TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Mun on kyllä vaikea uskoa, että joku keskiverto homo haluaisi "edustajakseen" tällaisen sirkustaiteilijan, mutta tokihan mitkään keskiverrot ei oikein taida olla tervetulleitakaan enää noiden klubeihin, ainoastaan kaikista radikaaleimmat hippiäiset. Että ehkä se selittää näitä valintoja.
Miksi Setalaisilla on tuollainen Nykäs-Tukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille Seta-aktiiveille kaikki asiat pyörii vain sukupuolielimien ympärillä. Surullista.
Kun lukee täällä kommentteja, niin suurin mielenkiinto alakerran asioihin tuntuu olevan persuilla. Hehän eivät toki pimpsukkaa ole livenä nähneet 😂 Perskukaverin pöllönsilmää ei lasketa 😂
Kyllähän tuo pilluksi pukeutunut setamuija on ihan vassujen edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku valkoinen mies tulla paikalle mustassa penis asussa?
Black Big Saint Dick-puku ois "kova".
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole alkeellistakaan tilannetajua eikä kunnioitusta niitä kohtaan, jotka taistelivat tämän maan itsenäisyyden puolesta.
Suomen itsenäisyys nimenomaan mahdollistaa sen, että Suomessa ei ole ennakkosensuuria pukeutumisen suhteen.
Venäjällä tuollainen pukeutuminen ei olisi mahdollista.
Voi kamala eikö ole häpeää tuolla ja sen ihailijoilla?? Kuinka tälläistä voi päästää linnanjuhliin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma lau ta. Pitääkö vielä linnanjuhliinkin tyrkyttää sitä pillua? Menköön Prideen tai muuhun karnevaaliin osoittamaan mieltään.
Oho pikku persu lumihiutale taisi vähän triggeröityä :DDD
Hienoa Anu!
Osoitat mahtavaa yhteishenkeä näin kansallisen juhlapäivän alla! Tämä oli siis ironiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on kyllä vaikea uskoa, että joku keskiverto homo haluaisi "edustajakseen" tällaisen sirkustaiteilijan, mutta tokihan mitkään keskiverrot ei oikein taida olla tervetulleitakaan enää noiden klubeihin, ainoastaan kaikista radikaaleimmat hippiäiset. Että ehkä se selittää näitä valintoja.
Tavishomot on ulkoistettu Setasta ja Pridestä aikoja sitten ransujen, sinitukkaisten sukupuolisekoilijoiden ja vassujen tieltä.
Minkä takia te puhutte niin epäkohteliaasti?
- no kun sä oot p*llu! P'illunsyylä oot naiseks. Elä leiki perkele jeesusta, sä oot ihan hupiakka loppujen lopuks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole alkeellistakaan tilannetajua eikä kunnioitusta niitä kohtaan, jotka taistelivat tämän maan itsenäisyyden puolesta.
Suomen itsenäisyys nimenomaan mahdollistaa sen, että Suomessa ei ole ennakkosensuuria pukeutumisen suhteen.
Venäjällä tuollainen pukeutuminen ei olisi mahdollista.
Ironiaa eli ei tarvitse sun mukaan olla mitään kunnioitusta ja käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille Seta-aktiiveille kaikki asiat pyörii vain sukupuolielimien ympärillä. Surullista.
Se on sukuelin eikä sukupuolielin senkin juntti. Termit kuntoon!
Sukuelin kertoo sukupuolen, intersukupuolisia lukuunottamatta. Ei ole minun vika, että muunsukupuolisilla ei ole omia sukuelimiä, muuelimiä.
Ei tullut kutsua mutta asuni olisi ollut 'Somali Cock'.
Huomatkaa mut!
Yhyy ne huomas mut ihan väärin!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Enemmän tällaista rohkeutta kaivattaisiin nykypäivänä.
Itse olen muodollisissa juhlatilaisuuksissa ihan vain mulkku. M51
Millainen päällystakki tuohon kuuluu? Kunnon turkinreuhka vai pelkkä kauluri? Harmi, että taksien saapumispaikalla ei saa olla kuvaajia; olisi kiva nähdä, kun tuo vääntäytyy takapenkiltä ja oikoo mekkoaan.
Olen kyllä sitä mieltä, että kyseessä on arvokas tilaisuus, eikä Kantola itse ymmärrä sitä, joten isäntien edustajan on kerrottava se hänelle selvästi. Jos Kantola edelleen yrittää törkeässä naamiaispuvussa ovelle, vahtimestarien on talutettava hänet heti takaisin taksiin.
Vierailija kirjoitti:
stubbin vuorolle sitten sattui, tälläinen vieras. ei mitään arvokkuutta jäljellä enää vierailla. eikä linnan juhlilla.
nyt kun veteraanit on kuollut.tämä perinne kuoli myös. on pelkkä tyrkkyjen ja huomiohakuisten naamiaiset.tämäkin asia on suomessa nyt pilalla. tosin onhan siellä talousrikollista, korruptio jne ollut ennenkin joukossa joilla joku tuomio. usein valkoisen ristin omistajilla on joku tuomio joko talous tai hallinto kantelu tuomio jne.....jännä sattuma.
Ei kuulosta enää pahalta vaikka Venäjä valtais koko tän maan, tulis oikea suur Suomi
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku välillä keksiä puvun, joka muistuttaisi vaikka munasarjoja? Maksaa? Munuaista?
Jos on pakko roikkua alapäässä, niin sitten edes peräsuolen näköinen puku?
Pukamapuku? Oikein kunnon pukamaterttu glittermateriaalista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se vasta kohentaakin kohuissa ryvettyneen Setan mainetta :DDD
Missä kohuissa?
Miten niin naisen sukuelintä muistuttava puku? Eikö nimenomaan tuo voi olla miehenkin elin nykyään.
Tavallaan. Venäjän alaisuudessa tuollaiset tempaukset eivät tulisi kyseeseenkään, vaan Anu lähtisi vankilaan "seksuaalisten perversioiden mainostamisesta."