"Foorumilla mies kirjoitti tuntevansa itsensä taakaksi yhteiskunnalle. Koulut olivat jääneet kesken, ja hän eli tukien varassa."
Hän päätti tehdä itsemurhan ja tekikin.
Tämä nykyinen hallitus lietsoo ihmisiä epätoivoon.
Kommentit (20)
En tehnyt ja kyllä olen ihan oikeasti DI
Hän olikin taakka yhteiskunnalle. Ratkaisu ei ole itsemurha vaan muutos. Sama kun läski tekisi itsemurhan laihdutuksen sijaan koska hoikista tykätään enemmän.
Jep jep, sitä te mammat saatte aikaiseksi kun haukutte kaikkia palstan herrasmiehiä täällä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Hän olikin taakka yhteiskunnalle. Ratkaisu ei ole itsemurha vaan muutos. Sama kun läski tekisi itsemurhan laihdutuksen sijaan koska hoikista tykätään enemmän.
Hänellä oli vaikea sosiaalisten tilanteiden pelko. Ei ilmeisesti saanut apua siihen ja syrjäytyi.
Purra: meidän äänestäjämme ovat omillaan toimeeen tulevia toimeliaita ihmisiä.
Oikeiston ja vasemmiston ero on se että oikeisto haluaa korjata ongelmat ja vasemmisto haluaa sanoa että ongelmat ei haittaa eivätkä ne edes ole ongelmia.
Oikeisto haluaa työttömän tekevän muutoksia jotta hän työllistyy. Vasemmisto sanoo että se on ihan okei, voit jatkaa noin.
Ihmisiä syyllistetään siitä, että ne yrittää pysyä elossa kun yhteiskunta on syrjäyttänyt ne.
Vierailija kirjoitti:
Oikeiston ja vasemmiston ero on se että oikeisto haluaa korjata ongelmat ja vasemmisto haluaa sanoa että ongelmat ei haittaa eivätkä ne edes ole ongelmia.
Oikeisto haluaa työttömän tekevän muutoksia jotta hän työllistyy. Vasemmisto sanoo että se on ihan okei, voit jatkaa noin.
Niin oikeiston mielestä pitkäaikaissairas ottaa vain itseään niskasta kiinni ja naps, siinä on työpaikka. Vasemmisto ymmärtää että joskus se ei ole itsestä kiinni, ne työpaikat on mielikuvitusta.
Olen pitkäaikaissairas ja työtön, joka on kyllä hakenut töitä. Mutta kukapa palkkaa pitkäaikaissairaan kun vaihtoehtona on kymmeniä terveitäkin?
Lainaus oli tästä
Sen siitä saa kun elää kapitalismi oyssä eikä tunne jumalaa. Jumala on kuitenkin se joka täällä määrää, ei kapitalismi oy. Kannattaisi pikku hiljaa etsiytyä tämän yhteyteen.
Mikä sen nettisivun nimi on?
T: masentunut.
Osaako joku kertoa sen nettisivun nimen?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko myös kokovalkoisiin?
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa sen nettisivun nimen?
Ohis
Älä mene sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko myös kokovalkoisiin?
Ei kun tyköistuvat farmarit.
Löysäileviä, laiskoja, valmista odottavia ihmisiä on ihan liikaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011677416.html