Karu totuus on valjennut minulle. Joudun käyttämään ihan älyttömästi rahaa ulkonäkööni :(
Täällä kirjoittaa 25-vuotias mies. Tiedän, että monilla herää ensimmäiseksi: "Entäs kaikki onnettomuuksissa loukkaantuneet, syöpäpotilaat jne". Ei silloin kukaan enää ajattele näitä minun listaamia asioia.
- (Hiustensiirto) ~2000e halvimillaan. Tähän päälle tulee tietysti lääkkeet joilla estetään "vanhojen" hiusten lähtöä. Lääkkeet varmaan kymppejä kuukausittain.
- (Luomien poistot) ~500-2000e
- (Gykenomastia/miestissit) ~3000-5000e.
- (Parransiirto) ~1000-3000e.
- (Leukaimplantti) ~3000-5000e
En voi edes sanoin kuvaila miten turhautunut olen. ~20 000 euroa, että joutuu korjaamaan nämä, ja vielä maksamaankin itse.
Näytän miljoona kertaa paremmalta hiuksien kanssa. Luomet ovat rumia, ja varsinkin jos niitä paljon. Miestissejä ei saa ilman leikkausta pois (paitsi jos ne ovat vain rasvaa). Siunattu huonoilla partageeneillä. Huonot partageenit, pieni leuka.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Sijoita seuraavaksi terapiaan, tuollainen määrä toimeenpiteitä vaikuttaa jo todellakin olevan riippuvuus.
Helppohan se on kun sanoa kun ei joudu nuita tekemään.
Ap
kyllä ne miestissit salilla lähtee, luomet kuuluu elämään eikä kaikilla miehillä tarvitse olla parta/monelle se ei edes sovi. Mutta toki aina voi ruikuttaa ettei ole rahaa ja jäädä sohvalle makaamaan sipsipussin ja cokiksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi kuvittelet että kaikki nämä on tarpeellisia?
Että ei näyttäisi järkyttävän rumalle? Geenit halusivat minut väkisin rumaksi, ja nyt joudun näitä "turhuuksia" korjaamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
yhtä tarpeellista kun sukupuolen vaihtaminen. miks hullua kyseenalaistais siinähän luulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ei näyttäisi järkyttävän rumalle? Geenit halusivat minut väkisin rumaksi, ja nyt joudun näitä "turhuuksia" korjaamaan.
Ap
mites ne tulevat rumat lapset :D
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne miestissit salilla lähtee, luomet kuuluu elämään eikä kaikilla miehillä tarvitse olla parta/monelle se ei edes sovi. Mutta toki aina voi ruikuttaa ettei ole rahaa ja jäädä sohvalle makaamaan sipsipussin ja cokiksen kanssa.
Lähtee jos kyseessä on ylimäääräinen rasva. Kun kyseessä on ylimääräinen rintakudos, niin ei sitä ei saa liikkumalla pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
mites ne tulevat rumat lapset :D
Enköhän minä tämän tiedä. En minä ole tästä syystä niitää hankkimassakaan.
Ap
Sen parran voit tiputtaa listasta ellet ole homo. Parta on hyvä ainoastaan kun se on ajettu pois. Ainoastaan miehiä kiinnostaa parta. Naisista se on epäsiisti ja ruma. Eikä sillä muutenkaan ole mitään muuta roolia kuin leuattomilla miehillä leuattomuuden peittely.
Käypä ensin terapiassa ennen kuin alat mitään noista "korjailemaan". Tuo huono itsetunto ja samalla liiallinen omaan napaan tuijottaminen pitäisi ensin korjata ennen kuin mitään ulkoista lähtee korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee jos kyseessä on ylimäääräinen rasva. Kun kyseessä on ylimääräinen rintakudos, niin ei sitä ei saa liikkumalla pois.
Ap
Leikkauksen saa julkiselta terveydenhuollolta eikä maksa tuhansia. Parilla sataa pärjäät. Ihan normi leikkaus mitä tekevät.
Eihän tuo ole mikään pakko, vaan oma valinta.
T: kaljuuntuva nainen.
Miehille kaljuus ei ole mikään tabu. Naisille jostain syystä on. Vieläkin jaksaa jotkut jauhaa "hiukset ovat naisen kruunu". Blaa blaa blaa.
Ja leukalinja? In cel foorumeilla tuota leukalinjaa jankataan.. oletko saanut sieltä sen idean?
Toki saat käyttää rahasi mihin haluat, mutta se on täysin sinun oma valintasi.
Joillakin on paremmat geenit ulkonäön suhteen kuin toisilla. Näin se vaan menee ja tulee aina menemään.
Ja jotkut näkevät itsensä ihan vääristyneesti.
Ap toivottavasti harkitset terapiaan hakeutumista. Halvemmalla kuin noilla summilla saat kyllä pätevän psykoterapeutin, aikaa ja vaivaa se saattaa viedä, että löytää itselle sopivan. Suosittelen kuitenkin. Sellainen jolla on kokemusta kehonkuvan vääristymiin liittyen, ja positiivisen minäkuvan vahvistamiseen taas kaikilla terapeuteilla pitäisi olla osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ap toivottavasti harkitset terapiaan hakeutumista. Halvemmalla kuin noilla summilla saat kyllä pätevän psykoterapeutin, aikaa ja vaivaa se saattaa viedä, että löytää itselle sopivan. Suosittelen kuitenkin. Sellainen jolla on kokemusta kehonkuvan vääristymiin liittyen, ja positiivisen minäkuvan vahvistamiseen taas kaikilla terapeuteilla pitäisi olla osaamista.
Ei tässä mitään erikoista ole. Nuo on huonoista geeneistä johtuvia jonninjoutavia ongelmia, joille joudun joka tapauksessa tekämään jotain. Tietenkin minä laitan kampoihin, kun minusta väkisin yritetään tehdä rumaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään erikoista ole. Nuo on huonoista geeneistä johtuvia jonninjoutavia ongelmia, joille joudun joka tapauksessa tekämään jotain. Tietenkin minä laitan kampoihin, kun minusta väkisin yritetään tehdä rumaa.
Ap
Kuka susta yrittää tehdä väkisin rumaa? Ymmärrän hiusoperaation, kun kyllähän hiukset nähdään usein osana omaa identiteettiä ja luomien poistonkin osittain, mutta nuo muut kuulostaa hurjilta, etenkin leukaimplantti, ellei sitten kyseessä ole joku rakennepoikkeavuus, jolloin luulis operaation tapahtuvan julkisella
Hei ap,
en tiedä onko tämä trollipostaus mutta vastaan kuitenkin. Suurinta osaa naisista ei kiinnosta miltä miehen rinnat näyttävät, ne ovat vaan osa miestä. Naisia myös kiinnostaa huomattavan vähän miltä miehen parta näyttää ja suurin osa ei edes tykkää parrakkaista miehistä. Mitä hiustenlähtöön tulee, se ei ole niin iso asia kuin luulet. Leuka taas on incel-myytti. Olet hyvä juuri sellaisena kuin oler.
Kirjoitan koska olen itse nainen, joka on ollut sairaalloisen tarkka omista "virheistään" aikaisemmin ja huomannut, että niillä ei oikeasti ole mitään väliä.
Mikä ihmeen parransiirto? Aja parta täysin joka toinen päivä niin näyttää hyvältä. Ei huonopartaisten pidäkkään kasvattaa.
Sijoita seuraavaksi terapiaan, tuollainen määrä toimeenpiteitä vaikuttaa jo todellakin olevan riippuvuus.