Tuleeko muille kotivara-ostoähkyä?
Olen siis osatnut pakkasen tupaten täyteen. Kuivaelintarvikkeita, pesuaineita ja hygieniatarvikkeita on kaapit pullollaan. Tämä jotta olisi pitkäksi aikaa niin paljon ettei tarvitse vähään aikaan kaupassa käydä kuin tuoretuotteita ostamassa. Nyt on sitten jonkinlainen ähky kun on niin paljon kaikenlaista 😂.
Kommentit (46)
Kotivara sitten vielä erikseen sotavara. Sähköautot syttyy palamaan liikenteessä yhtenään ei mitään turvallista .
Mulla on vaan ihan kauhee kotiorava-ähky.
Kun asutaan kaukana kaupoista ja syksyisin ahdetaan pakastimet täyteen lihaa ja marjoja, tuo on täysin tuntematon ajatus. Aina on oltava riittävästi kaikkea ainakin pariksi viikoksi. Nyt oli kovia pakkasia, joten hyvä kun oli reilu kotivara.
Vierailija kirjoitti:
mihin ihmiset tarvitsevat ko. kotivaraa vai hankkivatko vain kun päämedia niin sanoo?
sama kuin 2020-2022 kun käskettiin pitää mitä tahansa rättiä naamalla niin 80% ihmisistä uskoi että niin täytyy tehdä ympäri vuoden
Ihmiset tarvitsevat kotivaraa esimerkiksi siltä varalta, että on 40 astetta pakkasta ja menee sähköt poikki pitemmäksi aikaa. Molemmat on koettu tänä talvena, ei onneksi samaan aikaan. Kovalla pakkasella ei kauppaan lähdetty.
Aggregaatin asentamiseen ei ole vielä kukaan vastannut. Eikö ole sähkäreitä paikalla? Minun käsittääkseni vaati jonkinlaisen pistokkeen, jotta jonkun sähkölaitteen voi yhdistää aggregaattiin.
mihin ihmiset tarvitsevat ko. kotivaraa vai hankkivatko vain kun päämedia niin sanoo?
sama kuin 2020-2022 kun käskettiin pitää mitä tahansa rättiä naamalla niin 80% ihmisistä uskoi että niin täytyy tehdä ympäri vuoden