Ylipainoinen ystävä rikkoo huonekalut.
Totuus on se, etten enää halua kutsua häntä kylään, koska huonekaluni eivät kestä. Hänellä on tapana "rojahtaa" mennessään istumaan ja sohvani putket ovat siksi vääntyneet hänen painonsa alla. Ajattelin ostaa uuden sohvan, mutta sitten en enää voi kutsua häntä kylään, mukava tyyppi on ylipainosta huolimatta.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävälle voi aina sanoa suoraan. Sano että ei rojahda istumaan. Sun sohva ei kestä sitä.
Ei voi sanoa mitä tahansa. Kyllä katkaisisin välit jos tuommoista joku sanoisi, ei ole tosi ystävä joka huomauttelee. Itse painoni kannan!
Saatkin kannella ihan rauhassa. Siinä vaiheessa, kun parkkeeraat sen ylisuuren ahterisi jonkun muun omistamalle sohvalle, saa kyllä sanoa, jos se huonekalu ei kestä painoasi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa ystäväsi terveydenhuoltomenot🤷
Haista paska! Sähän maksat mielellään veroja
Vierailija kirjoitti:
Auton penkit eivät myöskään kestä överipainoja. Menee herkästi pehmusteet/verhoilut rikki. En ota övereitä oman auton kyytiin.
Mitä paskaa sun auto on jos menee penkit helposti rikki?
Osassa huonekalukaupojen mainoksissa on muuten painoraja esim. tuolille. Huomasin, kun olin uusia hankkimassa. Osassa raja oli niinkin alhainen, kuin 90kg. Moni aikuinen mies ilman ylimääräisiä kiloja painaa tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton penkit eivät myöskään kestä överipainoja. Menee herkästi pehmusteet/verhoilut rikki. En ota övereitä oman auton kyytiin.
Miksi sitten kaikki rekkakuskit on 200-kiloisia möhömahoja? Tottakai autot kestää.
Ei 200 kg enää jaksa ajaa työkseen autoa.
Saati pääse kipuamaan sinne nuppiin...
Kun 200kg kyykkää 200kg onko se 400kg kyykky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huonoja huonekaluja sulla on kun eivät kestä ? Onko ne lasten huonekaluja? Normaali sohva kestää kyllä paljonkin painoa
Ylipainoisilla tekosyitä riittää joka asiaan. Jos ei vaate mahdu, se on pahan vaatteenvalmistajan syy, jos ei tuoli kestä se on heikkotekoisen huonekalun syy, jos ei mahdu lentokoneen penkkiin se on ilkeiden syrjivien lentoyhtiöiden syy, oma ylipaino on tietenkin kaikkien muiden paitsi ylipainoisen oma syy.
Joutavaa vihaamista - ainakin mulla on niin, että tiedän itse lihoneeni, mutta SILTI olis myös kiva että löytyis sopivia vaatteita. Ei ne sulje pois toisiaan, vihaaja!
Miksihän reilusti ylipainoisten teltat maksaa yhtä paljon, kuin laiheliinista vastaava telttapussi? Eikö siinä pitäisi olla hinnassa joku ero, kun materiaalia kuluu metreittäin enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ostaa uuden sohvan, mutta sitten en enää voi kutsua häntä kylään,
:D
Lihavempana kivempaa,ei halua laihtua.
En edes tunne yli 80 kg:n painoisia ihmisiä. Miksi lihavuutta pidetään nykyään normaalina?
Vierailija kirjoitti:
Osassa huonekalukaupojen mainoksissa on muuten painoraja esim. tuolille. Huomasin, kun olin uusia hankkimassa. Osassa raja oli niinkin alhainen, kuin 90kg. Moni aikuinen mies ilman ylimääräisiä kiloja painaa tuon verran.
Kyllä, jos tuo aikuinen mies on 190cm - 200cm pitkä.
Osta vähän laadukkaampi sohva. Ihan muutenkin kuin kaverin takia. Eihän hän nyt yli 200 kg voi painaa.
Vierailija kirjoitti:
Osta vähän laadukkaampi sohva. Ihan muutenkin kuin kaverin takia. Eihän hän nyt yli 200 kg voi painaa.
Mikä estää? Tietysti voi. Osa painaa yli 300 kg ja silti heilläkin on ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää? Tietysti voi. Osa painaa yli 300 kg ja silti heilläkin on ystäviä
Yli 300 kg:n painoiset eivät enää pysty liikkumaan, että pääsisivät ystävälle kylään.
mä painan yli 300 kg ja pystyn liikkumaan ja käyn ystävillä kylässä. Osaan kyllä itse pohtia kannattaako jokaiselle tuolille tai sohvalle istua
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun katselin Rustasta ja Plantagenista taitettavaa aurinkotuolia. Painoraja 90kg. Kiinalaisia rimpuloitahan ne on, mutta silti yllätyin noinkin alhaisesta rajasta. Monella miehellä paukkuu tuo raja helposti.
Vierailija kirjoitti:
En edes tunne yli 80 kg:n painoisia ihmisiä. Miksi lihavuutta pidetään nykyään normaalina?
Olet joku Thaimaalainen marjanpoimija? Tai tunnet vaan riisitautisia miehiä?
Mikäs se sellainen ystävä on, joka rikkoo tavaroita?
On sulla heppoiset huonekalut. Temustako ostit? Ystäväsi saa kyllä oikeasti olla yli 200 kg painava, jos perus huonekalut hajoaa.
Mene kylään ystävällesi. Sillä on varmaan paremmat huonekalut.
Sulla ei nyt ole hajua fysiikasta. Paino jakautuu täysin eri tavoin silloin, kun rinnakkain istuu kaksi kevyttä ihmistä tai kun yhteen pisteeseen rojahtaa yksi painava.