Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1383)
Jennistä ei ole kyllä mitään hyvää sanottavaa. Hakisi itselleen lääkityksen ja terapeutin niin alkaisi miehet kiinnostaa
Syvä myötähäpeä tulee katsoessa ja kuunnellessa Jenniä. Ilkeä, itseään ja negatiivisuutta täynnä oleva tyyppi. Ei ole ihme että on sinkku ja sinkkuna tulee kyllä tuolla käytöksellä pysymäänkin. Kyllä varmasti jokainen mies tuolla Kolmiodraamassa, ilmeistä ja puheista päätellen on onnellinen ettei joudu saman katon alla Jennin kanssa olemaan ja säälivät kovasti Pessiä ja Ollia. Eikä ihme. Kaikki sympatiat miesten puolella. On varmasti kestäminen tuossa valittajassa, kun kaikki on vaan paskaa.
Tuli vaan mieleen, että mitähän Jenni mahtaa nyt itse ajatella kun on nähnyt ohjelman?
Toiset naiset ovat ok, normaalisti keskustelevia, tilaa antavia ja huomioivat miehen, mutta Jenni ei. Se juttu erottuu tässä räikeästi.
Saakohan noi osallistujat tarvittaessa psykologin apua ohjelman jälkeen jos jäi mieleen vielä puitavaa?
Vierailija kirjoitti:
Entäs Olli ja Vilma?
Vilma herttainen ja iloinen. Löytää varmasti vielä sopivan kumppanin. Olli hyväkäytöksinen, rauhallinen ja vaikuttaa älykkäältä. Ei mene mukaan Jennin provosointiin.
Kiva katsoa, kun osallistujat ovat huomattavasti fiksumpia ja hyväkäytöksisempiä kuin esim ea-ohjelmassa. Jenni ihan liian suorapuheinen, mutta toki hänelläkin on oikeus noihin tunteisiin. Pettymys ym.
Luulin jo, että nykynuoret, varsinkaan miehet, eivät tajua enää mitään parisuhteista ja sellaisen löytämisestä, mutta erehdyin ainakin osittain... Nähdään, kuinka noille käy.
Kukaan ei ole kieltänyt Jennin oikeutta tunteisiinsa, minkäänlaisiin. Tunteet eivät silti oikeuta ala-arvoista käytöstä, kiusaamista, haukkumista, nolaamista kaikkien edessä. Itse olen olettanut kaikkien lähemmäs nelikymppisten tätien osaavan jo käyttäytyä sivistyneesti ja kohdella muita ihmisiä kunnioittavasti, näöjään erehdyin osittain itsekin.
Väkivalta ja sillä uhkaaminen on täysin poissuljettua kaikessa normaalissa ihmisten välisessä kanssakäymisessä
Vilma ja Olli sopis hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilma on kyllä herttainen, luultavasti saa yhteydenottoja ohjelman jälkeen ja löytää kaverin. Muutkin naiset ovat kivoja Jenniä lukuunottamatta. Carolinelle sattui vain väärä kumppani, Tomi oli jo ihastunut ennenkuin tapasivatkaan eikä Carolle tunteita tullut samalla lailla. Caro ja Juho vois olla sopivampi pari. Tomin liian ilmiselvä ja nopea ihastuminen ahdistaisi kyllä useampiakin.
Tuo Caro olisi voinut kertoa jo ensitreffeillä, että on lähdössä ulkomaille töihin. Mutta teki sen varmaan tahallaan että pääsee ohjelmaan.
Tuolla joku jo kommentoi että tuotanto joutuu pyytelemään ihmisiä mukaan ohjelmaan, eli tuskinpa Caro on tahallaan noin tehnyt. Ei vaan ole ollut muitakaan vaihtoehtoja osallistujiksi. Näkeehän sen nyt näistä pareista.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan on Juho pääsyt kolistelemaan kattilan kansia vai onko Satu herännyt "kiltisti" samaan aikaan aamupalalle klo 6?
Vaikea sanoa, kun osallistujat vain kertaavat aiempia tapahtumia ja kertovat, miten menee haastattelu/keskustelutilanteissa. Ihan masentavaa. Miksei noilla ole semmoisia käsikameroita joilla kuvaisivat päivittäin jotain, tai vaikka ihan asunnon olkkarissa jotain piilokameraa kuten aussiversiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja Olli sopis hyvin yhteen.
Sitä mä jo tuossa vinkkasin. Molemmat rauhallisia ja kuuntelevia. Saman rytmisiä. Eivät jyräis toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kieltänyt Jennin oikeutta tunteisiinsa, minkäänlaisiin. Tunteet eivät silti oikeuta ala-arvoista käytöstä, kiusaamista, haukkumista, nolaamista kaikkien edessä. Itse olen olettanut kaikkien lähemmäs nelikymppisten tätien osaavan jo käyttäytyä sivistyneesti ja kohdella muita ihmisiä kunnioittavasti, näöjään erehdyin osittain itsekin.
Väkivalta ja sillä uhkaaminen on täysin poissuljettua kaikessa normaalissa ihmisten välisessä kanssakäymisessä
Tuossahan juuri todettiin, että Jenni ihan liian suorapuheinen. Sinulle se aukesi vasta kun väänsit itsellesi oikein rautalangasta! Wau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan juuri todettiin, että Jenni ihan liian suorapuheinen. Sinulle se aukesi vasta kun väänsit itsellesi oikein rautalangasta! Wau!
Suorapuheinen ei ole synonyymi vittuilulle tai kusipäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eräjorman olisi pitänyt mennä Eränkävijät-ohjelmaan tai Aloneen. Ei tähän. Nää suhdeohjelmat on ihan höpönpöppöä nimittäin. Menkää ammatti-ihmiset alan ohjelmiin. Ohjelmaan meni ei sinällään ole pahasta kunhan ohjelmaformaatti on oikea :)
Mielestäni ihanan erilaista nähdä fiksujakin ihmisiä noissa. Käsittääkseni hänet tullaan näkemään myös muissakin formaateissa aikanaan, kunhan tulevat ulos. :)
Ulos kaapista, niinkö?
Mistä tämä Ollin toinen deitti (ei Satu) on tutun näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Siis Juhon! Sorry!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Juhon! Sorry!!
Hän osallistui pari vuotta sitten Rikkaat ja rahattomat -sarjaan rikkaana. SE jakso näkyy edelleen Nelosen ruudussa.