Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kiinnostus loppuu aina, missä vika?

Vierailija
03.12.2025 |

Tämä on nyt jo 5 vuotta deittailleena täysin sääntö omissa mies asioissa. Heti alkuun sanon että olen ollut yksinkin paljon ja nautin myös siitä. 

5 vuotta 6 deittiä ja jokainen mies on kyllästynyt viimeistään 5kk kohdalla ja sitten on suhde kaatunut rytinällä. Alkuun todella kiihkeää, sitten miehen alkuinnostus loppuu ennen minua ja lopulta kokonaan.

Nykyisen kanssa tunnettu kuukausi, 3viikkoa olit todella ihanaa ja oltiin kokoajan toisissa kiinni, valvottiin myöhään ja muuta normi ihastus p4sk44. Ja sanoin miehelle heti ensimmäisenä päivänä kun keskusteltiin että minä en ole sitten kova ääninen, näkyvä nainen. Olen rauhallinen ja kiltti enkä välitä draamasta. Sängyssä taas olen villimpi. Mies vannoi ettei se ole ongelma vaan sellaista juuri etsii. No sitten tuli viikko siten kysymys haluanko vakavampaa, itseä kysymys yllätti koska vanhan aikaisena persoonana se oli itsestään selvyys sen jälkeen mitä oltiin juteltu viikkojen aikana. Vastasin että haluan. Mies vastasi täysin normaalin nykyaikaisen vastauksen. "Minä en ole varma, olet täydellinen ja ihana ja haluan olla kanssasi mutta en haluaisi vielä seurustella tai ainakaan kertoa siitä muille."

Tämän jälkeen päivä päivältä mies on halunnut nähdä vähemmän, ollaan kyllä päivittäin nähty mutta seksiä ei ole ollut kolmeen päivään (suhteen lyhyen keston vuoksi ne on pitkiä aikoja ilman) Sekä kestoltaan näkemiset olleet tunti päivään. Hän haluaa nähdä enemmän kavereitaan. Ymmärrän täysin mutta hän puhui aluksi että haluaisi minun kanssa leffaan ja nyt puheissa leffa seurana on hänen kaveri koska minä en varmaan tykkäisi kyseisestä leffasta. Ja mm. eilen valehteli eräästä asiasta että lähtisin jo kotiin ja tämän jälkeen lähti heti kaverinsa kanssa jonnekin.

Kokeneena deittailijana ymmärrän heti noista että miehen kiinnostus on hiipumassa muttei uskalla sitä sanoa. Arvaan myös ettei uskalla sanoa sitä koskaan, vaan odottaa että minä teen sen vaikean asian ja sanon ettei tämä onnistu kun hän ei kohta halua nähdä enää ollenkaan ja viestit on lyhyitä ja tylsiä.

Onko vika...

a) Minussa, koska olen liian rauhallinen eli tylsä?

b) Nykyajan tyylistä deittailla ja etsiä kokoajan parempaa ja parempaa?

c) Liian nopeasta etenemisestä jolloin mies ahdistuu ja vetäytyy. 

Saa kirjoitella myös omia kokemuksia, kiinnostaa miten muilla sinkuilla menee. :)

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihava.

Vierailija
2/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle tulee herpes tai kondylooma tuota menoa. Kannattaa lopettaa tuollainen toiminta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan korvaan kuulostaa aika aggressiiviselta. Että nähdään nykyään vähemmän mutta silti päivittäin.

Vierailija
4/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko amis tai amk-taustainen?

Vierailija
5/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa..vain ne miehet tietävät mistä kiikastaa. Itselläni olisi varmaan tuo vaihtoehto C. Varsinkin jos tykkään naisesta, minulle, miehenä rakastuminen on kauhea asia..

Se on hirveä taakka kun rakastuu naiseen se ei ole kivaa, ihanaa tai mitenkään positiivista.

Vierailija
6/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kakkosta niin kiinnostus säilyy...

Vierailija
7/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

D) et ole tavannut parisuhteen kannalta sopivaa henkilöä.

Suurin osa ihmisitä ei sovi toisilleen ja kun tämän ymmärtää, ei tarvitse väkisin alkaa tekemään deittailusta mitään salatiedettä.

Vierailija
8/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Hanki parempia vaatteita. Opettele meikkaamaan. 

Vierailija
9/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh on taas hulvattoman hauskoja vastauksia täällä

Vierailija
10/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D) et ole tavannut parisuhteen kannalta sopivaa henkilöä.

Suurin osa ihmisitä ei sovi toisilleen ja kun tämän ymmärtää, ei tarvitse väkisin alkaa tekemään deittailusta mitään salatiedettä.

Okei tää oli hyvä vastaus. AP

Vierailija
11/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostut vain niistä miehistä, joista kaikki muutkin naiset kiinnostuvat. Perusmeininki.

Vierailija
12/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, vika on sinussa

Voit keksiä jotain "syitä" jos se lohduttaa sinua, saat aloituksessakin käännettyä sen miesten viaksi

vrt. miehet eivät kiinnostu minusta koska olen liian kaunis, rikas ja seksikäs, siksi miehet pelkäävät minua. Ei. Miehet eivät kiinnostu koska olet kuspää.

Vierailija
13/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ensimmäiset karkitkin maistuu aina parhaammalle.

Vierailija
14/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lakkaa kiinnostumasta samanaikaisesti, kun alapään kiinnostus tai saanti vähenee tai loppuu. Mies on näin yksinkertainen olio.

Vierailija
15/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nää nykymiehet haluu vaan deittailla ja lentää kukasta kukkaan.  Kauhea kiire pörrätä mahdollisimman monta tulppaania jopa viikossa, noloa. Taudit tos vaan levii ku hunajat jaossa.

Vierailija
16/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lakkaa kiinnostumasta samanaikaisesti, kun alapään kiinnostus tai saanti vähenee tai loppuu. Mies on näin yksinkertainen olio.

Aivan kuten nainen lakkaa kiinnostumasta kun miehen lompakko on imetty tyhjiin. Avioliitto päättyy yleensä kun mies joutuu työttömäksi.

Vierailija
17/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nää nykymiehet haluu vaan deittailla ja lentää kukasta kukkaan.  Kauhea kiire pörrätä mahdollisimman monta tulppaania jopa viikossa, noloa. Taudit tos vaan levii ku hunajat jaossa.

#spermaviemäritnäkyväksi

Vierailija
18/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minusta, että etenet nopeasti sekä päädyt myös sänkyyn todella nopeasti näiden miesten kanssa, mikä tarkoittaa, että siellä seassa on varmasti seksin perässä juoksevia miehiä, ei suinkaan miehiä, jotka on aidosti parisuhdetta etsimässä.

Mulle on aina paremmin sopinut sellainen deittailu, että tutustun mieheen ensiksi ystävänä ja jos meillä toimii suhde erinomaisesti ystävinä, niin sitten mennään seuraavaan pisteeseen, eli romanttiseeen ja seksiin. Tällä tavalla karisee hetkessä ne miehet pois, jotka etsii seksiä, koska eivät jaksa odotella niin pitkään.

Vierailija
19/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet tossun alla oleva ihminen ja miehet tietää tämän. Oletko nytkin jäänyt tuohon mieheen roikkumaan, joka sanoi, ettei ole vielä varma? Tuossa kohtaa pitäisi vaan todeta suoraselkäisenä että ei, ei kiitos, en halua tälläistä kuviota, että onnea vaan sen naisen etsinnässä, minä siirryn muualle.

Miehet juoksevat aika usein sellaisen naisen perässä, jotka he pelkäävät menettävänsä alussa.

Vierailija
20/61 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös samoja kokemuksia. En vaan yksinkertaisesti riitä näille suositulle miehille, joilla riittää naisia jonoksi asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan