Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2402)
Vierailija kirjoitti:
Heidin ja Juhon välillä tapahtunutta ei avattu yhtään enempää. Selvästi ovat sopineet, ettei mitään puhuta.
Mitähän siitä olisi voinut enempää avatakaan, kun ei mitään ollut tapahtunut. Kaikki oli vain Heidin päässä. rakkauskirjeet, rakkauden tunnustukset yms. Juho oli ihan aidosti hämmästyneen näköinen ja tyyliinsä sopien kertoi avoimesti teoistaan, tarkoituksistaan. Heidi draamaqueen tyylilleen ominaisesti antoi olettaa enemmän, kun ei voi kertoa tapahtumista, joita ei ollut tai olisi paljastunut valehtelijaksi kaikkien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas suhtaudun edelleen Juhoon tosi isolla varauksella. Vaikka Heidin käytös oli yliampuvaa ja ylidramaattista, uskon täysin Juhon käyttäytyneen eri lailla kameroiden ollessa päällä vs. poissa päältä. En luottaisi tuohon mieheen yhtään. Satu oli tavalliseen tapaansa diplomaattinen ja fiksu, mutta en myöskään usko että hänestä ja Juhosta mitään varsinaisia ystäviä olisi toisilleen jäänyt nyt, kun aikaa kulunut enemmän. Voi toki olla, että olen väärässä, mutta näin itse näen tuon "kolmion".
Sannin purkaus oli ymmärrettävä mutta jotenkin liikaa televisiossa näytettäväksi. Tuotannon olisi pitänyt jättää osa pois ohjelmasta ja vaikka puoliksi pakottaa Sanni ja Erä-Teemu käymään asiaa läpi kameroiden ollessa kiinni. Sannin tuska olisi pitänyt jättää yksityisemmäksi. Teemuakin kävi hieman sääliksi, oli sitten käyttäytynyt kuinka huonosti tahansa, koska yleisön silmien edessä tuollaisen purkauksen vastaanottamine
Jos kameroiden käydessä on tuollainen tilanne, niin ei mikään tuotanto jätä sitä käyttämättä ohjelmassa. Ei tuon aiheuttajaa tarvitse sääliä.
Mitä se E-Teemu oli sit tehny? 👀
Huhhuh, nyt taisi tulla jokin aavistus, että mistä päin on mahtanut tulla tälle palstalle noita järkyttävän outoja Sannin mollaamisviestejä... Eipä oisi tosiaan uskonut =(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin ja Juhon välillä tapahtunutta ei avattu yhtään enempää. Selvästi ovat sopineet, ettei mitään puhuta.
Mitähän siitä olisi voinut enempää avatakaan, kun ei mitään ollut tapahtunut. Kaikki oli vain Heidin päässä. rakkauskirjeet, rakkauden tunnustukset yms. Juho oli ihan aidosti hämmästyneen näköinen ja tyyliinsä sopien kertoi avoimesti teoistaan, tarkoituksistaan. Heidi draamaqueen tyylilleen ominaisesti antoi olettaa enemmän, kun ei voi kertoa tapahtumista, joita ei ollut tai olisi paljastunut valehtelijaksi kaikkien edessä.
Huomionarvoisia oli Heidin ilmeet kun Juho / Satu kertoivat tavanneensa ohjelman jälkeenkin. Heidi kiemurteli tuolillaan kuin käärme ja muljautteli silmiään.
Silmiinpistävää oli myös Heidin erä-Teemun opastaminen kuinka ikävässä tilanteessa pitää toimia Nyt kannattaa vaan pyytää anteeksi. Eihän hän itsekkään toimi näin, vaan pakoilee, syyttää ja valehtelee.
Kertokaas nyt tästä Sannin purkauksesta ja siitä mitä se erä-Teemu on tehnyt, pliis! Olen katsonut telkkaritahtiin ja nyt pitäisi odottaa ties kuinka kauan, että pääsee itse tuon näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt tästä Sannin purkauksesta ja siitä mitä se erä-Teemu on tehnyt, pliis! Olen katsonut telkkaritahtiin ja nyt pitäisi odottaa ties kuinka kauan, että pääsee itse tuon näkemään.
https://www.seiska.fi/katso/kolmiodraama-raju-valienselvittely-kuvauste…
Kävi niin sääliksi Sannia kun itki lohduttomasti. Teemu yritti vähätellä käytöstään korostaen, että kyse oli vain tapailusuhteesta.
E Teemun hermot ei pitäneet koko homman loppuun näyttelemiseen, vaan oikea luonne tuli esille.
Eipä se EräTeemu sit ollutkaan niin unelmien mies miten sitä kaikki hehkutti, melko itsekeskeiseltä mulkulta vaikuttaa.
Ja eikö Sanni saanut ees majoittua sen luona siellä Kuopiossa ku sano et ghoustas siellä sen puoleksitoista päiväksi ja jotain.. Sanniraukka vaikutti kyllä murtuneelta😕.
Erä-Teemu oli vain huolissaan miltä tulee näyttämään televisioissa, ei yhtään ajatellut miltä Sannista tuntuu. Normaali ihminen tuntisi tuossa tilanteessa empatiaa ja olisi vain pyytänyt anteeksi. Nyt teki sen vaan pakotettuna. Parempana näyttelijänäkin olisi tajunnut miltä tuo tulee näyttämään ja olisi vaan pyytänyt anteeksi..
Vielä pitää Juhon vihaajien kylvää katkeruuttaan ja koettaa herättää epäluuloja vaikka asiat nähty omin silmin ohjelmassa ja kuultu osallistujien itsensä kertomina useaan kertaan. Itse kaikkein eniten osallistujista luottaisin juurikin Juhoon, osoitti ettei kovankaan paineen alla käytös muutu vaan pysyy rauhallisena ja rehellisenä. Pystyi avoimeen keskusteluun vaikka yllättyi perusteettomista väitteistä ja sovun säilyttääkseen pyyteli jopa anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa vaikka koko tilanteen aiheutti ihan toinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, nyt taisi tulla jokin aavistus, että mistä päin on mahtanut tulla tälle palstalle noita järkyttävän outoja Sannin mollaamisviestejä... Eipä oisi tosiaan uskonut =(
Niinpä.
Onko aavistusta, mistä päin tulisi nuo edelleen Juhoa mustamaalaavat ja tapahtumia vääristelevät viestit, joissa koetetaan herättää epäilyksiä ja kääntää asiat päälaelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Onko aavistusta, mistä päin tulisi nuo edelleen Juhoa mustamaalaavat ja tapahtumia vääristelevät viestit, joissa koetetaan herättää epäilyksiä ja kääntää asiat päälaelleen?
No, omasta puolestani voin todeta että mielestäni ei ole mustamaalaamista todeta, että suhtautuu Juhoon ja hänen versioonsa tapahtumista varauksella. Ajattelen, että totuus lienee jossain Juhon ja Heidin kertoman välimaastossa. Mitään sidosta minulla ainakaan ei ole kumpaankaan osapuoleen. En vain usko Juhon olleen täysin rehellinen tapahtumista sen enempää kuin Heidinkään. Satu mielestäni tuossa ainoa sympatiaa herättänyt osapuoli joutuessaan välikäteen. Pidätän jatkossakin oikeuden omaan näkemykseeni. Osaltani case closed.
Vierailija kirjoitti:
Olivat kuvausten jälkeen yhdessä viisi viikkoa. Sanni oli yhteisesti sovitusti mennyt kolmeksi viikoksi Kuopioon, olettaen tietysti, että viettävät aikaa yhdessä, mutta oli vain kerran pikaisesti päässyt käymään Teemun kämpillä. Sanni oli ollut valmis näkemään Teemun ilmoittamina Teemulle sopivina aikoina, mutta tämä oli mm. puolitoista päivää täysin pitämättä mitään yhteyttä/vastaamatta Sannille. Sannin lähdettyä kotiinsa oli Teemu laittanut viestin, ett on enemmän kaverifiiliksillä, eikä taas vastannut Sannin puheluun lainkaan. Teemu laittoi sitten itse viestiä, ett soitellaan asiasta vkloppuna, mutta ei hänestä kuulunutkaan kuitenkaan taas mitään.
Teemun mielestä vain tapailivat, eivät olleet parisuhteessa niin ei tarvinnut yrittääkään enempää
Juhon, Satun ja Heidin suhteessa Heidi näyttää olleen se draama. Heidi olettanut itsestään liikoja ja asioita väärin. Kuten joku aiemmin kommentoikin ihan tavallinen arkipäivän huomaavaisuus on otettu suunnilleen rakkauden tunnustuksena.
Ja itsekeskeinen sekä joka mahdollisessa tilanteessa joka mahdollisella keinolla esille pyrkivä Heidihän se ei ainoana ollut huomannut Tinnan ja Tinon välisiä tapahtumia. Lopun yllättynyt kysymys Heidiiltä: Siis oottekste yhessä, oli osoitettu Tinnalle ja Tinolle.