Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis haukkuvatko päiväkodin työntekijät kaiken aikaa lasten vanhempia?

Vierailija
20.04.2007 |

Tällaisen käsityksen tältä palstalta saa. Vaikea on uskoa, että siellä tohinassa oikeasti ehtisi juoruamaan kaikki ville-valtterin asiat ja haukkumaan ellimaijan äitiä.

En myöskään edes ymmärrä sitä, mitä hoidossa olevan lapsen taustat kuuluvat heille. Henkiilökunnan tehtävänä on hoitaa lapsi, oli sitten vanhempi kotona tai töissä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei naureskella tai juoruilla asiakkaista. Varsinkin naiset ovat kovia juoruilemaan varmaan ihan missä vaan.

ja onkohan tuo juoruilukin älykkyysosamäärästä kiinni?

Vierailija
22/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työskennellyt lto:jen,eltojen,erkkaopejen,opejen ym ym kanssa ja kaikki samalaisia ... Toiset enemmän ja toiset vähemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen harvoin. Ja oppilaistakin yleensä asialliseen sävyyn, ei mitenkään juoruillen. Joskus joku opettaja saattaa kertoa esim. että Maijan isä on lääkäri, jos tuntee tämän. Suurimmaksi osaksi minulla ei ole harmainta aavistustakaan siitä, millaisia oppilaiden vanhemmat ovat. Olin mm. opettanut vuoden koulumme musiikinopettajan tytärtä kun en ollut tajunnut että hän on opettajan tyttö :)

Ja rehellisesti sanoen minusta on parempi ottaa nuoret ihan omana itsenään, ei kenenkään lapsina!

Vierailija
24/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteluun ja ratkaisujen tuomitsemiseen, varsinkin kun ei kaikkia todellisia syitä voi millään tietää?

27

Vierailija
25/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa oikeasti tahtoo lasten ja nuorten parasta. Silti hämmästyttää nämä " Olen ollut työharjoittelussa /töissä pk:ssa ja silelä me haukuttiin ja arvosteltiin jne."

Toivon ettei se olisi koko totuus, minusta olisi ainakin masentavaa olla työssä paikassa missä pääsääntöisesti puhutaan muista pahaa. Sellaistakin on nimittäin tullut kokeiltua nuorempana.

27