Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ystäviä, ei töitä, ei koulutusta, ei sosiaalista elämää, ei miestä.

Vierailija
02.12.2025 |

Näin mä elän. Olen 35-vuotias nainen. En millään ymmärrä, missä on mennyt pieleen. Olen käynyt läpi jopa kaikki mahdolliset tutkimukset, eikä minusta ole löytynyt mitään. Minua on jopa kehuttu siitä, että olen hyvin ajatteleva ja ymmärrän asioita poikkeuksellisen hyvin. Nämä sanat ovat tulleet ammattilaisilta. Olen kuulemma myös todella mukava ihminen, jolla on valtavasti potentiaalia.

Silti elän aivan erakkona. En ole koskaan onnistunut saamaan mitään järkevää koulutusta, ja minut on kiusattu ulos jokaisesta paikasta.

Nyt olen pitkäaikaistyötön. Olen ollut työttömänä jo 4 vuotta yrityksistä huolimatta.

Itsariajatukset pyörivät mielessä joka päivä. En enää tiedä, mitä tehdä, kun kaikki mahdollinen on tehty ja kokeiltu.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinussa jotain olla mitä ei ole vaan löytynyt. Esimerkiksi autistisia piirteitä, mutta ei kuitenkaan diagnoosiksi asti. Se on aika yleistä, että etenkin jos on ihan älykäs, rauhallinen ja ystävällinen ihminen, niin se ei aiheuta kauhean paljon sellaisia vaikeuksia jotka näyttäisivät mittavilta ulospäin. Varsinkin, jos sellaiset stressorit kuten lapset ei ole olleet osa elämää, jotka olisi kärjistäneet tilannetta siihen asti että jaksamisen ja kestämisen loppuminen herättää ulospäin huomiota. Voi olla, että olet yrittänyt ja onnistunut aina tiettyyn pisteeseen saakka ja sitten vetäytynyt palautumaan, minkä jälkeen taaskin vaikutat ulospäin ihan pärjäävältä ihmiseltä. Eteenpäin sillä lailla ei kuitenkaan tehokkaasti pääse. Tuo ulossulkeminen/kiusaaminen ryhmissä myös voi viitata siihen, että on sosiaalisesti jotain erilaista, esimerkiksi niitä autistisia piirteitä tai tiedostamattomia traumoja. "Piirteimen" ei välttämättä kuitenkaan välttämättä saa diagnoosia vaikka tutkittaisiinkin, kun rajatapaus voi jäädä diagnoosin kriteerien ulkopuolelle ja ihminen väliinputoajaksi suoriutumisen ja potentiaalin käyttöönoton osalta.

Toisekseen, älykkyys ja potentiaali ei sinällään ole tae elämässä menestymisestä, koska niiden pitää yhdistyä oikeanlaisiin muihin ominaisuuksiin, tavoitteisiin ja olosuhteisiin, että lopputulos olisi menestyksekäs. Jos älyä on siunattu ihan sopivasti, mutta muuten ei ole kauheasti onnenkantamoisia tai staminaa, siitä voi olla vähän hyötyä tai jopa haittaa. 

Vierailija
42/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää nyt poistua,

dear ladies, trannies et gents.

Ei enempätä kommenttia

tähän Herran päivään.

Pastårinne

(liperit vinossa, tottakai)

Sepp🥸 Johannes 🥸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on kaikki erityisen hyvin!

Olet vapautunut kapitalismin orjuudesta, saat olla rauhassa ja erityisesti sinulla ei ole lapsia tai mikä kamalinta, miestä riesana.

Voit siis onnellisena toteuttaa omaa naiseuttasi ja identiteettiäsi omin ehdoin ilman patriarkaatin painostusta ja olet siis tavoittanut vasemmisto-feministisien paratiisin.

Sinun täytyy olla onnellinen tai olet trolli.

Hohhoijaa. Se että tiedostaa että kapitalismi ei ole täydellinen systeemi (en ole mikään kommunisti myöskään) ei tarkoita ettei haluaisi töitä millä elättää itsensä kalliissa yhteiskunnassa. Feminismi ei ole myöskään ystävyyssuhteita vastaan.

Miehistä nyt en liiemmin välitä, en jaksa sitä pätemistä ja miesselittämistä yms. Muttei ap ole minä joten mitä sinä hänelle vingut.

Vierailija
44/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on kaikki erityisen hyvin!

Olet vapautunut kapitalismin orjuudesta, saat olla rauhassa ja erityisesti sinulla ei ole lapsia tai mikä kamalinta, miestä riesana.

Voit siis onnellisena toteuttaa omaa naiseuttasi ja identiteettiäsi omin ehdoin ilman patriarkaatin painostusta ja olet siis tavoittanut vasemmisto-feministisien paratiisin.

Sinun täytyy olla onnellinen tai olet trolli.

Hohhoijaa. Se että tiedostaa että kapitalismi ei ole täydellinen systeemi (en ole mikään kommunisti myöskään) ei tarkoita ettei haluaisi töitä millä elättää itsensä kalliissa yhteiskunnassa. Feminismi ei ole myöskään ystävyyssuhteita vastaan.

Miehistä nyt en liiemmin välitä, en jaksa sitä pätemistä ja miesselittämistä yms. Muttei ap ole minä joten mitä sinä hänelle vingut.

Rauhassa oleminen onkin hämäläistä jurnutusta, jossa ei vaan vahingossakaan olla vaivaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi