Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (292)

Vierailija
241/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Tomi miettii vaan lapsille äitiä. 

Itse katsoin samaa. Tomilla hirveä vauva kuume ja tuo nainen haluaa matkustella ja reissata ympäri maailmaa.

Ei näistä ainakaan mitään pitkäikäistä paria tule.

Vierailija
242/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä Ollia säälii, kun Jenni jyrää, mutta muistetaan että Olli on aikuinen mies. Hän voi itse vaikuttaa omaan tilanteeseen ja osaa itse puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus onko toi casting porukka ihan sadisteja kun ne on ees miettiny tota ujoa burgeria jennille, kamalaa katsottavaa kun kaksi täydellisesti eri ääripään edustajaa yrittää olla tekemisissä 

Vierailija
244/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä sillä tavalla ihan kiinnostava formaatti, että tuossa nuo ovat valinneet kahdesta vähän erilaisesta kumppaniehdokkaasta ITSE sen johon halulavat tutustua.

En olisi arvannut että alan seurata tätä ohjelmaa, mutta onhan tämä ihan koukuttava ja tykkään tästä kun osallistujat ovat kaikki ihan tavallisia pulliaisia, eikä tämä ole mitään ääripäistä tempparidraamaa. 

Erä-Teemu on kyllä aivan tolkuttoman kuuma! Fiksu, rauhallinen, komea, kaikin puolin ihana tyyppi. En ole ihan varma ovatko he Sannin kanssa aivan yhteensopiva pari, toivottavasti. Heillä on kyllä kivan oloista olemista. 

Juholla ja Satulla oli ihan hauskaa ulkokuntosalilla, tuli vähän kivempi fiilis heistä yhdessä nyt kuin kolmen ekan jakson perusteella. Mutta tosiaan tuon alun perusteella minulle jäi kyllä sellainen ensivaikutelma Juhosta, että itse olisin ottanut jo jalat alleni. 

Olli ja Jenni on kyllä tuskallista katsottavaa. He ovat aika ääripäissä toisiinsa nähden ja kummassakin nousee varmaan sellaiset huonoimmat puolet esiin toistensa seurassa. Jenni jyrää tosi rumasti ja Olli vetäytyy niin ettei hänestä saa mitään irti. Sääliksi kävi kyllä Ollia. 

Tomin ja Carolinan tulevaisuuden kuvat eivät ehkä täysin kohtaa. En usko että tuosta tulee mitään, vaikka tosi söpöjä ja sympaattisia ovat molemmat. 

Vilman ja Tinon suhteen en ole oikeastaan vielä mitään mieltä. Kivan tuntuisia hekin molemmat. 

Vierailija
245/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pelkkien viestien perusteella osu oikeaan. Ei edes viestien ja kuvan yhteispelissä. Kyllä ihmisen temperamentti ratkaisee hirveästi! Voi sanoa kivoja asioita ja olla ulkoisesti ihan ok, mutta jos toinen on menevä, räiskyvä ja vähän kärsimätön ja toinen rauhallinen, harkitseva ja vetäytyvä, siitä ei yleensä tule mitään. Kuten oikeassa elämässä, myös tässä sitä ulospäinsuuntautuvaa ärsyttää enemmän. 

Vierailija
246/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun tämä keskustelu on ihan eri tahtista. Telkkarin katsojat ovat nähneet 2 jaksoa, katsomo plussalla eli maksajien puolella mennään jo paljon pitemmällä. 

Vierailija
247/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet analyysit pareista neljän jakson jälkeen

Juha&Satu, alkujärkytyksen jälkeen Juha on ollut jopa ihan neutraali. En nää näillä kyllä mitään kipinää, mutta en tosin mitään hirveän negatiivista ilmapiiriäkään. Satu vaikuttaa kiltiltä, ja varmaan tietynlaiset muurit päällä. Ulkosalilla näytti olevan ihan hauskaa, ja selkeästi yhteisiä juttuja kun kuitenkin löytyy. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan, että nouseeko Juhan rutiinit ja ehdottomuus enemmän esiin. Ja prostestoiko Satu näitä.

Vilma&Tino, jotenki tosi sympaattisen ja vilpittömän oloisia molemmat. En kuitenkaan nää näilläkään mitään kipinää. Vaikuttaa että he eivät juuri pinta keskustelua enempää ole käyneet, sellanen yhteinen energia puuttuu. Ehkä kumpikaan ei tuo toisessa niitä parhaita puolia esiin. Jää vähän etäiseksi tämä pari yhdessä. En tosin usko että mitään konfliktejakaan on tulossa.

Olli&Jenni, voivoi, on kyllä äärimmäisen epäsopiva pari keskenään. En nää että kummassakaan mitään vikaa olis, mutta ihan vääränlaisen ihmisen kanssa nyt ovat. Jenni kaipaa vahvempaa ja enemmän roolia ottavaa miestä. Kumpikin ehkä korostaa toisessa tiettyjä puolia, jotka ei ehkä aina ole parhaita. Jenni olisi kyllä voinut todella paljon kauniimmin imaista epäsovivuuden, eikä heittää Ollia bussin alle. Tilannetaju ja tunneälykkyys loistaa poissaolollaan. Olli olisi luultavasti oikeanlaisten ihmisten seurassa täysin erilainen!

Sanni&Teemu, tasapainoisen oloinen pari, joilla näyttää mun silmään ehkä olevan parhain yhteys. Ja voi Teemu, kuten moni muukin on huomioinut, niin jäänyt kyllä kaikinpuolin ihana ja positiivinen kuva. Ihastelin miten osasi analysoida ja pohtia Ollin ja Jennin tilannetta monesta eri näkökulmasta. Pohdin kuitenkin että onko näilläkään parina mitään sen suurempaa kuitenkaan, molemmat vaikuttaa sosiaalisesti lahjakkailta ja uskon että voisivat löytää tällaisen hauskan ja helpon yhteyden muidenkin ihmisten kanssa, ilman että kyse on mistään isommasta rakkaustarinasta.

Tomi&Carolina, ihanaa alkuhuumaa varsinkin ensitreffijaksossa. Carolinalla on kuitenkin alkanut näkymään joku ahdistus, minun mielestä aika vahvastikin. Kun taas Tomi vaikuttaa olevan niin varma ja suunnilleen kirkkoa varaamassa. Tämä varmaan luo painetta ja ahdistaa Carolinaa. Toisaalta tämä keskustelu on käyty ja niitä vaikeita tunteita käsitelty, niin voi olla että ollaankin taas vahvemmalla pohjalla. Mielenkiinnolla odotan että kuinka tämä kehittyy.

Vierailija
248/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi Tomi miettii vaan lapsille äitiä."

Tomin olisi pitänyt valkata se toinen nainen, joka mainitsi oma-aloitteisesti perhehaaveen, joka oli Tomin tavoin kiinnostunut lätkästä ja lätkämatkoista ja kun heillä oli vielä vähän letkeää rupattelua tekstareissa.

Tomi hirttäytyi liikaa Carolinan ammattiin, kun ammatti on vain osa ihmistä ja samaan ammattikuntaan kuuluu monenlaisia ihmisiä. Vaikka arvostaisi hoitoalan työtä, niin se ei tarkoita automaattisesti toisen olevan muuten yhteensopiva.

Vierailija
249/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee jännityspäänsärky pelkästään Sannin otsan katsomisesta, miten voi noin nuorelle naisella olla noin syvät juonteet ja otsa _koko ajan_ rutussa? Nelikymppisenä urat on jo ihan älyttömän syvät jos noihin ei nyt puutu. 

Mitä?! Ihmisiähän tässä kaikki ollaan, ei mitään Tiktok-filttereiden läpi vedettyjä. Musta on todella hyvä, että vielä ainakaan nämä kotimaiset realityt (ok, ehkä jotain Temppareita lukuunottamatta) eivät ole täynnä pumpattuja ja siloiteltuja bimboja. Sanon vaan.

Vierailija
250/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on aika rauhaton energia, toivottavasti Ollin läsnäolo vähän rauhoittaa häntä.

No musta tuntuu että ei kyllä ainakaan Olli häntä rauhoita, Olli menee vaan enemmän kuoreensa kun Jenni höpöttää ja yrittää saada Ollista jotain reaktioita ja mielipidettä. Ja sit Jenni ottaa entistä enemmän kieppiä. On selvää, että Jenni kaipaisi jämäkämpää miestä, joka rauhallisen itsevarmasti ottaisi ohjat omaan käsiin ja haastaisi Jenniä. Mutta olisi Jenni voinut asian hienovaraisestikin ilmaista, eikä tölvimällä Ollia kaikkien edessä. Onneksi muut kuitenkin tuntuivat ymmärtävän Ollin puolen asiasta.

En voi sille mitään, mutta saan välittömästi assosiaatioita tuosta muijasta Ensitreffien Elisaan👎

M38

Vierailija
251/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi tuo keskusteluaika on niin lyhyt. Johtaa siihen, että on tosi vaikeaa päättää mitään, kun ei kummastakaan ehdi tulla selkeää fiilistä. Samoin ei ehdi syntyä semmoista yhteyttä, etteikö homma voisi vielä kaatua pelkkään ulkonäköön. Pari-kolme päivää pitäisi olla vähintään. 

Mietin samaa, mutta toisaalta nyt jo varmasti kaikki tietävät että kummatkin ehdokkaat kuitenkin muuttavat saman katon alle suht pian, ja se ehkä tuhlaisi ohjelma- tai tuotantoaikaa. 

Vierailija
252/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisten rytmihän on just tuollainen, että silmät painuu kiinni jo klo 19 illalla ja aamulla herätään varhain. Erittäin harva nuori nainen tuollaista elämää haluaa.

Ei sentään. Näin itse eläkeläisenä ja aika monta eläkeläistä tuntevana saanen epäillä. Päinvastoin silloin kun oli työelämässä tuli mentyä ajoissa nukkumaan kun piti kuudelta herätä töihin. Nyt voi katsella ekaa kertaa telkastakin iltaleffat kun aamulla saa nukkua vaikka kymmeneen.

Vierailija
253/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voi sille mitään, mutta saan välittömästi assosiaatioita tuosta muijasta Ensitreffien Elisaan👎

M38"

Joo, kummatkin Elisa ja Jenni niin tahtovat kumppanin joka "haastaa". Ymmärrän, jos ei halua liian miellyttämishaluista kumppania, mutta mitä varten pitäisi haastaa, vängätä ja väännellä ja riidellä väkisin parisuhteessa? Eikö parisuhteen kuuluisi olla kivaa laatuaikaa? Kun ei tuo Jennikään miltään verbaaliakrobaatti-väittelijältä vaikuta, mitä hän tarkoittaa tarkalleen haastamisella? Pitäisikö näillä sitten olla joku Juhon tyyppinen, joka tölväisisi, että minun rutiineilla, ehdoilla ja säännöillä mennään, eikä tästä neuvotella.

Vierailija
254/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on aika rauhaton energia, toivottavasti Ollin läsnäolo vähän rauhoittaa häntä.

Olli on jäätävä nörtti. Kuka tuollaisen tylsäperseen kanssa viitsii olla. 

🙋

Vierailija
255/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki täällä Ollia säälii, kun Jenni jyrää, mutta muistetaan että Olli on aikuinen mies. Hän voi itse vaikuttaa omaan tilanteeseen ja osaa itse puhua.

Juu jos vaan Jenni antaa sen puhua. 

Vierailija
256/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Tomi kun sanoi, että haluaa tehdä lapset nuorena, eikä sitten nelikymppisenä kävelykepin kanssa... 😂

Vierailija
257/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Tomi kun sanoi, että haluaa tehdä lapset nuorena, eikä sitten nelikymppisenä kävelykepin kanssa... 😂

Tomipa hyvinkin. Huh huh kun nykyisin ei edes kasikymppisillä ole kävelykeppiä.

Vierailija
258/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi Ollin pitäisi muuttua Jennin mieleiseksi? alkaa huutaa ja riidellä? Mistä käsitys, että Olli haluaisi Jennin kumppanikseen? Olli on fiksu ja sivistynyt ihminen, joka osaa käyttäytyä. Vaikutti omaan tilanteeseensa juurikin pitämällä hauskaa Jennin poistuttua juhlista. Kuten kuultiin puhui muiden seurassa, Jenni ei anna suunvuoroa eikä Ollia kiinnosta alkaa mihinkään huutokauppaan. Eiköhän vaan sinnittele sovitun ajan ja huokaise helpotuksesta kun pääsee pois

Vierailija
259/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus onko toi casting porukka ihan sadisteja kun ne on ees miettiny tota ujoa burgeria jennille, kamalaa katsottavaa kun kaksi täydellisesti eri ääripään edustajaa yrittää olla tekemisissä 

Kuuntelitko alussa Jennin toiveet kumppaniehdokkaalle, Ollihan täyttää ne 110 prosenttisesti. Ne ei vaan sitten olleetkaan sitä, mitä Jenni oikeasti haluaa ja mieli tekee jo palata ikuiseen riitaan ja epäluotettavuuteen.

Eiköhän näissä jollain tavoin tuotantokin ohjaa osaa valitsemaan "väärän" ensin, mitä järkeä sitä kolmatta osapuolta muuten olisi enää tuoda mukaan katsomaan vaan kuinka hyvin kaikki onnistuivat heti kerralla.

Vierailija
260/292 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomata ettei kukaan säälii Ollia hänen itsensä vuoksi, on mukavanoloinen toiset huomioiva heppu, joka löytää taatusti sopivan kumppanin tulevaisuudessa. Sehän katsojia säälittää kun joutuu sietämään Jennin päsmäröintiä ja haukkumista, ainahan empaattiset ovat kiusatun puolella. Noh, Olli kestää tämän kokemuksen kuin mies eikä alennu alatyyliseen käytökseen. 

PS: jos jotain oikeasti tarvitsisi sääliä niin Jenniä, jolla ei ymmärrys riitä eikä miehet/suhteet tulevaisuudessakaan iloksi tai paremmaksi muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi