Miesten kiinnostus loppuu aina, missä vika?
Tämä on nyt jo 5 vuotta deittailleena täysin sääntö omissa mies asioissa. Heti alkuun sanon että olen ollut yksinkin paljon ja nautin myös siitä.
5 vuotta 6 deittiä ja jokainen mies on kyllästynyt viimeistään 5kk kohdalla ja sitten on suhde kaatunut rytinällä. Alkuun todella kiihkeää, sitten miehen alkuinnostus loppuu ennen minua ja lopulta kokonaan.
Nykyisen kanssa tunnettu kuukausi, 3viikkoa olit todella ihanaa ja oltiin kokoajan toisissa kiinni, valvottiin myöhään ja muuta normi ihastus p4sk44. Ja sanoin miehelle heti ensimmäisenä päivänä kun keskusteltiin että minä en ole sitten kova ääninen, näkyvä nainen. Olen rauhallinen ja kiltti enkä välitä draamasta. Sängyssä taas olen villimpi. Mies vannoi ettei se ole ongelma vaan sellaista juuri etsii. No sitten tuli viikko siten kysymys haluanko vakavampaa, itseä kysymys yllätti koska vanhan aikaisena persoonana se oli itsestään selvyys sen jälkeen mitä oltiin juteltu viikkojen aikana. Vastasin että haluan. Mies vastasi täysin normaalin nykyaikaisen vastauksen. "Minä en ole varma, olet täydellinen ja ihana ja haluan olla kanssasi mutta en haluaisi vielä seurustella tai ainakaan kertoa siitä muille."
Tämän jälkeen päivä päivältä mies on halunnut nähdä vähemmän, ollaan kyllä päivittäin nähty mutta seksiä ei ole ollut kolmeen päivään (suhteen lyhyen keston vuoksi ne on pitkiä aikoja ilman) Sekä kestoltaan näkemiset olleet tunti päivään. Hän haluaa nähdä enemmän kavereitaan. Ymmärrän täysin mutta hän puhui aluksi että haluaisi minun kanssa leffaan ja nyt puheissa leffa seurana on hänen kaveri koska minä en varmaan tykkäisi kyseisestä leffasta. Ja mm. eilen valehteli eräästä asiasta että lähtisin jo kotiin ja tämän jälkeen lähti heti kaverinsa kanssa jonnekin.
Kokeneena deittailijana ymmärrän heti noista että miehen kiinnostus on hiipumassa muttei uskalla sitä sanoa. Arvaan myös ettei uskalla sanoa sitä koskaan, vaan odottaa että minä teen sen vaikean asian ja sanon ettei tämä onnistu kun hän ei kohta halua nähdä enää ollenkaan ja viestit on lyhyitä ja tylsiä.
Onko vika...
a) Minussa, koska olen liian rauhallinen eli tylsä?
b) Nykyajan tyylistä deittailla ja etsiä kokoajan parempaa ja parempaa?
c) Liian nopeasta etenemisestä jolloin mies ahdistuu ja vetäytyy.
Saa kirjoitella myös omia kokemuksia, kiinnostaa miten muilla sinkuilla menee. :)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies myös lähtee jos ajattelee naisen olevan helppo aikaisemman historian perusteella(se ja se ex nussi ja jätti x monta krt), ei ne ota sinua vakavasti. Kun ego on buustattu täyteen niin alkavat etsimään sitä vähemmän yhteiskäytössä ollutta.
Minulle kävi kerran niin, että tapailin 38-vuotiasts miestä , jolla oli päättynyt 10 vuoden parisuhde/avioliitto. Olin hänen elämänsä 4. Seksikumppani. Itse olin vuotta nuorempi ja hän kysyi minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla oli ollut, johon vastasin sillai ympäripyöreästi "yli 10 mutta alle 20). Itselläni ei siis ole pitkiä parisuhteita ollut, joten sikäli mielestäni ihan loogista, että tähän ikään mennessä on ollut jonkin verran sexikumppaneita, jos ajatellaan, ei minulla olisi vaikka 1 sexikumppani vuodessa. En siis ole kelvannut miehille pitkiin parisuhteisiin. Mies taisi vähän järkyttyä tästä tiedosta
Kai tässä maailmassa mikä vain voi olla mahdollista, mutta ymmärtääkseni ja kokemukseni mukaan keskimäärin mies ei halua naista, joka on maannut ties kenen kanssa(cuck-fetistit asia erikseen). Ei kai "normi" mies halua jakaa sinua muiden kanssa, mutta toisaalta voihan olla että se kyseinen kohtaamasi mies oli joku lammas, joka menee sokeasti muiden lampaiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtuu siitä, että menet heti sänkyyn niiden miesten kanssa ja juttu menee heti kiihkeäksi. Miehen kiinnostus ja kunnioitus vain sammuu tuollaisessa. Älä mene ollenkaan sänkyyn ja tee se heti reilusti selväksi. Kerro, ettet halua, että siinä käy juuri näin niinkuin on jo monta kertaa käynyt.
Minä tekisin tuosta sellaisen päätelmän, että nainen ei ole kovin kiinnostunut minusta. Sopii siis lämmiteltäväksi huvin vuoksi, mutta ei ainesta vakavaan suhteeseen. Tuolla tavalla taktikoimalla menettää siis ne miehet joilla on jo hiukan ymmärrystä & kokemusta ihmissuhdeasioista.
^olisiko mun sitten pitää pitkä tauko deittailussa, kun kerta seksikumppanikiintiö mennyt täyteen? Tänäkin vuonna 2025 minulla ollut kaksi uutta seksikumppania, jotka molemmat halusivat lopettaa deittailun.
Miehet toteuttavat biologiaansa, eli pane ja pakene. Näin nisäkäskoiraat toimivat. Eivät he sitoudu naaraisiin niin kuin joutsenet, nuo ovat lintuja ja lintujenkin heimossa anomalia. Suurin osa linnuistakaan ei ole monogamisia vaan vaihtaa kumppania joka vuosi.
Vika ei siis ole sinussa vaan sinulla on epärealistiset odotukset tunteella ja vaisolla eläviä miehiä kohtaan. Miehen tärkeimpiin arvoihin pitäisi kuulua moraali ja esim. monogamia, jotta tämä voisi olla monogaminen. Se että mies on "intohimoinen" ja haluaa "seksiä" ovat varmoja indikaattoreita siitä, että hän toimii vaistoillaan.
Tosiasia on, että suurin osa nykymiehistä on parisuhdemielessä täyttä roskaa, ja suurin osa avioliittoa eli pitkää sitoutumistakaan haluavaa ei tee sitä puhtaat jauhot pussissa velvollisuutensa tuntien, vaan ajatuksenaan hyötyä naisesta pitkäjänteisesti.
Suosittelen lämpimästi opettelemaan olemaan yksin. Jo pari vuotta seurustelemattomuutta ja ilman turhaa miesten romantisointia avaa silmäsi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
^olisiko mun sitten pitää pitkä tauko deittailussa, kun kerta seksikumppanikiintiö mennyt täyteen? Tänäkin vuonna 2025 minulla ollut kaksi uutta seksikumppania, jotka molemmat halusivat lopettaa deittailun.
Kyllä lopulta joku kala käy koukkuun. Varmimmin niin käy mikäli hiukan jätät asioita kertomatta omaksi eduksesi niin eivät pidä sinua yleisenä käyttöesineenä. Tai sitten odotat että kohdalle tulee mies, jolla on itsetunto ja motivaatio kuosissa.
Mä olen itse nii tylsä, että seksi ei todellakaan ole eka asia, mitä haluan kun tapaan uuden ihmisen. Enhän mä edes tunne tyyppiä, miksi menisin sellaisen kanssa sänkyyn. Ja kyllä, näitä hermanneja on nähty, jotka alkaa ne lääh puuh-puheet heti kolmannessa viestissä, vaikka ei olla edes tavattu.
Nykyisen avopuolison löysin Tinderistä ja me tapailtiin yli kuukausi ennen mitään seksihommia ja se oli miehellekin täysin selvää. Hän on samoilla linjoilla kanssani, totesi, että kyllä sitä seksiä saisi, jos sitä vaan haluaisi, mutta kun etsi parisuhdetta.
Ja kun mies on kiinnostunut, hän kyllä näyttää sen, ei siitä jää epäilystäkään. Erikseen on sitten nämä pelimiehet ja muut suharit, jotka leikkii kuumaa ja kylmää, itse laittaisin luiskaan
"Tosiasia on, että suurin osa nykymiehistä on parisuhdemielessä täyttä roskaa, ja suurin osa avioliittoa eli pitkää sitoutumistakaan haluavaa ei tee sitä puhtaat jauhot pussissa velvollisuutensa tuntien, vaan ajatuksenaan hyötyä naisesta pitkäjänteisesti."
Mitä velvollisuuksia naisella on parisuhteessa kun ilmeisesti miehillä sellaisia on?
Vastaisin C. "Oltiin kokoajan toisissa kiinni" itsekin ahdistuisin tuollaisesta ja olen siis nainen. Liian paljon liian nopeasti.
Yhä harvempi on. Ja hyvä niin.