Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro mistä fantasioit

Vierailija
26.07.2024 |

Olisi kiva kuulla mistä haaveilette, mikä saa syttymään?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavallinen fantasia on yhteinen itsetyydytys. Vaikka jotenkin niin, että yllätän vaimon alasti sängystä kesken session, ja hän on niin himoissaan että haluaa minun katselevan miten tekee itselleen hyvää sormin ja leluilla. Katsellessani hänen orgasmejaan ja sykkivää pilluaan alan tietysti itsekin riisuuntua ja runkata hänelle esiintyen. Hän haluaa nähdä loppuhuipennuksena minun orgasmini aivan läheltä, joten tulen hänen eteensä ja alan hieroa itseäni kiusoittelevan hitaasti kohti laukeamista, kunnes lopulta minulta tulee ja sperma purkautuu voimalla hänen päällensä.

Toinen variaatio on, että olen itse jossakin luonnon keskellä ja olen alkanut tyydyttää itseäni. Olen jossain niin syrjässä, että tiedän voivani nauttia rauhassa auringosta, alastomuudesta ja itsestäni, enkä pidäkään mitään kiirettä, vaan vien itseni useasti laukeamisen partaalle saaden pieniä, kuivia orgasmeja ilman siemensyöksyä. Ne tuntuvat hyvältä, mutta eivät sammuta kiihkoani, joten jatkan aina vain uudelleen. Lopulta annan mennä loppuun asti, ja juuri kun olen tulemaisillani, rasahdus paljastaa, että minua on tarkkailtu. Käännän päätäni ja näen lähistöllä naisen, mutta olen jo mennyt rajan yli enkä pysty estämään orgasmin tuloa. Kun huomaan hänenkin työntäneen kätensä pöksyihin katsoessaan samalla äärimmilleen pingoittunutta kulliani, laukean päälleni valtavan lujaa, ja seuraan miten hän myös kouristuu ja ilme muuttuu orgasmin tullessa. Huohotan hetken aikaa silmät kiinni, mutta avatessani ne uudelleen hän on kadonnut.

Vierailija
2/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisten peppureikien penetroimisesta lähinnä. Puolituttujen ottamisesta väkisin sekalaisissa mielikuvitusskenaarioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tavallinen fantasia on yhteinen itsetyydytys. Vaikka jotenkin niin, että yllätän vaimon alasti sängystä kesken session, ja hän on niin himoissaan että haluaa minun katselevan miten tekee itselleen hyvää sormin ja leluilla. Katsellessani hänen orgasmejaan ja sykkivää pilluaan alan tietysti itsekin riisuuntua ja runkata hänelle esiintyen. Hän haluaa nähdä loppuhuipennuksena minun orgasmini aivan läheltä, joten tulen hänen eteensä ja alan hieroa itseäni kiusoittelevan hitaasti kohti laukeamista, kunnes lopulta minulta tulee ja sperma purkautuu voimalla hänen päällensä.

Toinen variaatio on, että olen itse jossakin luonnon keskellä ja olen alkanut tyydyttää itseäni. Olen jossain niin syrjässä, että tiedän voivani nauttia rauhassa auringosta, alastomuudesta ja itsestäni, enkä pidäkään mitään kiirettä, vaan vien itseni useasti laukeamisen partaalle saaden pieniä, kuivia orgasmeja ilman siemensyöksyä. Ne tuntuvat hyvältä, mutta

Jossain määrin samansuuntaista fantasiaa vai olisko ajatusta siitä mitä oikeasti voisi tehdä. Kuinka tämäkin on mahdollista? En kuitenkaan voi täällä kertoa... Käytössä ei ole mitään leluja, vaan... ja.... ja sitten tuo että jotakin tapahtuu luonnossa... Minun fantasiani ovat täysin mahdollisia toteuttaa... Mutta on miehiä jotka jostain syystä kieriskelevät mielummin yksin fantasioissaan kun lähtevät toteuttamaan niitä kohteensa kanssa... Mikä siis mättää?

Vierailija
4/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/3 Ketjussa kysyttiin miehiltä. Miksi nainen tulee terrorisoimaan?

Vierailija
5/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun kahden kauniin sairaanhoitajan tutkimuksiin. Minut sidotaan kiinni, jalkani levitetään ja hoitajat suojaavat itsensä kumiessuilla ja keltaisilla kumihanskoilla ja kumppareilla. Tutkimushuone on kliininen ja hyvin lukittu. 

Vierailija
6/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain määrin samansuuntaista fantasiaa vai olisko ajatusta siitä mitä oikeasti voisi tehdä. Kuinka tämäkin on mahdollista? En kuitenkaan voi täällä kertoa... Käytössä ei ole mitään leluja, vaan... ja.... ja sitten tuo että jotakin tapahtuu luonnossa... Minun fantasiani ovat täysin mahdollisia toteuttaa... Mutta on miehiä jotka jostain syystä kieriskelevät mielummin yksin fantasioissaan kun lähtevät toteuttamaan niitä kohteensa kanssa... Mikä siis mättää?

No tuo ensimmäinen fantasianihan riippuu lähinnä vaimon toiminnasta. Hän ei kuitenkaan itsetyydytyksestä välitä lainkaan eikä sitä oikeastaan koskaan tee, joten fantasian tilanne on todellakin fantasiaa, sitä ei tosielämässä tapahdu.

Luonnossa liikun kuitenkin paljon, ja joskus siellä myös itseni tyydytän, jos paikka ja aika on sopiva. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole olla mikään puskarunkkari, joten en sellaisiin paikkoihin hakeudu joissa oikeasti voisin tulla yllätetyksi. Sen vuoksi tämäkin on parempi vain fantasiana.

Ja eiväthän fantasiat olisi enää fantasioita, jos ne toteutuisivat? 

Vierailija
7/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanasiani on kaksi naista kanssani sängyssä yhtä aikaa. Toinen keskittyy alapäähäni, ottaa suihin, ratsastaa tms. Ja toinen istuu kasvoillani siten, että saan ahmia pillua kielelläni.

Lopuksi kun naiset ovat saaneet orgasminsa, minä panen kumpaakin takaapäin vuorotellen ja ruiskutan kummallekin spermat kohdunsuulle.

Vierailija
8/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo ensimmäinen fantasianihan riippuu lähinnä vaimon toiminnasta. Hän ei kuitenkaan itsetyydytyksestä välitä lainkaan eikä sitä oikeastaan koskaan tee, joten fantasian tilanne on todellakin fantasiaa, sitä ei tosielämässä tapahdu.

Luonnossa liikun kuitenkin paljon, ja joskus siellä myös itseni tyydytän, jos paikka ja aika on sopiva. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole o

Erehdyt nyt... et tiedä mitä nainen voi fantisoida. Uskon että jos tietäisit niin innostuisit niin valtavasti että et voi edes ymmärtää... mutta ei todellakaan voi kertoa palstalla. Oma moka jos taas sulta menee kaikki ohi... Niitä fantasioita - halutaan toteuttaa - on kaksi. Mikä vaimo sulla muka on?

Vierailija
9/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erehdyt nyt... et tiedä mitä nainen voi fantisoida. Uskon että jos tietäisit niin innostuisit niin valtavasti että et voi edes ymmärtää... mutta ei todellakaan voi kertoa palstalla. Oma moka jos taas sulta menee kaikki ohi... Niitä fantasioita - halutaan toteuttaa - on kaksi. Mikä vaimo sulla muka on?

Ihan oma vaimo on, ollut jo 25 vuotta. Olet varmaan nyt erehtynyt henkilöstä. 

Vierailija
10/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaimo sulla muka on? Vaihda vaimo johonkin palsta-mammaan?

Vierailija
11/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin kokeneesta naisesta tai useista naisista, jotka viettelevät minut seksuaaliseen valtaansa. Saan olla naisten leikkikaluna ja alistua palvomaan heitä ja he harjoittavat kanssani seksiä niin kuin haluavat ja opettavat minut himoitsemaan itseään yhä enemmän ja lisää. Olisi ihanaa, jos saisin alistua halukkaalle naiselle ja palvoa ja palvella häntä.

Vierailija
12/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus päästä sänkyyn 20-vuotiaan naisen kanssa, jolla olisi pitkät hiukset. Nainen olisi alasti haarat levällään ja hiukset levällään rintojen peittona.

Vierailija
13/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen mies. Hieman yli 30. Viime vuosina alkanut tehdä mieli imeä munaa ja antaa bebaa miehille.

Vierailija
14/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNELMA IHANASTA OMASTA JA OIKEASTI OIKEASTA MIEHESTÄ... jonka kanssa jakaa fantasiat... MUT SUA LÖYDÄ EN...

'Missä sä oot - sua etsinyt oo koko elämän?' - Movetron

https://www.google.com/search?q=youtube+Miss%C3%A4+s%C3%A4+oot&oq=youtu…

Vierailija
15/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus päästä sänkyyn 20-vuotiaan naisen kanssa, jolla olisi pitkät hiukset. Nainen olisi alasti haarat levällään ja hiukset levällään rintojen peittona.

Sähän olit 22-vuotiaan neitsyen kanssa, pitkä blondi tukka... etkä tajunnut mitään vaan vaihdoit tosta noin vaan vanhempaan... OMA MOKA!!! Seuraukset sit saa kantaa koko elämänsä jos väärä nainen jäi jatkoon. Kovasti sori, sori... 22-vee ei voinut tehdä asialle mitään... Ei vois olla törkeämpää kun panna naiset jotenkin muka kilpailemaan susta toisiaan vastaan. EI SEMMOSEEN KUKAAN OIKEASTI FIKSU NAINEN RYHDY! Ei siis ollutkaan mikään nk tyhmä blondi, vaan... 

Vierailija
16/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan elokuva päälle, jotain molempia kiinnostavaa. Tyttö ottaa kaikki housut pois päältään ja istuu syliini paljaalla alapäällä elokuvaa katsomaan. Samalla kun leffailta etenee, minä elokuvaa katsoessani hiljaa ja kaikessa rauhassa hyväilen ja stimuloin tyttöäni "sieltä alhaalta". Hieron ja hyväilen sisäreisiä ja häpyä, edgetän tyttöä kaikessa rauhassa ja kuuntelen, kun tytön hengitys kiihtyy ja muuttuu raskaammaksi. Suutelen ja näykin samalla vähän niskaa. Jossain vaiheessa hieron tytön sitten huipulle.

Vierailija
17/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon yöunista. 8 h putkeen ilman keskeytystä. Oma rakas kainalossa.

T. Uneton

Vierailija
18/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useita vuosia ilman naista ja hellyyttä. Tällä hetkellä haaveilen vain lähäristä jonkun kivan naisen kanssa. Oltaisiin melkein vain paikoillamme ja hyväilisimme ja hellisimme toisiamme.

M39

Vierailija
19/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanasiani on kaksi naista kanssani sängyssä yhtä aikaa. Toinen keskittyy alapäähäni, ottaa suihin, ratsastaa tms. Ja toinen istuu kasvoillani siten, että saan ahmia pillua kielelläni.

Lopuksi kun naiset ovat saaneet orgasminsa, minä panen kumpaakin takaapäin vuorotellen ja ruiskutan kummallekin spermat kohdunsuulle.

Aika salamannopea vaihto tuossa lopussa.

Vierailija
20/141 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin tutuista naisista, vapaista ja varatuista. Lähinnä niin, että olisin kahden tutun naisen kanssa kerrallaan. Olisin heidän kanssaan vuorotellen ja yhtä aikaa. Välillä toinen heistä olisi aktiivisempi, välillä toinen. Kun olisin toisen kanssa lähetyssaarnaajassa, toinen silittäisi selkääni. Joskus he ottaisivat yhdessä minulta suihin, vuorotellen. Viettäisin heidän kanssaan joskus parin päivän lomia jossain rauhallisessa paikassa. Siellä he olisivat free use -käytössäni ja naisin heidän kanssaan niin paljon kuin jaksaisin. Välillä seisaaltaan, välillä sängyssä, sohvalla, lattialla, suihkussa - miten vain. Aamun aloittaisin rakastellen toisen kanssa. Sitten toinen kurkistaisi ovesta ja sanoisi: "Laitanko jo teillekin aamiaista vai naitteko vielä?" Vastaisimme fiiliksen mukaan. Eli tähän fantasiaan ei liity sinällään mitään erityisen rajua tai erikoista. Lähinnä ne ihmiset kiihottavat ja heidän yhdistelmänsä ja se, miten kaikki sujuisi luontevasti ja olisi leikkisää, intiimiä, rentoa, nautinnollista. Sitten lähtisimme kaikki rentoutuneina ja mielihyvähormoneista rikastuneina kukin omaan elämäämme. Eräänlainen fwb-kuvio hieman laajennettuna siis.

Joskus fantasioin myös siitä, että nain erästä naista yhdessä erään miehen kanssa, vuorotellen ja myös dp:nä. Yleensä en ole kovin kiinnostunut MMN-combosta, mutta jostain syystä tuo fantasia on aika ajoin mielessä. Lisäksi fantasioin myös seksistä muutaman naispuolisen serkun ja pikkuserkun kanssa. Siihen liittyy jokin erityinen kielletyn hedelmän tuntu, joka tekee ajatuksesta kiihottavan. Tämä fantasia on ehkä haalistunut ajan myötä, kun kaikki ikäännymme. Joskus nuorempana etenkin ajatus seksistä serkkutytön kanssa oli tosi kiihottava.

Yksi fantasiani liittyy siihen, että olisin laajan tuttavapiirin jonkinlainen puolivirallinen "varamies", jonka luokse kaikki omissa parisuhteissaan ja avioliitoissaan onnettomat ja seksin ja läheisyydenpuutteessa olevat naiset tulisivat hakemaan hetkellistä helpotusta. Minulla olisi kymmeniä "asiakkaita", jotka lähtisivät luotani tyydytettyinä takaisin - ja vinkkaisivat minusta kaikille samassa tilanteessa oleville tuttavilleen ja toisivat heidät luokseni tyydytettäviksi. Jotkut heistä kaipaisivat hellää seksiä ja läheisyyttä, mutta jotkut korkeassa asemassa olevat tai vahvatahtoiset naiset tulisivat luokseni, koska heidän omat nahjusmiehensä eivät kiihottaisi heitä, joten heitä kohtaan olisin määrätietoinen ja dominoiva. Tarvittaessa antaisin heille kuritusta paljaalle pyllylle ja ottaisin heidät rajummin, sitoisin kädet jne. Eräänlainen haaremi siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän