TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo setalaiset eivät osaa missään käyttäytyä tilaisuuden arvojen mukaisesti? Luulevatko ne että kaikki tilaisuudet joihin he osallistuvat ovat joku pride kulkue?
Häiriintyneitä curlingvanhempien lapsia ovat, kaikki pyörii oman egon ympärillä, sen teennäisen "uniikin persoonan", jonka ovat setakaavan mukaan rakentaneet itselleen. Mitään omia ajatuksia näillä ei ole mistään asiasta, kaikki on opeteltu ulkoa miten saa ajatella mistäkin asiasta setakultissa. Häpeän tunnekin puuttuu kokonaan, ja mitä yrjöttävämpi friikki olet, sen korkeammalle pääset setamittareilla mitattuna. En tiedä mikä palkinto huipulla odottaa, ylöstempaus isolla ladypeniksellä vulvataivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä sitten ensi vuonna on joku persereikäpuvussa?
🤣💩
Vierailija kirjoitti:
Suomen itsenäisyys on siis asia, jota Seta juhlii pillu levällään?
Suomen itsenäisyys nimenomaan mahdollistaa sen, että Suomessa ei ole ennakkosensuuria pukeutumisen suhteen.
Venäjällä tuollainen pukeutuminen ei olisi mahdollista.
Naiset: "Täyspitkä, juhlava iltapuku tai kansallispuku".
Miehet: "Frakki tai tumma puku, juhlallinen virka- tai kansallispuku".
Muut sekasiittoiset:" Naamiaispuku, batman, pillu tjms."
Nämä naiset? itse osoittavat todeksi sen, mitä mieltä matalamielisimmät ovat naisista olleet kautta aikojen. Sen, että naisessa ainoa merkittävä ominaisuus on reikä ja kaikki muu, mitä reiän ympärillä on, on toisarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että kyseinen henkilö katkaisee koipensa ennen juhlia.
No sitten se taatusti klenkkaa sinne heppien kanssa.
Ja kepit on isoja tekokulleja.
Olisihan tuolta keskeltä voinut lähteä tummanpunaista silkkiä röykkiönä, niin olisi vielä räväkämpi.
Kun ei ole alkeellistakaan tilannetajua eikä kunnioitusta niitä kohtaan, jotka taistelivat tämän maan itsenäisyyden puolesta.
Miten Sami Sykkö tämän puvun selostaa? 🤔 Katsojissa on myös paljon lapsia. Saisi hävetä tämä Kantola, mutta osaako hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että kyseinen henkilö katkaisee koipensa ennen juhlia.
No sitten se taatusti klenkkaa sinne heppien kanssa.
Ja kepit on isoja tekokulleja.
Hepit, ei kepit.
Voi perseen pyhä Paavali! Mauttomuuden pohjanoteeraus! t: mies 62 vee
Sopii oikein hyvin nykyisen presidenttimme linjaan. Hänhän juuri haluaa uudistaa juhlia.
Eikö tuo ole saanut lapsena tarpeeksi huomiota kun pitää sitä huomiota vielä tuolla tavalla aikuisena kerjätä? "kattokaa mä oon pimppi ihihiii"
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuolta keskeltä voinut lähteä tummanpunaista silkkiä röykkiönä, niin olisi vielä räväkämpi.
Tai liittää siihen puolikas nuken pää. Luovuus ei ole ollut kukassaan.
Ruma puku lapsellisella tausta-ajatuksella. Hihhih, mulla on p*llu päällä itsenäisyyspäivän juhlassa! Aivan kuin jossain yläasteella, vähän yritetään järkyttää ja kohahduttaa aikuisia alapääjutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Stubb itse Setafani, ikävä kyllä.
Miksei olisi? Biseksuaali kun on.
Mä olen ihan umpihomo mutta vihaan yli kaiken näitä porukoita (Seta, Pride ymym) jotka tekee sukupuolisesta suuntauksesta oman kultin, jota käytetään politiikkaan ja kaupallisiin tarkoituksiin.
Hyvä sulle. Nyt ei taidakaan olla kyse sinun juhlistasi.
Mautonta itsensä korostusta, joka ei todellakaan ole sopivaa linnanjuhliin.
Toivottavasti julkinen paine saa hänet järkiintymään ja muuttamaan asuvalintaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku setalainen pukeutuu m..kuksi ensi vuonna.
Siis sellaiseksi jossa näyttää olevan paskaa ahteriin p o r a a m i s e s t a.
Vierailija kirjoitti:
Miten Sami Sykkö tämän puvun selostaa? 🤔 Katsojissa on myös paljon lapsia. Saisi hävetä tämä Kantola, mutta osaako hävetä.
Mitä ihmeen väliä jollain Syköllä?
Ihmeellistä mielensäpahoittamista, josta suurin osaa tulee ihmisiltä, joita ei ole edes kutsuttu.
Hävytöntä
Käytöstavat puuttuu