Yllätin miehen autotallista puuhastelemasta selvinpäin
Oli kai hämäykseksi levittänyt tyhjiä kaljatölkkejä sinne tänne, mutta edes henki ei haissut tai puhe sammaltanut. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ottaisit mallia ja itsekin olisit selvinpäin. Saattaisi jankkauskin loppua.
Aamen. Fakta on myös se että vain otetut lääkkeet auttavat.
narsistin merkkihän tuo on.
Mevoimanaiset-lehdessä tuokin kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ottaisit mallia ja itsekin olisit selvinpäin. Saattaisi jankkauskin loppua.
Aamen. Fakta on myös se että vain otetut lääkkeet auttavat.
Ei , myös tarvittaessa otettavat lääkkeet voi toimia kun tietää että niitä on,vaikkei otakkaan.
Kieltämättä outoa. Se juonii jotain.
Varaa heti aika lääkäriin. Tai uhkaa avioerolla, jos ei kuppi ala maistua. Ymmärrän järkytyksesi, voimia!
On siinä miehellä kestämistä kun vaimo on noin harhainen kyttääjä.
Nyt on outoa.
Siis todella outoa.
Syytä miehen käytökseen en osaa edes arvailla, on sen verran outoa nyt!!!
Pystytkö ap avaamaan tilannetta enemmän jotta voimme yrittää analysoida miehen käytöstä???
Ole varovainen, se varmaan vie kohta koko talon ulkomailla ja lasten yksinhuoltajuuden!!!!
Voimia ap:lle:(
Voi voi... itselle kävi vastaava juttu. Mies itse kutsui sitä "ryhtiliikkeeksi". Ennen työtön kaljoittelija hakeutui töihin ja nytkin on vielä pari tuntia toimistolla. Vie jopa itse sukkansa pyykkikoriin. Olen edelleen vähän kuin puulla päähän lyöty.