Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen ystävä rikkoo huonekalut.

Vierailija
03.12.2025 |

Totuus on se, etten enää halua kutsua häntä kylään, koska huonekaluni eivät kestä. Hänellä on tapana "rojahtaa" mennessään istumaan ja sohvani putket ovat siksi vääntyneet hänen painonsa alla. Ajattelin ostaa uuden sohvan, mutta sitten en enää voi kutsua häntä kylään, mukava tyyppi on ylipainosta huolimatta. 

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ystävällesi laksatiivi (yksi).

Vierailija
2/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonoja huonekaluja sulla on kun eivät kestä ? Onko ne lasten huonekaluja? Normaali sohva kestää kyllä paljonkin painoa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Olipa heikkoja ne vanhat huonekalut. :D

Vierailija
4/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolit itse asiassa kesta kun paino nousee sinne 120-150 kiloon ja tuon painoisia nykyään on! 

Vierailija
5/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälle voi aina sanoa suoraan. Sano että ei rojahda istumaan. Sun sohva ei kestä sitä.

Ei voi sanoa mitä tahansa. Kyllä katkaisisin välit jos tuommoista joku sanoisi, ei ole tosi ystävä joka huomauttelee. Itse painoni kannan!

Vierailija
6/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälle voi aina sanoa suoraan. Sano että ei rojahda istumaan. Sun sohva ei kestä sitä.

Ei hän ehkä pysty istumaan muuten. Ei taida olla tarpeeksi voimaa lihaksissa.

Vierailija
7/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huonoja huonekaluja sulla on kun eivät kestä ? Onko ne lasten huonekaluja? Normaali sohva kestää kyllä paljonkin painoa 

Juupajuu. Itseltä hajosi kallis vuodesohva kun ylipainoinen kaveri rojahti siihen. Ei edes pahoitellut, haukkui vain kovaäänisesti mukamas heikkotekoisen huonekalun.

Vierailija
8/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ehkä pysty istumaan muuten. Ei taida olla tarpeeksi voimaa lihaksissa.

Sitten seisoo.

Vierailija
9/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa mitä tahansa. Kyllä katkaisisin välit jos tuommoista joku sanoisi, ei ole tosi ystävä joka huomauttelee. Itse painoni kannan!

Ethän kanna vaan se sohva.

Vierailija
10/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta uutta sohvaa vaan pelkkiä tyynyjä lattialle japanilaiseen tyyliin. Jos sieltä lattialta vielä nousee, ei varmasti tule kyläilemään uudestaan.

Vierailija
11/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisilla tekosyitä riittää joka asiaan. Jos ei vaate mahdu, se on pahan vaatteenvalmistajan syy, jos ei tuoli kestä se on heikkotekoisen huonekalun syy, jos ei mahdu lentokoneen penkkiin se on ilkeiden syrjivien lentoyhtiöiden syy, oma ylipaino on tietenkin kaikkien muiden paitsi ylipainoisen oma syy.

Vierailija
12/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
13/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa, minä en tarvitse tuollaisia itsekkäitä ystäviä jotka hajottavat paikkoja ja suuttuvat kun syystä huomauttaa.

eri

Vierailija
14/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Minä olin kiitollinen, kun ystäväni huomautti tupareissaan, että tuoli ei kestä, ota tästä toinen. Kauheampaa se olisi rojahtaa kaikkien edessä lattialle, kuin se, että ystävä suojelee sellaiselta. 

Vierailija
15/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni paino alkaa kakkosella ja se rasittaa häntä itseään kovasti. En haluaisi huomauttaa hänelle asiasta. Hän kyllä tietää haasteensa itsekin. 

ap

Vierailija
16/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kostaa kunnon täyspuiset sohvat, tottakai nuo Sotkan halpisromut hajoaa. Ei liity painoon vaan hajoavat myös lasten hyppimisestä. Minulla oli halpis sohva ja koirani, 50-kiloinen rottweiler, hyppäsi siihen ja jossain rusahti. Sen jälkeen olen ostanut vaan laatua, esim Kuusilinna ja Pohjanmaa, kotimaista laatua.

Vierailija
17/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki seuraava laatisohva jostain muualta kuin ikeasta.

Vierailija
18/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temustako sun huonekalut ovat? 

Vierailija
19/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
20/121 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään on sohvauduttu ja on paljon ihmisiä joiden ainoa harrastus on syöminen! Muut sen kyllä huomaavat 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän