Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ystäviä, ei töitä, ei koulutusta, ei sosiaalista elämää, ei miestä.

Vierailija
02.12.2025 |

Näin mä elän. Olen 35-vuotias nainen. En millään ymmärrä, missä on mennyt pieleen. Olen käynyt läpi jopa kaikki mahdolliset tutkimukset, eikä minusta ole löytynyt mitään. Minua on jopa kehuttu siitä, että olen hyvin ajatteleva ja ymmärrän asioita poikkeuksellisen hyvin. Nämä sanat ovat tulleet ammattilaisilta. Olen kuulemma myös todella mukava ihminen, jolla on valtavasti potentiaalia.

Silti elän aivan erakkona. En ole koskaan onnistunut saamaan mitään järkevää koulutusta, ja minut on kiusattu ulos jokaisesta paikasta.

Nyt olen pitkäaikaistyötön. Olen ollut työttömänä jo 4 vuotta yrityksistä huolimatta.

Itsariajatukset pyörivät mielessä joka päivä. En enää tiedä, mitä tehdä, kun kaikki mahdollinen on tehty ja kokeiltu.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta voisi tulla hyvä luomutilan emäntä tms. Laita deitti-ilmoitus jonnekin että maajussia haetaan.

Vierailija
22/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on kaikki erityisen hyvin!

Olet vapautunut kapitalismin orjuudesta, saat olla rauhassa ja erityisesti sinulla ei ole lapsia tai mikä kamalinta, miestä riesana.

Voit siis onnellisena toteuttaa omaa naiseuttasi ja identiteettiäsi omin ehdoin ilman patriarkaatin painostusta ja olet siis tavoittanut vasemmisto-feministisien paratiisin.

Sinun täytyy olla onnellinen tai olet trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terapiaan ja sitä kautta alatte suunnitella sulle elämään tulevaisuutta. 

Vierailija
24/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi sinulle mies. Pertti 76v

Vierailija
25/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ilman sinua näkemättä on vaikea sanoa. Joskus meidän sanaton viestintä (eleet, ilmeet, äänensävy, kehonkieli) puhuu ristiin sen suhteen, mitä meidän suusta tulee ulos. Ja jos nämä ovat ristiriidassa, niin ihmiset uskovat enemmän siihen mitä sanaton viestintä sanoo, kuin mitä sanallisesti sanot. Oletko koskaan nauhottanut itseäsi, kun keskustelet muiden kanssa? Siis videolla. Kokeile ja katso millä tavalla ilmeilet ja miten puhut muille

kerrankin erinomainen ja hyödyllinen vastaus! Tästä oli nyt tosi paljon apua. Nooh mä on väsynyt ja vähän poissaoleva. Mul on aina olluy väsymyksen kaa ongelma. En jaksa hirveästi innostua.

Vierailija
26/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap kaltaisesi paitsi että minulla on mies ja perhe.

Vierailija
27/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusattu ulos kaikkialta? Joko on käynyt huono tuuri, tai persoonasi on niin erikoinen ettei se sovi tavallisten taapertajien sekaan. Itse en kykene olemaan naisvaltaisissa töissä, koska ne puheenaiheet on jotain lobotomiatasoa. Minulla ei ole lapsia enkä ole kiinnostunut oikein mistään tavallisista aiheista, joista täytyy osata jutella työpaikoilla.

Mulla sama. 

Vierailija
28/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla epäsuosittu mielipide, mutta jos sinut on joka työpaikassa "kiusattu" ulos ja muutenkaan ei ole ihmissuhteita, niin kyllä se vika löytynee peilistä. Saa olla kyllä täysin poikkeuksellinen persoona, että joka työpaikastakin kiusataan ulos. Onko kaikki palaute kiusaamista vai mistä kiikastaa?

Ei ap, mutta myös vähän joka paikassa lapsesta asti kiusattu ja hyljeksitty. Niin, vika löytyy varmasti peilistä, ja olen erikoinen persoona. Sellainen vähän aspergerpiirteinen nainen, kuitenkaan en riittävästi diagnoosiin. Mutta mitä se mua auttaa, että tiedän että kiusaaminen johtuu siitä että muut pitävät minua outona? En pysty itseäni muunlaiseksikaan muuttamaan.

Vierailija
29/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu terapiaan ja sitä kautta alatte suunnitella sulle elämään tulevaisuutta. 

Eri, mutta itse kävin jossain vaiheessa terapiassakin samanlaisten ongelmien takia. Pääsinkin siellä kiusaamisten seurauksena tulleesta sosiaalisten tilanteiden kammosta. Mutta: sitä terapia ei muuttanut, että ihmiset ei edelleenkään pidä minusta eivätkä halua seuraani. Rohkaistuin taas ihmisten ilmoille kyllä, vain tullakseni taas torjutuksi ja välillä kiusatuksikin. Lopulta totesin että pitäkää tunkkinne ja palasin erakkoelämään. Nyt en enää vaan syytä siitä itseäni, että voi kun mulla on sitä sosiaalista jännitystä ja olen arka. Vaan totean vaan, että minä nyt olen vähän erikoinen persoona, ja ihmislaumoissa sellaisesta ei pidetä. Parempi pysyä laumoista kaukana.

Vierailija
30/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla epäsuosittu mielipide, mutta jos sinut on joka työpaikassa "kiusattu" ulos ja muutenkaan ei ole ihmissuhteita, niin kyllä se vika löytynee peilistä. Saa olla kyllä täysin poikkeuksellinen persoona, että joka työpaikastakin kiusataan ulos. Onko kaikki palaute kiusaamista vai mistä kiikastaa?

Ei ap, mutta myös vähän joka paikassa lapsesta asti kiusattu ja hyljeksitty. Niin, vika löytyy varmasti peilistä, ja olen erikoinen persoona. Sellainen vähän aspergerpiirteinen nainen, kuitenkaan en riittävästi diagnoosiin. Mutta mitä se mua auttaa, että tiedän että kiusaaminen johtuu siitä että muut pitävät minua outona? En pysty itseäni muunlaiseksikaan muuttamaan.

Ihmiset sietävät kyllä tiettyä outoutta sekä erilaisuutta yllätävänkin kyvin.

Valitettavasti pieni osa asseista tuntuu yli viiden minuutin vuorovaikutuksen jälkeen vähän kuin isolta tikulta kynnen alla, sillai sosiaalisessa mielessä.

Mutta minkäs sille voi?

Vierailija
31/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt varmaan se viimeisin mitä haluat kuulla, mutta tuohon ei kukaan muu voi saada muutosta kuin sinä itse. Ala tekemään asioita eri tavalla, kehitä itseäsi, hakeudu sosiaalisiin tilanteisiin (harrastukset jne), muuta asennettasi, hakeudu terapiaan, lue self help -kirjoja ---- OIKEASTI yritä tehdä asialle jotain äläkä vain voivottele tilannettasi. Sinun elämästäsi on vastuussa vain sinä itse, kukaan muu ei sitä voi muuksi muuttaa. Kaikkeen voi vaikuttaa jos haluaa. Asenne on se ensimmäinen joka sinun tulee korjata, ja oikeasti alkaa kehittää itseäsi toiseen suuntaan jos haluat muutosta. 

Vierailija
32/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla assina jo nuorena

vahva preferenssi tehdä töitä

soolona/etänä. Hyviä ja lämpimiä muistoja

työpaikoista on riittävästi.

Sote-paikoissa ahdistuin naisten

keskinäisistä hierarkianokituksista ja

kanatappeluista. Oma lukunsa miesten

p_rseenarvostelut.

Aloinkin vältellä ruokailua.

Siellä juoruilu ja potilaille nauraminen

nimittäin usein tapahtui. 🤔😔

Tein omat eväät, jotka söin yksin

taukotilassa. Näin vedin työsuhteen 

loppuun saakka. Survival of the

fittest.

Vierailija
33/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies hakusessa? ;)))

Vierailija
34/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettet ole miehille kelvannut.

Tarkoittaa sitä, että ottajia on kyllä ollut, mutta hän ei ole ollut kiinnostunut kenestäkään heistä.

Vierailija
35/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että elämän puolessavälissä et ole onnistunut kouluttautumaan yhtään mitenkään? HÄPEÄ. En usko, että ymmärrät yhtään mitään yhtään mistään. Lorvikatarri sen sijaan kroonisena.

Jep, voihan etänäkin opiskella

Vierailija
36/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sitä, että ihmiset eivät 

pitäisi. Päinvastoin. Mutta rehellisyyteni

ärsyttää narsistimanipuloijaa rageen saakka!

Olen erittäin herkkä + veitsenterävä

lukemaan ihmiset, tilanteet ja lokaatiot.

Skannaan sekunneissa. Näen kaikkien

ilmiöiden

raadollisen rumuuden ja tosiluonnon.

Ihmiset vetävät teatteria ja maskaavat

monissa rooleissa; kaikkialla. 

Surkuhupaisa show.

Mä olen -

ja olen aina olEva

>>> Ee Original. X - ray. 

Vierailija
37/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, että ottajia on kyllä ollut, mutta hän ei ole ollut kiinnostunut kenestäkään heistä.

Ei kun on tullut toistuvasti jätetyksi:

"Miehille en oo kelvannut, mua on jätetty useita kertoja. Jään aina ulkopuolelle kaikesta."

Itse taas en ole kirjaimellisesti kelvannut. Opiskeluaikana sain pari kertaa erittäin humalaiselta mieheltä seksiä, mutta minkäänlaiseen parisuhteen tapaiseen en ole ikinä päässyt. Seksikerrat näin 50 viuoden iässä on tasan 2 kertaa, 22-23 vuoden iässä.

Vierailija
38/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Millainen mies hakusessa? ;)))'

Hola bebe.

Mitäs ois tarjolla?🥳

Vierailija
39/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mahdollisuudet saada kaikki tuet täysimääräisinä.

Vierailija
40/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä ihme käsitys tulee, että kaikilla naisilla olisi ottajia? Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut. Nuorempana yritin käydä yöelämässäkin. Enimmäkseen miehet jutteli kavereille ja mä olin kuin ilmaa. Joskus humalaiset pilkkasivatkin ulkonäköäni. Esim. sanomalla että jos olisin viimeinen nainen maan päällä niin hän vetäisi mieluummin käteen, "hyi hemmetti..."... Ainoat ottajat olisivat olleet valomerkin aikaan umpikänniset, joille ei ollut paremman näköistä seuraa irronnut. Itsekunnioitus esti lähtemästä semmoisten mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi