Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako ketaan muuta sellaiset ihmiset, jotka eivat muka tieda, kuka jokin julkkis on tai mika on Salatut elamat jne? Pidan sita lahinna tapana ylentaa itsensa rahvaan

Vierailija
20.04.2007 |

yläpuolelle. Varmaan niitäkin ihmisiä on, jotka eivät oikeastikaan tiedä, mutta tietämättömyyttään kovaan ääneen mainostavien osalta rohkenen epäillä. En minäkään ko. juttuja aktiivisesti seuraa, mutta pahapa noilta tiedoilta on välttyäkään, jos esim. käy kaupassa tai lukee ohjelmatietoja. Kassajonossa ihmeesti silmät harhailevat lehtien lööpeissä jne.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan oikeasti aika ulkona viihdejulkkiskuvioista. En usko, että kaikki vain esittävät ja ovat " muka" tietämättömiä. Jotkut eivät edes lue iltapäivälehtiä ja lööppejä, joten on ihmisiä, jotka ovat aidosti pihalla näistä kuvioista.

Vierailija
2/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mikä Salatut elämät on, mutta en ole ikinä katsonut sitä edes yhtä kokonaista jaksoa. En tiedä sen hahmoja nimiltä ja näyttelijöistäkin tiedän vain jo muualta tutuksi tulleet. Jos siis lehden kannessa tai lööpissä on jonkun tällaisen näyttelijän naama ja etunimi (tai vaikka sukunimikin) niin en todellakaan tiedä, kenestä on kyse. En muuten tiedä myöskään tuoreimman Miss Suomen nimeä.

Myönnän, että yleissivistyksessäni on jonkinkokoinen aukko suomalaisen viihdejulkisuuden kohdalla, enkä todellakaan ylepile sillä, mutta ei se sitä aukkoa poistakaan. Ja koska olen laiska lukemaan juorulehtiä ja ehdin katsoa vain vähän televisiota, tuo aukko vain laajenee koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en ole kiinnostunut lööpeistä

- en lue roskalehtiä

- en todellakaan katsele Salattuja elämiä tmv. eikä katsele meillä kukaan muukaan

- en ole kiinnostunut edes naapureideni elämästä, saatikka joidenkin " teko-julkkisten"

Miksi siis ap, minulla ei saisi olla elämää??? Siis ihan oikeata ja aitoa sellaista. Miten se olisi sinulta pois?

Vierailija
4/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tiedän kuka Marika Fingeroos on. Tietotulvalta ei voi välttyä, huononkaan tiedon jos on kaltaiseni pesusieni, aina silmät ja korvat auki.

Vierailija
5/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua kiinnostavat erilaiset ilmiöt ja ihmisten mielenkiinnon kohteet sosiologiselta kannalta. Joidenkin älykkäidenkin ihmisten on vaikea tätä ymmärtää omin avuin.

Vierailija
6/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silti tiedän kuka Marika Fingeroos on. Tietotulvalta ei voi välttyä, huononkaan tiedon jos on kaltaiseni pesusieni, aina silmät ja korvat auki.

Mutta minulla ei ole hajuakaan, minkä vuoksi nainen on julkkis. Mikä siis on hänen merkkitekonsa? Mistä muka olen jäänyt paitsi?

4

Vierailija
7/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu ja osaan yhdistää siihen salarakkauden. Toki isoimmat juorutkin väkisinkin kuulee, mutta jos lööpissä lukee, että Salkkareiden Ullalle käy jotain (kuten muistaakseni kerran luki) niin ymmärrän siitä sen, että puhutaan joko Salattujen elämien henkilöhahmolle tai näyttelijälle tapahtuneista asioista. Ja kun se viittaa tulevaisuuteen, niin veikkaisin, että kyse on hahmosta, mutta siihen se sitten jää. Jos otsikosta ei pysty päättelemään, onko kyse näyttelijälle vai hahmolle tapahtuneesta asiasta, niin sitten en kyllä tiedä, kummasta on kyse. (" Salkkareiden " Ulla" joutui putkaan" viittaa varmaankin siihen, että Ulla olisi hahmon nimi ja näyttelijä joutui putkaan; " Salkkareiden Ulla joutui sairaalaan" viittaisi kai siihen, että Ulla on näyttelijän nimi ja hän on joutunut sairaalaan; " Salkkareiden Ulla joutuu putkaan ja sairaan" kuulostaisi juonipaljastukselta, jossa tämä Ulla niminen hahmo joutuu tulevissa jaksoissa putkaan ja sairaalaan.)

Nimim. Muistinko muuten oikein ja onko Salkkareissa Ulla niminen näyttelijä tai hahmo?

Vierailija
8/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue lööppejä enkä ikinä seiskaa tms. kampaajalla selasin viime viikolla ekaa kertaa oho-lehteä - voiko TURHEMPAA olla??? En ikinä enää koskekaan. Toki tiedän MIKÄ salatut elämät on. Mutten juuri enempää. Samoin tosin en ole koskaan katsonut yhtään jaksoa Kotikatua. Eli siitäkin tiedän nimen.

Mikä ihme ajatus ap:lla oli takana? Että kyllä kaikki (salaa ainakin) on kiinnostuneita samoista turhuuksista kuin ap itse? HERÄÄ, ei todellakaan!!!

Vierailija
9/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai julkkikset vähempää kiinnostaa. Mulla on omakin elämä ja perhe.

Vierailija
10/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta moni julkkis on minulle täysin tuntemattomia. En kauheasti lue mitään ilta-lehtiä tai iltasanomia tai seiskoja. Televisionkin katsominen on enempi sitä että lapset joskus katsovat ohjelmiaan.

Vierailija
11/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ulkomaisista näyttelijöistä, muusikoista tiedän vain minua kiinnostavat, enkä heistäkään mitään etusivun uutisia malleista ja muista sellaisista puhumattakaan.

Poliitikkoja seurailen joten kuten lähinnä omaa äänestämistä silmälläpitäen. Matti Vanhasen naisjutut ovat kyllä ihan kiinnostavaa kamaa, koska ministerin avoin " deittailu" ja julkisuus sen varjolla on Suomessa aika uutta. Tanja Vienonen(?)-Karpela-Saarela sen taisi aloittaa.

Vierailija
12/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että kaikkia ei kiinnosta, en itsekään tunne kaikkia julkkiksia sillä katso telkkaria melkein lainkaan ja julkkistietouteni on peräisin töissä huvikseen selailluista iltapäivälehdistä. Mutta luulisi, että jos ei kiinnosta, niin ei myöskään lukisi julkkisketjuja eikä osallistuisi koko keskusteluun...

Vierailija
13/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse jostakin vastaavasta, en yleensä edes klikkaa keskustelua auki. Ellei sitten otsikko ole jollain tavoin harhaanjohtava, kuten nyt. Yleensä lukaisen pikaisesti kaiken, minkä auki klikkaan, vaikken aiheesta oikeasti olisikaan kiinnostunut. Tällä kertaa tällaista " vika-klikkausta" jopa kommentoin.

4

Vierailija:

Mutta luulisi, että jos ei kiinnosta, niin ei myöskään lukisi julkkisketjuja eikä osallistuisi koko keskusteluun...

Vierailija
14/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen iltapäivälehtiä aivan satunnaisesti, Seiskoja yms. en koskaan, en myöskään hieman tasokkaampia Me Naisia, Annoja yms. Salattuja elämiä en ole katsonut yhtään jaksoa. Missikisat olen viimeksi katsonut joskus 10 v. sitten, joten aivan aidosti en tunne missejä. Mutta kun joku alkaa puhumaan misseistä, niin ei ole mielestäni kovin hienotunteista alkaa kailottamaan, että minä se en tunne missejä, siinä mielessä siis ymmärrän ap:n pointin. Mutta en ymmärrä sitä ' muka' osaa, kyllä meitä on jotka emme tunne kaikkia julkkiksia.

Mutta sen sijaan katson esim. Idolsia ja Tanssii tähtien kanssa, enkä häpeile sitä mitenkään, joten niistä keskustelen mielelläni koska tahansa kenen tahansa kanssa. Jos joku muu katsoo Salattuja elämiä niin eihän se ole minulta pois.

Ja viimeistään lienee selvää, että se joka käy tällä palstalla (kuten minä) ei voi itseään kovin ylentää muihin nähden, mitä sivistyksen tasoon tulee..

Vierailija
15/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut, että noista asioista tarvitsisi kenenkään perillä ollakaan. En itsekään ole erityisen perinpohjaisesti. Henkilökohtaisesti huomaan joskus tahtomattanikin tietäväni yllättävän paljon esim. yli kaiken inhoamastani jääkiekosta.

Olen kuvitellut, että aika harva pystyy elämään pussissa ilman mitään kosketusta " julkkisjuttuihin" . " Tiedemiestyypit" lähinnä. Tällä tarkoitan ihmisiä, jotka ovat täysin omissa maailmoissaan. He tuskin kuitenkaan kirjoittelevat nettipalstoille ja huutelevat suureen ääneen muuallakin " kuka on Susan Kuronen?" -tyyppisiä juttuja, koska he eivät yksinkertaisesti käytä aikaansa mihinkään sen tyyppiseen.

Minusta tuntuu, että on olemassa ihmistyyppi, joka tieten tahtoen yrittää olla esim. tietämättä, kuka on vaikkapa päivän marikafingerroos. Asia, jolta ainakaan kaltaiseni ihminen ei voi välttyä, vaikka ehkä haluaisikin. ;-) Sellainen " tietämättömyys" minua lähinnä naurattaa.

Vierailija
16/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin karsson ketjuun viestin numero 2. Eli aloitin kyselyn. Ap oli kirjoittanut viestinsä aikaa sitten, 8 oli lukenut, kukaan ei vastannut. Nimi ei sanonut minulle mitään. Ajattelin, että jos se on kirjoitettu väärin tms. eikä siksi kiinnostanut ketään. Joten kysyin siinä sitten " Who?" .

Vierailija
17/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoitavaa.

Vierailija:

laitoin karsson ketjuun viestin numero 2. Eli aloitin kyselyn. Ap oli kirjoittanut viestinsä aikaa sitten, 8 oli lukenut, kukaan ei vastannut. Nimi ei sanonut minulle mitään. Ajattelin, että jos se on kirjoitettu väärin tms. eikä siksi kiinnostanut ketään. Joten kysyin siinä sitten " Who?" .

Vierailija
18/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä nyt susan kurosen tiedän. vähän eri skaalan julkisuuspommin aiheutti kuin joku kuulantyöntäjä (?).

terv. se joka ei tiennyt kuka on conny karlsson.

Vierailija
19/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on suuri tarve korostaa tietämättömyyttään. Olen minä senkin ihmeen kokenut, että on ihmetelty, kuka Kuronen?

Vierailija
20/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin humanistisessa ja se oli niitä täynnä :-).

Saman tyypin muunnos on tapaukset, jotka vuosi lukion jälkeen eivät muista enää entisten luokkakavereiden nimiä. " Öööö, mikä sen nimi olikaan" . Öh, tosi koleeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi