Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2436)
jakso 11
Sanni: "Kyllä mulla on nyt paljon helpottuneempi olo kun sai keskusteltua niitä ajatuksia esimerkiksi kommunikoinnista ja turvallisuuden ja luottamuksen tunteista...
...siitä tuli semmonen aika hyvä ja rento fiilis, semmonen luottavainen olo, vielä luottavaisempi kuin se on ollut."
Aika nopeasti sitten selvisi ettei Teemu olekaan oikea eikä varsinkaan hyvä tyyppi.
Onko jollain muuten faktatietoa, onko e-Teemu sinkku tätä nykyä?
Huomionarvoisia oli Heidin ilmeet kun Juho / Satu kertoivat tavanneensa ohjelman jälkeenkin. Heidi kiemurteli tuolillaan kuin käärme ja muljautteli silmiään.
Silmiinpistävää oli myös Heidin erä-Teemun opastaminen kuinka ikävässä tilanteessa pitää toimia Nyt kannattaa vaan pyytää anteeksi. Eihän hän itsekkään toimi näin, vaan pakoilee, syyttää ja valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Huomionarvoisia oli Heidin ilmeet kun Juho / Satu kertoivat tavanneensa ohjelman jälkeenkin. Heidi kiemurteli tuolillaan kuin käärme ja muljautteli silmiään.
Silmiinpistävää oli myös Heidin erä-Teemun opastaminen kuinka ikävässä tilanteessa pitää toimia Nyt kannattaa vaan pyytää anteeksi. Eihän hän itsekkään toimi näin, vaan pakoilee, syyttää ja valehtelee.
Äläpä!
Syyttelee toista asioista, joita tehnyt itse. Ohjeistaa ja kertoo kuinka pitää toimia vaikka tekee itse päinvastoin. Jotkut eivät vaan kerta kaikkiaan pysty näkemään omassa toiminnassaan ikinä vikaa
Vierailija kirjoitti:
Kävi niin sääliksi Sannia kun itki lohduttomasti. Teemu yritti vähätellä käytöstään korostaen, että kyse oli vain tapailusuhteesta.
Teemu toisteli synkkänä "aina on kaksi ihmistä", ja koetti käskeä tuotannon työntekijääkin " sun pitäis mun mielestä se ois ihan hyvä että sanoisit Sannille, että ei oo pelkästään että minä oon tehny huonosti tässä asiassa"
ja vielä itkua vääntää kameralle, paljon hän on yrittänyt aiemmin ja antanut ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi niin sääliksi Sannia kun itki lohduttomasti. Teemu yritti vähätellä käytöstään korostaen, että kyse oli vain tapailusuhteesta.
Teemu toisteli synkkänä "aina on kaksi ihmistä", ja koetti käskeä tuotannon työntekijääkin " sun pitäis mun mielestä se ois ihan hyvä että sanoisit Sannille, että ei oo pelkästään että minä oon tehny huonosti tässä asiassa"
ja vielä itkua vääntää kameralle, paljon hän on yrittänyt aiemmin ja antanut ihmissuhteisiin.
""Niinku sanoin että kaks ihmistä, että ei se oo pelkästään minustakaan ollu ne asiat kiinni""
Sannia kävi kyllä sääliksi. Vaikka Teemun tapa päättää tapailusuhde olikin epäkypsä ja vähän piittaamatonkin, taisi silti pahin sydänsuru tulla siitä, etteivät heidän tunteensa kohdanneet. Toki diskreetimpi tapa päättää tapailu, olisi säästänyt ehkä vähemmiltä traumoilta.
Ihmettelen, etteivät olleet keskustelleet näitä asioita läpi ennen kuvauksia. Mikäli Teemu ei ole halunnut keskustella, vaan on vain ghostannut, niin sitten sai sitä mitä tilasi. Kuka vain ymmärtää, ettei tunteita voi pakottaa, eikä toisen torjuminen ole koskaan helppoa, mutta eivät ne asiat lakkaa olemasta sillä, että laittaa pään puskaan. Torjutuksi tuleminen osuu aina luihin ja ytimiin ja haastaa koko ihmisen minäkuvan.
Itseäni tämä käänne ei yllättänyt lainkaan. En nähnyt heidän välillään mitään kemiaa ja olivat mielestäni eriparisia. Kun Sanni kysyi, haluaako Teemu alkaa hänelle etätapailukumppaniksi, vastasi Teemu jotenkin, että kyllä hän voi alkaa Sannille etätapailukumppaniksi varmasti. Minusta tuo ei kuulosta ihastuneen miehen puheelta. Ilmoilla leijui muitakin varoitusmerkkejä siitä, etteivät ihastumisen tunteet olleet ihan samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Niinku sanoin että kaks ihmistä, että ei se oo pelkästään minustakaan ollu ne asiat kiinni""
Kenestäköhän se sitten on kiinni, että mies ei toimikaan itse ehdottamallaan tavalla?
Aikamoista vastuun välttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain muuten faktatietoa, onko e-Teemu sinkku tätä nykyä?
Eiköhän ole tuolla tyylillä lopun ikänsä.
ET oli synkkänä, kun ST tuli asuntoon ekan kerran. Jos ET ei olisi ollut kiinnostunut Sannista, olisi varmaan reagoinut toisin eli ihan rennosti. Tapahtuiko Sannin ja ET:n välillä jotain kuvausten loppupuolella tai niiden jälkeen?
Veetuttaa nää tapailusuhteiden vähättelijät isosti. Ja tätä tapahtuu erityisesti täällä vauva-palstalla. Itse en esim alkaisi suhteeseen ennen kuin olen korviani myöten ihastustunut/jopa rakastunut, joten turha on siinä sanoa että kyse oli "vain tapailusta". 😤
Mun mielestä erä-Teemu ja Sanni ei alunperinkään sopineet yhteen...ihan eri tasoa kaikin puolin
Vierailija kirjoitti:
Sannia kävi kyllä sääliksi. Vaikka Teemun tapa päättää tapailusuhde olikin epäkypsä ja vähän piittaamatonkin, taisi silti pahin sydänsuru tulla siitä, etteivät heidän tunteensa kohdanneet. Toki diskreetimpi tapa päättää tapailu, olisi säästänyt ehkä vähemmiltä traumoilta.
Ihmettelen, etteivät olleet keskustelleet näitä asioita läpi ennen kuvauksia. Mikäli Teemu ei ole halunnut keskustella, vaan on vain ghostannut, niin sitten sai sitä mitä tilasi. Kuka vain ymmärtää, ettei tunteita voi pakottaa, eikä toisen torjuminen ole koskaan helppoa, mutta eivät ne asiat lakkaa olemasta sillä, että laittaa pään puskaan. Torjutuksi tuleminen osuu aina luihin ja ytimiin ja haastaa koko ihmisen minäkuvan.
Itseäni tämä käänne ei yllättänyt lainkaan. En nähnyt heidän välillään mitään kemiaa ja olivat mielestäni eriparisia. Kun Sanni kysyi, haluaako Teemu alkaa hänelle etätapailukumppaniksi, vastasi Teemu jotenkin, että k
Teemu sanoi, ettei Sanni ole halunnut puhua hänen kanssaan sen jälkeen, kun Teemu kertoi viestitse, että hänellä on kaverilliset fiilikset. Toki tuossa oli myös se ghostaamisepisodi, josta Sanni ymmärrettävästi oli tuohtunut, mutta olisi silti Sannin ollut viisaampaa selvittää asiat Teemun kanssa ennen kuvauksia, niin olisi mennyt vähän tyylikkäämmin tuo jälleen näkeminen.
Ei Sannista paha asia ollut mikään torjutuksi tuleminen tai tunteiden puuttuminen vaan vain Teemun tapa hoitaa asia. Sanni meni kuitenkin Teemun takia Kuopioon, mutta mikään yhdessä sovittu ei pitänytkään paikkaansa eikä Teemun sanaan ja edotuksiin voinut luottaakaan. Sanni sanoo sen itse jaksossa pariinkin otteeseen ettei se tapailun loppuminen ollut iso asia ja kertoi kokeneensa aiemminkin ihan suhteiden päättymisiä ja silti olevansa kavereita exien kanssa.
Ainoastaan Teemun tapa toimia täysin päin vastaisesti kuin millaisen kuvan oli antanut itsestään ja se välinpitämättömyys ja piittaamattomuus toisesta osapuolesta saivat aikaan ahdistavat tunteet Sannissa.
Ollin ilme oli priceless, kun Sanni höykkyytti Erä-Teemua.
Vierailija kirjoitti:
Veetuttaa nää tapailusuhteiden vähättelijät isosti. Ja tätä tapahtuu erityisesti täällä vauva-palstalla. Itse en esim alkaisi suhteeseen ennen kuin olen korviani myöten ihastustunut/jopa rakastunut, joten turha on siinä sanoa että kyse oli "vain tapailusta". 😤
Jep... en nyt itsekään ole alttarille juoksemassa heti jos ollenkaan, mutta jos oikeasti ollaan noin tiiviisti yhdessä useampi viikko (ensin kuukauden kuvaukset ja sen perään vielä useampi viikko, oliko nyt 5 viikosta kolme olleet yhdessä) niin VÄHÄN voisi miettiä kuinka jutun päättää...
Eri asia on jos treffejä olisi ollut parit tai ihan muutamat, sitten voisi jotenkin ymmärtää. Tosin itse en hyväksy ghostausta silloinkaan vaan suora puhe on aina best. Mutta siis voisin niellä että parien treffien jälkeen joku väistyy takavasemmalle eikä hänestä enää kuulu. Sellaisesta nyt pääsee sentään yli.
Tuossa heidän tapauksessaan oli jo kuitenkin tunteitakin, ihastumisen tunteet oli kerrottu tv-kameroiden läsnäollessakin molemmin puolin. Niin millainen ihminen ghostaa toisen vähätellen koko juttua??!!
Ei. Ei heti sen jälkeen kun Teemu kertoi viestitse, että hänellä on kaverilliset fiilikset. Sannihan oli koettanut ottaa yhteyttä ja olivat kerran, kummankin kertoman mukaan, puhuneetkin lyhyesti puhelimessa ja Teemu oli ehdottanut soittavansa viikonloppuna, ei soittanut. Maanantaina oli uudestaan laittanut viestiä, että soittaa. Ei soittanut. Keskiviikkona oli laittanut että ollut härdelliviikko ja että jos nyt jotain on, josta Sanni haluaa jutella niin voi toki sottaa. Ei ollut soittanut.
Onko tän jälkeen ihme jos toinen sanoo et en sit halua keskustella
voisiko kommentoida myös muita?
mielestäni caro oli vähän epäkypsä että haki ohjelmaan mutta ei sinäänsä halunnutkaan mtn vakavaa, ja että hän heti alkoi paeta kun tomi osoitti tunteita. taitaa olla vaan sitoutumiskammoinen, kävi tomia sääliksi.
tinna ja tino tosi yllättävä pari mutta good for them.
jennin käytös oli kyllä tosi noloa koko kauden kun ei ole mikään miss suomi tai ihanin persoona itsekään. taitaa olla defenssikäytöstä haukkua kaikki miehet ettei vaan itse tule haukutuksi/hylätyksi
Huomasin Teemussa lack of care jo silloin kum tokaisi sen "löydän paremman" kommentin. Eli ei olisi surullinen tmv vaan löytäisi tuosta noin vaan paremman naisen.
Hei niin olikin! Haha Erä-Teemuhan sanoi edellisessä jaksossa, että häneltä ei kyllä tarvitse viestiä kauaa odotella 😂😂😂