesi. Jos sinusta tuntuu, että mies juo liikaa, niin silloin hän juo liikaa verrattuna siihen mikä on sinulle sopivaa. Hänellä on varmasti eri näkemys, mikä on sopiva määrä alkoholia. Kyse ei ole siitä montako olutta menee viikossa, montako päivää hän juo. Näihin on turha takertua. Tärkeintä on tunne, että jos sinusta hän juo liikaa, niin silloin se on sinulle henkilökohtaisesti liikaa ja toimit sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet haluaa naisen, joka ei juo, ja valittaa alkoholinkäytöstä? Eikö olisi helpompaa olla naisen kanssa, joka jakaa tämän harrastuksen?
Jonkun pitää käydä kaupassa, kokata ja siivota että isäntä ehtii harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari erää tehnyt tuota,mutta oon kaamee sieni itsekin.
Ei sitä tarvitse katsella, jos itse haluaa selvää elämää.
Hän ilmeisesti juo sitä iltaisinkin aika paljon jos tarvitsee tasoittavia? Mitenkähän paljon se muuten juo piilossa.
Toisaalta, voi olla että on vielä sun kanssa sen verran lukossa, että ns juo itsensä mukavaksi kun ei osaa olla selvinpäin oma itsensä. Itsellä ollut tätä joskus suhteen alkuvaiheilla ja yksi suhde siihen kaatuikin,kun mies teki päätelmän,että juon joka viikko ja hän vain kerran kuussa. Oon siis oikeesti urheilullinen ja ihan hyvin voin olla selvinpäin ja olenkin, mutta oon niin varautunut ja arka että jännitän aina uusia ihmisiä, niin oon juonut siihen jännittyneisyyteen. Tuo harmitti ja olisin toivonut,että mies olisi asiasta sanonut ja kysynyt, kun todellakin pidin hänestä ja mieluummin mä sen miehen olisin ottanut eikä olis ollut edes ongelma. Itseä v....tti miehen puhumattomuu
Newsflash kyllä aikuiset miehet osaavat olla naisen kanssa ilman että heidän pitää juoda itsensä mukavaksi.
Nyt kantapäät vastakkain ja rohkeasti eteenpäin. Alkoholisti ei lopeta, koska hänellä ei omasta mielestään ole ongelmaa. Terveisin, alkoholistivanhempien lapsi
Kiltin ja kunnollisen miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi..