Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako ketaan muuta sellaiset ihmiset, jotka eivat muka tieda, kuka jokin julkkis on tai mika on Salatut elamat jne? Pidan sita lahinna tapana ylentaa itsensa rahvaan

Vierailija
20.04.2007 |

yläpuolelle. Varmaan niitäkin ihmisiä on, jotka eivät oikeastikaan tiedä, mutta tietämättömyyttään kovaan ääneen mainostavien osalta rohkenen epäillä. En minäkään ko. juttuja aktiivisesti seuraa, mutta pahapa noilta tiedoilta on välttyäkään, jos esim. käy kaupassa tai lukee ohjelmatietoja. Kassajonossa ihmeesti silmät harhailevat lehtien lööpeissä jne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvin kaiken ton tarpeettoman ja turhan, eikä mua yhtään huvita, että mun mieheni on täysin pihalla moisista kuvioista. Suurin osa niistä nimistä, joita lehtien kannessa esiintyy ei oikeasti sano sille yhtään mitään. Se on suomenruotsalainen, eikä lue juorulehtiä eikä juuri seuraa tv:tä ja sillä on hirveän huono nimimuisti, joten sen ei tarvitse yhtään esittää tietämätöntä, se ei todellakaan tiedä, ketä ne kaikki tyypit on...

Vierailija
22/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opiskelin humanistisessa ja se oli niitä täynnä :-).

Saman tyypin muunnos on tapaukset, jotka vuosi lukion jälkeen eivät muista enää entisten luokkakavereiden nimiä. " Öööö, mikä sen nimi olikaan" . Öh, tosi koleeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tosi hyvin kaiken ton tarpeettoman ja turhan, eikä mua yhtään huvita, että mun mieheni on täysin pihalla moisista kuvioista. Suurin osa niistä nimistä, joita lehtien kannessa esiintyy ei oikeasti sano sille yhtään mitään. Se on suomenruotsalainen, eikä lue juorulehtiä eikä juuri seuraa tv:tä ja sillä on hirveän huono nimimuisti, joten sen ei tarvitse yhtään esittää tietämätöntä, se ei todellakaan tiedä, ketä ne kaikki tyypit on...

Vierailija
24/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opiskelin humanistisessa ja se oli niitä täynnä :-).

Saman tyypin muunnos on tapaukset, jotka vuosi lukion jälkeen eivät muista enää entisten luokkakavereiden nimiä. " Öööö, mikä sen nimi olikaan" . Öh, tosi koleeta.

en tosiaan muista koulukavereiden nimiä, ehkä vuoden päästä lukion jälkeen vielä muistin, nyt en muista kuin ne pari läheistä ystävää. minusta tämä oli vähän eri asia, kuin se ettei tiedä jotain julkkiksia.

tietäminen vs. muistaminen.

ja juu, opiskelen humanistisessa ;)

terv. se joka ei tiennyt connya, mutta kyllä kurosen.

(tosin en tiennyt kurosesta varmaan " tarpeeksi aikaisin" , vasta kun se julkisuusekoilu oli käynnissä, joskus joulukuussa, en siis silloin kun se seurusteli vanhasen kanssa...)

Vierailija
25/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa voittaa se joskus, Trivialeissa ei olisi toivoakaan...

Vierailija
26/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä ei ole telkkaria, enkä lue lööppilehtiä, Seiskaa ym., suomalaisia naistenlehtiä ja Hesarinkin vain netissä. Eli kaikki tietoni julkkiksista ja telkkariohjelmista rajoittuvat siihen mitä lööpit kirjoittavat (ne nyt kuitenkin ainaa näkee haluaa tai ei) tai mitä muiden puheista tulee ilmi. Ja näillä eväillä voi tiedot monestakin julkkiksesta olla luokkaa " Sarin salainen lemmenloma" , eli ei tietoa kuka Sari on, mitä on tehnyt lemmenloman lisäksi, kenen kanssa lomaili jne jne.

Vierailija
27/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten olisin tiennyt Karlssonin (urheilujulkimot paremmin hallussa) ja Kurosen toki.

Vierailija
28/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi humanistihumanisti ex-mieheni selitti kerran minulle suu vaahdoten tohtoriystävästään, naisesta, joka kuulemma luki naistenlehtiä vain ja ainoastaan sen takia, että hänellä olisi keskustelunaiheita kaiken tyyppisten ihmisten kanssa. Että on se hieno ihminen, kun noin ajattelee muita.

Hahaa, kai minä nyt oikeasti tiedän, että se luki niitä lehtiä tietääkseen, kuinka perse saadaan pienemmäksi. Ja tietääkseen, ketä Kanervan Ile tällä kertaa höyl....

No, ollaan me rehellisesti yleissivistyneitä muutenkin kuin narsisseja lannoittavien filosofien osalta.

(ja terkkuja vain tutuille)

Vierailija
29/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 21, et sinä!

Vierailija:

Tosi humanistihumanisti ex-mieheni selitti kerran minulle suu vaahdoten tohtoriystävästään, naisesta, joka kuulemma luki naistenlehtiä vain ja ainoastaan sen takia, että hänellä olisi keskustelunaiheita kaiken tyyppisten ihmisten kanssa. Että on se hieno ihminen, kun noin ajattelee muita.

Hahaa, kai minä nyt oikeasti tiedän, että se luki niitä lehtiä tietääkseen, kuinka perse saadaan pienemmäksi. Ja tietääkseen, ketä Kanervan Ile tällä kertaa höyl....

No, ollaan me rehellisesti yleissivistyneitä muutenkin kuin narsisseja lannoittavien filosofien osalta.

(ja terkkuja vain tutuille)

Vierailija
30/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juttuahan jauhettiin muissakin tiedotusvälineissä ja ulkomaillakin, eikä vain " skandaalijulkaisuissa" . Niiltä jutuilta ei yksinkertaisesti kukaan voinut välttyä.

Karlsson-ketjua en ole lukenut, koska nimi ei sanonut minulle mitään, enkä siten asiasta kiinnostunut.

4

Vierailija
31/31 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuitenkin seuraan kaikenlaista mediaa, luen lehtiä, näen väkisinkin päivälehtien lööpit, katson telkkaria ja näen väkisinkin mainokset, surffaan netissä jne., niin pakostihan minäkin tiesin BB:n kilpailijat vaikka en todella edes olisi halunnut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä