Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1381)

Vierailija
1101/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinna ja Timo nähty ja vauvaspekulaatioita!

Kuka Timo?

Sori typo, eli Tino

Vierailija
1102/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trollaa ja haastaa riitaa tahallaan? Jennillä on oikeus tunteidensa vuoksi haukkua, kiroilla ja uhata väkivallalla, mutta esim Jonilla ja Pessillä ei vaikka he puhuivat vain itsestään, perustellen fiksusti, miksi eivät olisi sopivat seurustelukumppanit Vilmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi puolestaan koettaa tosi vahvasti manipuloida Caroa tunteillaan eikä ota lainkaan uskoakseen ettei toista kiinnosta. Pakottamallahan se hyvä tulee

Vierailija
1104/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus IltaLehdestä:

Ysijaksossa Jenni kertoo pidäkkeettömästi kameralle tunteensa kumpaakin miestä kohtana.

Minulla on tosi negatiivisia ajatuksia Ollista ja Pessistä. Minun on vaikea päästä niistä yli. He olivat eilen aika kylmiä minua kohtaan. Ihan kuin he eivät tuntisi minua. He eivät kunnioittaneet minua yhtään.

Tuntemuksensa seurauksena Jenni ei enää arvosta Ollia eikä Pessiä ihmisinä.

-----------------

Siis tuo nainenhan on aivan ding dong! :O 

Vierailija
1105/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvä myötähäpeä tulee katsoessa ja kuunnellessa Jenniä. Ilkeä, itseään ja negatiivisuutta täynnä oleva tyyppi. Ei ole ihme että on sinkku ja sinkkuna tulee kyllä tuolla käytöksellä pysymäänkin. Kyllä varmasti jokainen mies tuolla Kolmiodraamassa, ilmeistä ja puheista päätellen on onnellinen ettei joudu saman katon alla Jennin kanssa olemaan ja säälivät kovasti Pessiä ja Ollia. Eikä ihme. Kaikki sympatiat miesten puolella. On varmasti kestäminen tuossa valittajassa, kun kaikki on vaan paskaa. 

En kyllä ymmärrä miksi pitäisi olla tatuointeja saadakseen huomiota naisilta.  Tuohan tarkoittaa sitä, että otat vaan kroppasi täyteen, niin naisseura on taattu.

Vierailija
1106/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ohjelma ole samanlainen kuin muutkin ja osallistujat itse hakevat ohjelmaan. 

Ei mahda mieshakijoita kovin paljon olla näihin...

Vierailija
1107/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava uusi jakso maksullisessa Katsomossa. 

Jenni ei tunnu tosiaan ollenkaan huomaavan oman vuorovaikutustyylinsä osuutta siihen kuinka asiat ovat menneet O ja P kanssa. Mahtaakohan oivalluksia syntyä nyt tätä televisiosta katsellessa?

Juho ilmeisesti lähtee kämpästä, S ja H ihan ihmeissään. Taisi ensivaikutelma sittenkin pitää paikkansa, vaikka tässä välillä nähtiinkin rennompaa olemista. 

Tinna ja Tino tosiaan löysivät toisensa, voi kunpa heillä menisi hyvin <3

Vilma on kyllä suloinen. Toivottavasti hän löytäisi jonkun kivan kumppanin vierelleen. 

Vierailija
1108/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Jennin defensio on niin voimakas, että tuskinpa katsoo tätä ohjelmaa lainkaan. Vaan säälii itseään jossain nurkassa ja kiroilee, kuinka minä minä minä minä - minulle on kaikki paska jaettu tässä elämässä. Kyynel.

Vierailija
1109/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakso 9 Katsomossa:

Jenni uhriutuu upeasti ja toivoo miehiltä  peruskäytöstapoja ja että häntä kunnioitettaisiin :D

Vierailija
1110/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittelyssä Jenni sanoi, että kohdunkaulansyöpä pysäytti ja heräsi henkiin sen myötä. Rakastaa sitä millainen on nykyään. Yksinhuoltaja-arkea elää.

No nyt on meidän kaikkien miesten unelma prinsessa tavoiteltavissa, jalkaterapiaopiskelija Jenni. On ihan kaikki kohdillaan, ihan kaikki.

Vierailija
1111/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, Jenni on vetänyt herneet nenään siitäkin, että Olli ja Pessi jutteli yhteisjuhlien jatkoilla muiden kanssa.

Vierailija
1112/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni haluaa jutella miesten kanssa juhlien jälkeisenä päivänä eli Jenni puhuu, kysyy ja vastaa. Miehet myötäilevät vaikutelmalla että tilanne olisi mahdollisimman pian ohi ilman suurempia purkauksia.

Olli: Jenni oli pohtinut asian valmiiksi itselleen, ett ei tarvinnut hirvesti edes sanoa mitään, vaan Jennillä oli valmiit vastaukset hänen omaan näkökulmaansa hyvin.

Jenni: Ihana että teidän kanssa pystyi puhuu tästä. . . jotenki helppo puhuu siitä ett nit fiiliksii oli ja kuulla teidän mielipide siitä

Vierailija
1113/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni! Toisten mielipiteen kuuleminen ja hyvä keskustelu vaatii sitä, että olet välillä hiljaa. Siis oma suu kiinni. Ei sanaakaan. Ei itsensä ajattelua. Keskittyminen siihen mitä toinen sanoo.

Vierailija
1114/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks toi heidi nyt nöksällään kun Juho ei olekaan kiinnostunein hänestä, tuli vaikutelma että ei ole tottunut jäämään kakkoseksi. Ihan kuin koettaisi saada Satuakin Juhoa vastaan. En tiedä, mutta Juho ei vaikuta ihmiseltä, joka koviin helposti kokee olonsa niin vaikeaksi, että haluaa kotiin kesken kaiken?

Vierailija
1115/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai , että Ollilla ja Pessillä ei ole käytöstapoja :)). Nyt katse sinne peiliin. Kannattaisi aloittaa siitä onko itsellä hyviä käytöstapoja. Hyvä vaan , että kundeilla oli mukava ilta ja saivat jutella rauhassa muiden kanssa.

Vierailija
1116/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Juho nyt on mitä on, niin kyllä on persoona se Heidikin. Heti, kun Satu tuli takaisin taloon, huomasi Heidin terästäytyvän "kilpailuasetelman" suhteen. On niin räväkän näköinen ja ulkonäköorientoitunut persoona, että tuskin on tottunut jakamaan miesten huomiota. Nyt kun oli pakko ja huomasi, ettei olekaan niin vahvoilla, niin liimautui Satun seuraan, enkä usko hetkeäkään motiivien olevan pyyteettömät. Alkoi heti manipuloida Satua Juhoa vastaan. Heti taloon tultuaan läksytti Juhoa (osin aiheestakin) ja halusi tehdä selväksi kuka on kuka. Sitten laittoi miellyttämisvaihteen päälle, kunnes Satu palasi takaisin. Hänen arvokkuudelleen ei ollut sopivaa jäädä taistelemaan Juhon huomiosta Satun kanssa, varsinkin, kun huomasi ettei ole ns. voiton puolella. Hyvin tunnistettava ihmistyyppi, josta en nyt sano tämän enempää. Jokainen osannee tehdä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
1117/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onks toi heidi nyt nöksällään kun Juho ei olekaan kiinnostunein hänestä, tuli vaikutelma että ei ole tottunut jäämään kakkoseksi. Ihan kuin koettaisi saada Satuakin Juhoa vastaan. En tiedä, mutta Juho ei vaikuta ihmiseltä, joka koviin helposti kokee olonsa niin vaikeaksi, että haluaa kotiin kesken kaiken?

Juu en kyl oikein pidä tuosta tyylistä, että sussa on jotain vikaa jos et halua mua ja että tahallaan vään naljaillaan ja pistellään joka asiasta. Kun ei natsaa niin ei natsaa, anna olla ja mene eteenpäin. Ei siinä tarvitse alkaa järjestää dramatiikkaa tai toista mustamaalaamaan.

Vierailija
1118/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus IltaLehdestä:

Ysijaksossa Jenni kertoo pidäkkeettömästi kameralle tunteensa kumpaakin miestä kohtana.

Minulla on tosi negatiivisia ajatuksia Ollista ja Pessistä. Minun on vaikea päästä niistä yli. He olivat eilen aika kylmiä minua kohtaan. Ihan kuin he eivät tuntisi minua. He eivät kunnioittaneet minua yhtään.

Tuntemuksensa seurauksena Jenni ei enää arvosta Ollia eikä Pessiä ihmisinä.

-----------------

Siis tuo nainenhan on aivan ding dong! :O 

Miten hänellä on pokkaa vaatia kunnioitusta itseään kohtaan miehiltä jotka hän itse on teilannut tosi rumasti? 

Ihan kauhea tapaus, tulee ihan paha olo.

Vierailija
1119/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sekään hänelle kelpaa 😆

Vierailija
1120/1381 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on aivan liian räväkkä juholle, juho tarvii just tommosen paljon nuoremman tyypin joka ei haasta hänen mielipiteitään ja jonka voi "kouluttaa " sopivaksi

Miksi Sannille on valittu paljon tasokkaammat miehet kuin vilmalle? Vilmalla ihan oudot ehdokkaat. Ja ihan kuin erä teemu muuttaisi johonkin Etelä-Suomeen, tai sanni pohjoiseen. Eikö välimatkoja oo yhtään mietitty kun näitä on valikoitu...?

Tomi on just tommonen joka ei yhtään osaa lukea toista ihmistä. Kaikki caron sanat ja teot huutaa ettei ole yhtään kiinnostunut ja tomi vaan sydämen kuvat silmillä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän