Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kiinnostus loppuu aina, missä vika?

Vierailija
03.12.2025 |

Tämä on nyt jo 5 vuotta deittailleena täysin sääntö omissa mies asioissa. Heti alkuun sanon että olen ollut yksinkin paljon ja nautin myös siitä. 

5 vuotta 6 deittiä ja jokainen mies on kyllästynyt viimeistään 5kk kohdalla ja sitten on suhde kaatunut rytinällä. Alkuun todella kiihkeää, sitten miehen alkuinnostus loppuu ennen minua ja lopulta kokonaan.

Nykyisen kanssa tunnettu kuukausi, 3viikkoa olit todella ihanaa ja oltiin kokoajan toisissa kiinni, valvottiin myöhään ja muuta normi ihastus p4sk44. Ja sanoin miehelle heti ensimmäisenä päivänä kun keskusteltiin että minä en ole sitten kova ääninen, näkyvä nainen. Olen rauhallinen ja kiltti enkä välitä draamasta. Sängyssä taas olen villimpi. Mies vannoi ettei se ole ongelma vaan sellaista juuri etsii. No sitten tuli viikko siten kysymys haluanko vakavampaa, itseä kysymys yllätti koska vanhan aikaisena persoonana se oli itsestään selvyys sen jälkeen mitä oltiin juteltu viikkojen aikana. Vastasin että haluan. Mies vastasi täysin normaalin nykyaikaisen vastauksen. "Minä en ole varma, olet täydellinen ja ihana ja haluan olla kanssasi mutta en haluaisi vielä seurustella tai ainakaan kertoa siitä muille."

Tämän jälkeen päivä päivältä mies on halunnut nähdä vähemmän, ollaan kyllä päivittäin nähty mutta seksiä ei ole ollut kolmeen päivään (suhteen lyhyen keston vuoksi ne on pitkiä aikoja ilman) Sekä kestoltaan näkemiset olleet tunti päivään. Hän haluaa nähdä enemmän kavereitaan. Ymmärrän täysin mutta hän puhui aluksi että haluaisi minun kanssa leffaan ja nyt puheissa leffa seurana on hänen kaveri koska minä en varmaan tykkäisi kyseisestä leffasta. Ja mm. eilen valehteli eräästä asiasta että lähtisin jo kotiin ja tämän jälkeen lähti heti kaverinsa kanssa jonnekin.

Kokeneena deittailijana ymmärrän heti noista että miehen kiinnostus on hiipumassa muttei uskalla sitä sanoa. Arvaan myös ettei uskalla sanoa sitä koskaan, vaan odottaa että minä teen sen vaikean asian ja sanon ettei tämä onnistu kun hän ei kohta halua nähdä enää ollenkaan ja viestit on lyhyitä ja tylsiä.

Onko vika...

a) Minussa, koska olen liian rauhallinen eli tylsä?

b) Nykyajan tyylistä deittailla ja etsiä kokoajan parempaa ja parempaa?

c) Liian nopeasta etenemisestä jolloin mies ahdistuu ja vetäytyy. 

Saa kirjoitella myös omia kokemuksia, kiinnostaa miten muilla sinkuilla menee. :)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, vika on sinussa

Voit keksiä jotain "syitä" jos se lohduttaa sinua, saat aloituksessakin käännettyä sen miesten viaksi

vrt. miehet eivät kiinnostu minusta koska olen liian kaunis, rikas ja seksikäs, siksi miehet pelkäävät minua. Ei. Miehet eivät kiinnostu koska olet kuspää.

Miehet vaistoavat/huomaavat mt-ongelmalliset (tilastollisesti herkemmin kuin naiset) ja vaistomaisesti karttavat epävakaita persoonia.

Vierailija
22/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisten muutaman vuoden aikana tavannut 58 miestä ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ainoastaan ne miehet, jotka ei ole kumppaniaineta, esim ovat köyhiä, olisivat olleet kiinnostuneita minusta niin kauan, kunnes löytyy parempi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttökulttuuri. Sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. 

Vierailija
24/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kuulostaa minusta, että etenet nopeasti sekä päädyt myös sänkyyn todella nopeasti näiden miesten kanssa, mikä tarkoittaa, että siellä seassa on varmasti seksin perässä juoksevia miehiä, ei suinkaan miehiä, jotka on aidosti parisuhdetta etsimässä. Mulle on aina paremmin sopinut sellainen deittailu, että tutustun mieheen ensiksi ystävänä ja jos meillä toimii suhde erinomaisesti ystävinä, niin sitten mennään seuraavaan pisteeseen, eli romanttiseeen ja seksiin. Tällä tavalla karisee hetkessä ne miehet pois, jotka etsii seksiä, koska eivät jaksa odotella niin pitkään.

Tämä. Meillä oli (on edelleen) kova seksuaalinen vetovoima, mutta varsinaista seksiä oli ekan kerran reilun kuukauden tapailun jälkeen. Ajattelen, että jos suhteen alussa jo antaa itsestään ns. kaiken niin mielenkiinto saattaa lopahtaa nopeammin kummalta tahansa.

Entä jos itse nyt vetäydyt ja odotat ottaako mies yhteyttä? 

Vierailija
25/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo johtuu siitä, että menet heti sänkyyn niiden miesten kanssa ja juttu menee heti kiihkeäksi. Miehen kiinnostus ja kunnioitus vain sammuu tuollaisessa. Älä mene ollenkaan sänkyyn ja tee se heti reilusti selväksi. Kerro, ettet halua, että siinä käy juuri näin niinkuin on jo monta kertaa käynyt. 

Vierailija
26/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nää nykymiehet haluu vaan deittailla ja lentää kukasta kukkaan.  Kauhea kiire pörrätä mahdollisimman monta tulppaania jopa viikossa, noloa. Taudit tos vaan levii ku hunajat jaossa.

Kuka tuon toiminnan mahdollistaa sille 5% miehistä?

Ai 100% naisista?

No niin.....

Vierailija
27/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lihava.

Sä et tule saamaan. 

Vierailija
28/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuusi deittiä on lopulta aika vähän jos ottaa huomioon että hyvään pitkään suhteeseen pitää löytää ihminen joka on oikeasti sinulle erittäin sopiva kaikilla tasoilla. Ei sinussa luultavasti sen kummempaa vikaa ole. Et vain ole vielä löytänyt ihmistä jonka kanssa klikkaisi ihan oikeasti niin että ihan alkuhuuman hälvettyä kumpikin edelleen pitäisi toista tosi sopivana.

Vierailija
29/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nää nykymiehet haluu vaan deittailla ja lentää kukasta kukkaan.  Kauhea kiire pörrätä mahdollisimman monta tulppaania jopa viikossa, noloa. Taudit tos vaan levii ku hunajat jaossa.

Yksinkö ne pörrää?

Vierailija
30/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertakäyttökulttuuri. Sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. 

Aina on teoriassa mahdollista tavata joku vähän parempi.

Vierailija
31/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sek*iä, mutta henkinen yhteys puuttuu. Monet naiset kuvittelevat, että sek*I on miehille SE juttu, mutta kyllä henkinen yhteys menee heittämällä sen edelle. Saatat kenties olla sängyn ulkopuolella (anteeksi, että sanon näin 😞) monotonista ja pitkästyttävää seuraa, jos olet kovin hiljainen.

M27

Vierailija
32/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypit käytännössä tuntemattomien ihmisten kanssa sänkyyn ja luulet että se on intiimiyttä ja rakkautta. Ei se ole. Se on pelkkää tyhjää paneskelua. Vaikutat siltä että itsetuntosi on hauras ja vedät näin puoleesi samanlaisia miehiä jotka haluavat vain olla haluttuja. Ei heitä kiinnosta parisuhde vaan hetkellinen egoboosti ja orgasmi. Sinun tunteillasi tai edes persoonallasi ei ole väliä, mieli on jo keskittynyt siihen mistä saisi lisää jännitystä ja egoboostia elämään. Etkä ole sinänsä itsekään rakastunut näihin miehiin vaan siihen hetkelliseen illuusioon intiimiydestä, turvasta ja rakkaudesta. 

Vierailija
33/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulostaa minusta, että etenet nopeasti sekä päädyt myös sänkyyn todella nopeasti näiden miesten kanssa, mikä tarkoittaa, että siellä seassa on varmasti seksin perässä juoksevia miehiä, ei suinkaan miehiä, jotka on aidosti parisuhdetta etsimässä. "

Tässä ajattelussa on vain se ongelma että se ikäänkuin olettaa että parisuhdetta etsivä mies ei samaan aikaan haluaisi sitä seksiäkin ja usein kovastikin. Eli oikeasti miehissä ei voi kyllä juuri yhtään ajatella niin että jos joku mies ei tunnu heti haluavan seksiä niin silloin hän olisi jotenkin luotettavampi tai haluaisi nimenomaan parisuhdetta. Hän voi yhtä hyvin olla vain mies jolle seksi ei yleensäkään ole niin tärkeää (ja sekin voi olla suhteessa ongelma) tai hän ei lopulta ole sinusta niin viehättynyt seksuaalisesti vaan enemmän kaverimielessä.

Vierailija
34/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies jatkaisi suhdetta alkuhuuman yli?

Mitä vakavammaksi suhde muuttuu sitä enemmän on vaan menetettävää ja koska naiset ovat osoittautuneet täysin epäluotettaviksi niin, miksi?

Miksi antautua rikottavaksi, taas?

Vierailija
35/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on sek*iä, mutta henkinen yhteys puuttuu. Monet naiset kuvittelevat, että sek*I on miehille SE juttu, mutta kyllä henkinen yhteys menee heittämällä sen edelle. Saatat kenties olla sängyn ulkopuolella (anteeksi, että sanon näin 😞) monotonista ja pitkästyttävää seuraa, jos olet kovin hiljainen.

M27

Vähän samaa ajattelin juuri kirjoittaa. Jos mietin mikä erotti nykyisen avioliittoon saakka johtaneen suhteen niistä aikaisemmistä niin tässä vähintään yhtä hyvää kuin se seksi oli ne tuntien mahtavat keskustelut jotka kävimme sängyssä sen seksin jälkeen. Välillä jäi yöunetkin ihan liian vähiin kun ei maltettu mennä nukkumaan kun juttua vain riitti ja riitti.

Vierailija
36/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen epävakaa. Kunnioita ensin itseäsi äläkä etsi hyväksyntää seksin kautta, älä etsi pelastusta jostain miehestä 

Vierailija
37/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vakavammaksi suhde muuttuu sitä enemmän on vaan menetettävää ja koska naiset ovat osoittautuneet täysin epäluotettaviksi niin, miksi?

Koska jos aina vain lähtee ennen kuin tulee satutetuksi niin siitä tulee itseään toteuttava ennustus: mikään ei koskaan kestä koska minkään ei anneta kestää.

Vierailija
38/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta B. Mies käyttää sinua buusterina ja hauskanpitoon.

Vierailija
39/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap, vika on sinussa

Voit keksiä jotain "syitä" jos se lohduttaa sinua, saat aloituksessakin käännettyä sen miesten viaksi

vrt. miehet eivät kiinnostu minusta koska olen liian kaunis, rikas ja seksikäs, siksi miehet pelkäävät minua. Ei. Miehet eivät kiinnostu koska olet kuspää.

Miehet vaistoavat/huomaavat mt-ongelmalliset (tilastollisesti herkemmin kuin naiset) ja vaistomaisesti karttavat epävakaita persoonia.

Jos naisella on ulkonäköä niin mies kestää keskimäärin mitä tahansa siltä.

Vierailija
40/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on naisten kanssa niin hemmetin epätäydellistä, he ovat täynnä neurooseja, eivät osaa paljon mitään ja suhde koostuu äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä.

Mikään ei riitä, kun ette riitä itselle. Missä mukamas on se täydellisen ihmisen malli, jonka mukaan meitä mitataan? Ei missään. Olette itse kehittäneet sen omassa päässänne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme