Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2436)

Vierailija
2381/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aikuinen mies olla NOIN mulkku?? 

Vierailija
2382/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, nyt taisi tulla jokin aavistus, että mistä päin on mahtanut tulla tälle palstalle noita järkyttävän outoja Sannin mollaamisviestejä... Eipä oisi tosiaan uskonut  =(  

Niinpä.

Onko aavistusta, mistä päin tulisi nuo edelleen Juhoa mustamaalaavat ja tapahtumia vääristelevät viestit, joissa koetetaan herättää epäilyksiä ja kääntää asiat päälaelleen?

No, omasta puolestani voin todeta että mielestäni ei ole mustamaalaamista todeta, että suhtautuu Juhoon ja hänen versioonsa tapahtumista varauksella. Ajattelen, että totuus lienee jossain Juhon ja Heidin kertoman välimaastossa. Mitään sidosta minulla ainakaan ei ole kumpaankaan osapuoleen. En vain usko Juhon olleen täysin rehellinen tapahtumista sen enempää kuin Heidinkään. Satu mielestäni t

Mielestäni Juhon vilpittömyyden puolesta puhuu se, että Satu haluaa olla Juhon ystävä ja ovat viettäneetkin aikaansa yhdessä, kivasti Satu puhui Juhosta muistelujaksossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näinhän ihmiset toimivat. Tapailevat. Katsovat, tuleeko siitä mitään pitemmän päälle. Eikö se ole ihan normaalia? Kamala ajatus, ettei saisi kokeilla, ellei ole 100%:n varma. Voiko alussa koskaan olla?  En puolusta tässä erityisesti Teemua, mutta mitäpä hän muutakaan voi tehdä kuin tapailla Sannia ja katsoa, onko heistä pariksi. Mulle "tehtiin" nuorena noin. Olin aivan ihastunut, se toinen ehkä vähän, muttei niin paljon kuin minä. Oli ihan hirvertä tulla "jätetyksi" tapailuvaiheessa. Oli niin vaikeaa hyväksyä se, ettei kelvannutkaan. Mutten syyttänyt sitä miestä. Kun ei tule tarpeeksi tunteita, niin ei tule. Sellaista sattuu. 

Vierailija
2384/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu ja Juho olivat alusta asti rehellisiä toisilleen, puhuivat suoraan kaikesta ja arvostivat toistensa tulevaisuuden toiveita koettamatta muuttaa toisessa mitään. Siinä ei pelailtu. 

Joku kertoi täällä, jo monta jaksoa sitten, nähneensä heidät yhdessä jossain. Ilmeisesti ovat ystäviä edelleen, näin heidät itse tämän vuoden puolella liikuntaan liittyvässä tapahtumassa Helsingissä

Vierailija
2385/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta näinhän ihmiset toimivat. Tapailevat. Katsovat, tuleeko siitä mitään pitemmän päälle. Eikö se ole ihan normaalia? Kamala ajatus, ettei saisi kokeilla, ellei ole 100%:n varma. Voiko alussa koskaan olla?  En puolusta tässä erityisesti Teemua, mutta mitäpä hän muutakaan voi tehdä kuin tapailla Sannia ja katsoa, onko heistä pariksi. Mulle "tehtiin" nuorena noin. Olin aivan ihastunut, se toinen ehkä vähän, muttei niin paljon kuin minä. Oli ihan hirvertä tulla "jätetyksi" tapailuvaiheessa. Oli niin vaikeaa hyväksyä se, ettei kelvannutkaan. Mutten syyttänyt sitä miestä. Kun ei tule tarpeeksi tunteita, niin ei tule. Sellaista sattuu. 

Pointti olikin siinä millä tavalla erä-Teemu tuon tapailun loppumisen hoiti. Ghoustasi Sannin täysin.

Vierailija
2386/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ollut kyse mistään kelpaamattomuudesta vaan Teemun tavasta hoitaa asiat selkärangattomasti. Teemu ghostasi Sannin päiväkausiksi jo kun tämä oli tullut Teemun vuoksi Kuopioon. Eivät siis edes tapailleet. Samoin viestillä ilmoitus ettei kiinnosta ja taas ghoustaaminen päiviksi. Lapsellista. 

Vierailija
2387/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon E Teemun tapa ensin ghostata Kuopioon nimenomaan tullut Sanni ja sitten tuo jättämistapa on se paha juttu. Ehkäpä siellä Kuopiossa tuo on yleisempikin tapa sen makuuhuonekatseen lisäksi. 

Vierailija
2388/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti olikin siinä millä tavalla erä-Teemu tuon tapailun loppumisen hoiti. Ghoustasi Sannin täysin.

Ahaa, ok. Katson ilmaisjaksojen tahdissa, enkä tiedä tarkkaan tapahtumia.

Itse asiassa mutkin ghostattiin. Ei vaan mies soittanut enää. Sellaista se silloinkin oli 90-luvulla. Ei asioita sen kummemmin ruodittu. Ei vaan kuulunut siitä toisesta enää ja siitä ymmärsi, että tää oli tässä.  

Vierailija
2389/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ollut kyse mistään kelpaamattomuudesta vaan Teemun tavasta hoitaa asiat selkärangattomasti. Teemu ghostasi Sannin päiväkausiksi jo kun tämä oli tullut Teemun vuoksi Kuopioon. Eivät siis edes tapailleet. Samoin vi

Oliko se 1,5 päivää? 

Vierailija
2390/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemun mielestä vain tapailivat, eivät olleet parisuhteessa niin ei tarvinnut yrittääkään enempää

Vain tapailussahan toinen osapuoli tulee kolmeksi viikoksi satojen kilometrien päähän toisen asuinkaupunkiin käyttäen siihen todennäköisesti lomaansakin.  Kuinka itsekäs Teemu voikaan olla 

Vierailija
2391/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuota Teemun ala-arvoista käytöstä on koettaa puolustella (taas omakohtaisella kokemuksella).

Sannin sai pois tolaltaan Teemun täysin muuttunut käytös, joka aiheutti hänelle arvottomuuden tunteen. Suhteen päättämisen voi toki hoitaa muutenkin kuin olemalla ku*sipää.

Kertoihan Sanni olevansa vielä ystäviä parinkin edellisen kumppaninsa kanssa, joiden kanssa suhde päätetty aikuismaisen sivistyneesti yhdessä.

Vierailija
2392/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko aikuinen mies olla NOIN mulkku?? 

Tuo mies näköjään voi 

Vierailija
2393/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemun mielestä vain tapailivat, eivät olleet parisuhteessa niin ei tarvinnut yrittääkään enempää

Vaikka olisi vain yhden illan juttu niin pitäisi kohdella toista suoraselkäisemmin ja empaattisemmin.

Vierailija
2394/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu nähty eilen Kuopion keskustassa yhden näyttävän blondin kanssa. Hmmmm 

MÄ NÄIN KANS!!! 

Vierailija
2395/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottava Teemu 😳

Mulla nousi myös karvat pystyyn sen ilmeettömyyden edessä. Jossain vaiheessa kauden edetessä tulikin jostain sellaisia viboja, että pinnan alla voi olla muutakin kuin miltä homma vaikutti. 

Vierailija
2396/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ollut kyse mistään kelpaamattomuudesta vaan Teemun tavasta hoitaa asiat selkärangattomasti. Teemu ghostasi Sannin päiväkausiksi jo kun tämä oli tullut Teemun vuoksi Kuopioon. Eivät siis edes tapailleet. Samoin viestillä ilmoitus ettei kiinnosta ja taas ghoustaaminen päiviksi. Lapsellista. 

Edellisessä jaksossa etätapailusuhdetta pohtiessaan Sanni halusi vielä selvittää, miten Teemu kommunikoi onko enemmän tekstari- vai puheluihminen. Olikin ghoustaustyylinen kommunikoija.

Vierailija
2397/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kait tästä kukaan eri mieltä olekaan. Vaan siitä kuinka asia hoidetaan. Todella mulkulta tavalta vaikutti ET:n tapa. 

Vierailija
2398/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh, menee kyllä täysin usko miehiin näiden erä-Teemujen kanssa. Itselläni on niin paljon kokemuksia siitä, kuinka mies esittää aluksi ihan muuta kuin mitä oikeasti on. Ovat niin mukavia ja ihania. Totuus alkaa tulemaan esille siinä vaiheessa kun itse olen jo ehtinyt kunnolla ihastua tai peräti rakastua. Tuota Teemua katsoin ohjelmassa, että onpa suloista kun on niin ihastunut Sanniin ja kaipaili Sannia kun toinen Teemu tuli kuvioihin, mutta siinä taisikin olla vaan kyse siitä, että Teemun kilpailuvietti heräsi ja piti "taistella" Sannista, ettei vaan toinen Teemu voita. Tässä ketjussahan joku, tai ehkä monikin, toi esille epäilyksensä e-Teemun suhteen, mutta ajattelin, että keksivät omiaan. Miten ihmeessä niin moni mies on tuollainen täysi mulkero? Naiset sentään tuppaavat tuomaan esiin oman mulkeroutensa jo alkuunsa, kuten vaikka Jenni. 

Vierailija
2399/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Teemu vastannut tykkäävänsä kommunikoida paljon, että se tulee niin kuin luonnostaan itelle, häneltä ei viestiä joudu odottelemaan :D

Vierailija
2400/2436 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkky jakso kyllä. Toivon Sannille kaikkea hyvää 💗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi