Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis haukkuvatko päiväkodin työntekijät kaiken aikaa lasten vanhempia?

Vierailija
20.04.2007 |

Tällaisen käsityksen tältä palstalta saa. Vaikea on uskoa, että siellä tohinassa oikeasti ehtisi juoruamaan kaikki ville-valtterin asiat ja haukkumaan ellimaijan äitiä.

En myöskään edes ymmärrä sitä, mitä hoidossa olevan lapsen taustat kuuluvat heille. Henkiilökunnan tehtävänä on hoitaa lapsi, oli sitten vanhempi kotona tai töissä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni jopa niin pitkälle että hoitajat naureskelivat miten erään lapsen laiha isä ja lihava äiti pystyvät harrastamaan seksiä. Ja vielä keski-ikäisiä hoitajia olivat nämä

Vierailija
2/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärrän kyllä, että opejen tekee mieli vähän päästellä höyryjä.

Yritin varmaan heidän mielestä eilen iskeä yhtä yh-iskää (itsekin yh). (okei, kyllä mä vähän yritinkin. Ihana mieshän se on)

Saa mun selän takana puhua paskaa jos mun lapsi saa sen takia rentoa, hyvää palvelua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meni jopa niin pitkälle että hoitajat naureskelivat miten erään lapsen laiha isä ja lihava äiti pystyvät harrastamaan seksiä. Ja vielä keski-ikäisiä hoitajia olivat nämä

Vierailija
4/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä eivät ainakaan edes hirveästi tiedä, kerron vain pakolliset. Ja mitä sitten jos puhuvat, kunhan hoitavat lapset.

Vierailija
5/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusivat, että kaikki järjestävät kesälomansa heidän lomiensa mukaan (noin vain, ilmoitusluontoisestihan se kaikilla työpaikoilla järjestyy)...

Ihme porukka...

Vierailija
6/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisempia.

Vierailija
7/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun itsetunto ole opejen jutuista kiinni, enkä usko olevani kovin jännittävä tyyppikään.

Sitäpaitsi ne lapset kertoo ihan kaiken teistä tarhassa, kerroitte te itse tai ette! 4-vuotias ei tunne salaisuuksia, jos perheellä ei ole luurankoja kaapissa, joita osaa hävetä.

Vierailija
8/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös, eivätkö nämä korkeastikoulutetut lastentarhanopet sun muut ymmärrä vaitiolovelvollisuuttaan. Tuttavapiirissä on näitä, jotka puhelevat " päiväkodin asioita" mennen tullen. Siis muiden ihmisten hyvin henk koht asioita!

Vierailija
9/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niilläkin lakisääteiset kahvitauot, jolloin on aikaa juoruilla.

Ja luuletko, että ne on niin fiksua porukkaa, että ne jostain henkevämmästä pystyis puhumaan.

Vierailija
10/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekaappiin pidemmäksi aikaa, ja jo oli lapsi sen kertonut tarhassa. Ja sitten korkeakoulutettujen pitäis olla tarpeeksi älykkäitä olla kauhistelematta!

Ihmisiä nekin on.

Vierailija
11/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas näinkin päin minkälaisia asioita lapset höpöttävät tarhassa ym? Kun aina sanotaan että kaikki salaisimmat asiatkin.. Nooh; mitä tuollaiset ovat??

Vierailija
12/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä oo enintään yks semmonen, ja muut on niitä ihan tavallisia hoitajia. Ei siellä todellakaan mitään älyn keskittymiä ole. Mutta tärkeintähän onkin, että ovat empaattisia ja välittäviä ja vastuullisia.

Vierailija
13/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun aina sanotaan että kaikki salaisimmat asiatkin.. Nooh; mitä tuollaiset ovat??

Vierailija
14/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaveri oli yökylässä ja olivat kertoneet kuinka kukaan ei halunnut nousta aamulla sängystä lasten kanssa, ja oltiin vaan muristu lapsille.

Ja tää on paras, meillä oli ollut kahtena päivänä purkkihernekeittoa, kun rahat oli niiiin loppu. Ei saatu edes automaatista ja kiskalla ei saatu edes viikonloppuna jäätelöä, kun äidillä ei ollut rahaa.

Vierailija
15/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen se korkeasti koulutettu lastentarhanopettaja. Meillä ei pahemmin puhuta lasten perheiden asioista, eikä ainakaan lasten/ulkopuolisten kuullen. Lapset joskus kertoilevat asioitaan, mutta iso osa lasten jutuistahan on " väritettyjä" . Joskus kyllä kysytään vanhemmilta, jos lapsi kovin hälyttäviä asioita kertoilee. Vanhempien ulkonäköä ei haukuta, joskus jotain saatetaan perheistä puhua, mutta enimmäkseen lapsiin liittyvää asiaa.

Meillä myös hoitajat ovat mielestäni ihan normaaliälyisiä, ei kai se koulutus aina kompensoi älykkyysosamäärää...

Vierailija
16/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä asiakaspalvelijana olisi mitenkään shokissa, jos vaikka joskus purkaisitte vanhempien juttuja kahvihuoneessa. Enkä mä oikeastaan edes välittäisi siitä.

Teette huippuhienoa työtä, kiitos siitä!

Vierailija
17/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä aina, kun haen tytön päiväkodista, et mitähän mahtavat minusta taas puhua :)

Vierailija
18/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heti jos vähän poikkeaa harmaasta massasta.. Luulis että on muutakin puhuttavaa.

Vierailija
19/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia ihmisiä siellä on töissä ja loppu on sitten siitä kiinni.

Ikävintä on joskus ollut olla kuulemassa, kun kahvitauolla arvostelevat jonkun lapsen vanhemman valintoja. Toisaalta en myöskään pidä siitä, että joskus omalla lapselle on yritetty arvostella meidän ratkaisuja (esim. lapset pk:ssa, vaikka äiti kotona e-t-ä-t-y-ö-s-s-ä eli minun olisi pitänyt pitää lapset t-y-ö-p-a-i-k-a-l-l-a-n-i , kun olin töissä).

Yleisesti ottaen olen niitä, joka mielellään pistää asiat toisesta korvasta sisään ja aika helpolla toisesta uloskin. Ja kaikenkaikkiaan olen pitänyt pk:n henkilökuntaa erittäin ihanana, ystävllisenä, lähes ystävinä. KUn meidän lasten 7,5 vuoden tarhaputki samassa pk:ssa loppui, niin jöin kaipaamaan hnkilökuntaa.

Vierailija
20/25 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä eskarilainen lapsi ja en ole ikinä miettinyt, mitä musta juorutaan kun yleisesti olen aika suosittu ja pidetty ihminen =D