Miten hemmottelisin itseäni, ei ruokaa tai tavaraa
Jotain hassuakin voisi keksiä, asiallista kuitenkin kiitos.
En pidä kasvohoidoista yms missä kosketaan minuun ja kampaajalla vasta kävin, en oiken pidä siitäkään mutta en osaa leikata itse ja pitkät hiukset ei minulle sovi.
Kesällä luontopolut on ollut se nollauspaikka. Nyt olisi sulaa, mutta turhan liukasta ja pimeääkin. Elokuvissa ei nyt nappaa mikään mitä siellä pyörii enkä muutenkaan tykkää. Huvipuistoista en pidä. Jos olisi jäitä, lähtisin jäille hiihtelemään tai pilkille. Mutta ei ole.
On ollut todella paljon kuormittavia asioita joten jotain kivaa voisi itselle keksiä, kun olen koko ajan ollut auttamassa muita. Budjettia ei ole, päätän sitten kun saan jonkun idean onko liian kallis. Kuitenkin tämmöinen keskituloisen työssäkäyvän järkevä budjetti. Saa olla myös kotona tehtävää.
Kommentit (36)
Tosiaan, yksi taidemuseo täällä on käymättä, se oli remontissa viimeksi kun olisin mennyt mutta nyt on auki. Taidan mennä sinne.
Koiraa ei ole.
Ottaisin kahta isoa munaa kerralla. Sais pilde ja anneli jyystöä yhtä aikaa.
N70
Vierailija kirjoitti:
Vaikka teatteri/keikka/hieronta. Ihan mikä sinulle toimii. Itse olen haaveillut kuumakivihieronnasta.
Luitko aloitusta?!?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä luotettavaa ystävää tai perheenjäsentä tekemään aarrekartta, ja jotain mukavaa (katsottavaa tai koettavaa, tunnettavaa) jokaisesta pisteestä joka löytyy. Tai jos ei ole, tee paperille omia ideoita mitä toteuttaa. Liittyykö se sisätilaan vai lähimaisemaan, muuhun. Mistä pidät ja mistä et. Entä taivas kirkas vai pilvessä.
Ohis, mutta onko teillä muka tällaisia ystäviä tai perheenjäseniä, joille voisitte soittaa että "hei, teetkö mulle nyt sellaisen hemmotteluaarrekartan?". Mulla on paljon ystäviä, erittäisin läheisiäkin. Ja kaikki me jotenkin selviydytään pakollisista velvollisuuksistamme ja en todellakaan voisi keneltäkään pyytää tuollaista ajankäyttöä vain mun henkilökohtaiseen hemmotteluun. Apua ja palveluksia ollaan kyllä pyydetty puolin ja toisin, mutta ne on tyyliin lapsenhoitoa synnytyksen ajaksi, kaupassakäyntiä kun koko perhe on koronassa, soitto keskellä yötä on oma vanhempi on kuollut. Kehtaisitteko te oikeasti pyytää jotain tällaista keneltäkään?
🦃Ota lemmikki kalkkuna ja ala harjoittelemaan sen kanssa agilityä tai parkouria.🦃
Joogaa tai jumppaa youtuben videoiden tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka teatteri/keikka/hieronta. Ihan mikä sinulle toimii. Itse olen haaveillut kuumakivihieronnasta.
Lue aloitus
Litran pullo viskiä parissa tunnissa
Vierailija kirjoitti:
Litran pullo viskiä parissa tunnissa
Miksi niin hitaasti?
Staycation omassa tai naapurikaupungissa. Siellä museot, teatteri tai joulukonsertti tmv hengenkohottaja. Hyvä ateria, kylpy ja lepo.
1) Kirja, jonka miljöö sijoittuu ulkomaille. 2) Sauna jossain yleisessä paikassa. 3) Joogatunti 4) yksin leffaan 5) treffit jonkun kivan tyypin kanssa 6) joulutorilla käyminen 7) leivo vaikka jotain hyvää