Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimus: miehillä on naisia enemmän ystäviä

Vierailija
02.12.2025 |

Ei kai kukaan yllättynyt ole, sillä naiset katkaisevat pienestäkin kaikki ystävyys- ja sukulaisuussuhteetkn. 

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kyllä ihan poikkeuksellisen inhottavia ja myrkyllysiä toisilleen. Toki niitä helmiäkin löytyy, mutta harvoin. Näkeehän sen tälläkin palstalla.

Älä jauha paskaa. Sinä ehkä, suurinosa ei. Netti kiinni ja ulos, olet selvästi viettänyt palstalla aivan liikaa aikaa. Ps. Täällä ollaan anonyymejä, et näe kenenkään sukupuolta ja täällä käy tutkitusti niin miehiä kuin naisiakin, pahimmat nuoria miehiä ylikseltä.

Vierailija
142/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yllättävää. Olisiko naisilla sitten kuitenkin muutama erittäin hyvä ystävä, jollaiseksi laskee myös puolison?

Miehillä on mielestäni usein lauma sellaisia funktionaalisia kavereita, joiden kanssa puuhaillaan ja juhlitaan, mutta ei välttämättä koskaan keskustella mitään syvällistä. Ovat olleet kavereita ikuisuuden. Ovat varmasti sillä tavalla lojaaleja, että tulevat auttamaan muutossa jne. Näitä varmaan kutsutaan ystäviksi.

Ainakin itsellä näin. Mies on nuoruutensa harrastanut joukkuelajeja mistä jäänyt niitä kavereita vuosikymmeniksi. On muutenkin sosiaalisempi kuin mä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen jo siitäkin miten trigger happyjä naiset ovat blokkaa - napin kanssa.

Se että sinä lähettelet munakuvia naisille vastoin heidän tahtoaan ja he järjevästi blokkaa sinut, ei tarkoita että he olisivat menettäneet mahdollisuuden ystävyyteen tai edes menettäneet mitään hienoa.

Korjaus, jopa se, että ulkonäkö ei naista miellytä tai ettei suoraan lahjoita naiselle rahaa johtaa blokkaamiseen. Olen kymmeniä kertoja joutunut blokatuksi pelkästäään lähetettyäni naamakuvan naiselle.

Ehkä olet niin susiruma sitten jos pelkkä pärstäsi näkeminen johtaa blokkaamiseen. Et itsekään varmasti mitään rumaa naista siellä tinderissä tykkäile. Miksi sun rumaa pärstävärkkiä pitäisi kenenkään sietää?

Todistit juuri mun pointin oikeaksi, että naisille blokkaamiseen riittää mikä tahansa syy. Ovat se epäsovinnaisempi sukupuoli. Säkin lähdit välittömästi henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
144/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen jo siitäkin miten trigger happyjä naiset ovat blokkaa - napin kanssa.

Se että sinä lähettelet munakuvia naisille vastoin heidän tahtoaan ja he järjevästi blokkaa sinut, ei tarkoita että he olisivat menettäneet mahdollisuuden ystävyyteen tai edes menettäneet mitään hienoa.

Korjaus, jopa se, että ulkonäkö ei naista miellytä tai ettei suoraan lahjoita naiselle rahaa johtaa blokkaamiseen. Olen kymmeniä kertoja joutunut blokatuksi pelkästäään lähetettyäni naamakuvan naiselle.

Ehkä olet niin susiruma sitten jos pelkkä pärstäsi näkeminen johtaa blokkaamiseen. Et itsekään varmasti mitään rumaa naista siellä tinderissä tykkäile. Miksi sun rumaa pärstävärkkiä

Miksi se että olet ruma ei muka riitä sulle syyksi blokkaamiseen? Yksikään nainen ei ole sulle mitään velkaa, sama toimii myös toisin päin. On se niin väärin kun ei jokaiselle rumalle jätkälle tipahda instabeibe syliin!

Vierailija
145/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jännä miten juoruilu ja selkäänpuukotus ovat mielletyt naisista koostuvien ryhmien ominaisuuksiksi. Miettikää vaikka Caesarin kuolemaa - yli 20 ukkoa (adoptiopojasta alkaen) selkäänpuukotti häntä. 

Vierailija
146/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan olen huomannut että nainen on naiselle susi. Kaikilla ei ole äitiä, siskoa jne. johon turvaa. Sen sijaan naiset ovat pyrkineet kampittamaan mm työelämässä ja muissakin suhteissa. Täällä varmasti saa kuulla, että olen siihen itse syyllinen, samapa tuo. 

Syyllistyt huonoon luetun ymmärtämiseen. Ei se tarkoita että KAIKKI olisi hyväntahtoisia toisilleen, inhottavia ihmisiä löytyy kaikista sukupuolista jne.. Mutta se että juuri sinulla ei ole vaikka sitä hyvää suhdetta äitiisi, ei tarkoita etteikö muilla voisi olla, tai ettei sinulla voisi olla hyvää suhdetta johonkuhun toiseen naiseen. Totuus on että suurin osa naisista tukeutuu johonkuhun naiseen, oli samaa verta tai ns. valittu perhe. Jos ajattelet että kaikki naiset ovat pahoja koska esim. äitisi oli, silloin vika on kyllä sinussa. Sinä päätät olla muille se s

Suomalaiset naiset ovat kyllä ihan poikkeuksellisen inhottavia ja myrkyllysiä toisilleen. Toki niitä helmiäkin löytyy, mutta harvoin. Näkeehän sen tälläkin palstalla.

Sanoisin, että on juuri toisinpäin. Hyviä naisia ja toisiaan hyvin kohtelevia on enemmistö ja noita poikkeuksellisen myrkyllisiä ja inhottavia mahtuu muutama joukkoon.

Vierailija
147/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mistä tiedät blokkauksen motiiveista jos sinut vain blokataan? Eihän sinulle syytä kerrota jos ei voi viestitelläkään.

2. Helvettiäkö lähetät pärstäkuvaasi tuntemattomille naisille? Blokkaisin minäkin ihan jo aiempien kokemusten perusteella, turvallisuussyistä, kun tietää että pärstäkuvaa seuraa dikkipikki, vonkaamista, ynnä muuta ryönää.

Vierailija
148/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisena edes kelpuuttaisi enää miestä kaveriksi. Yksi miespuolinen kaveri oli, joka heti kun erosin silloisesta poikakaverista niin alkoi ehdotella törkeyksiä. Joo, hänestä tuli ex-kaveri välittömästi.

Vierailija
149/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mistä tiedät blokkauksen motiiveista jos sinut vain blokataan? Eihän sinulle syytä kerrota jos ei voi viestitelläkään.

2. Helvettiäkö lähetät pärstäkuvaasi tuntemattomille naisille? Blokkaisin minäkin ihan jo aiempien kokem

Sä et sitten tajunnut, että ne on ne naiset, jotka on naamakuvia kyselleet. Jos tiedän jo etukäteen, että naiset blokkaavat nähtyään kuvani, niin totta kai yritän vältellä kuvan lähettämistä viimeiseen asti.

Vierailija
150/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jännä miten juoruilu ja selkäänpuukotus ovat mielletyt naisista koostuvien ryhmien ominaisuuksiksi. Miettikää vaikka Caesarin kuolemaa - yli 20 ukkoa (adoptiopojasta alkaen) selkäänpuukotti häntä. 

Et sitten muuta keksinyt kuin yli 2000 vuotta vanhan esimerkin🙄🙄

Vierailija
151/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yllättävää. Olisiko naisilla sitten kuitenkin muutama erittäin hyvä ystävä, jollaiseksi laskee myös puolison?

Miehillä on mielestäni usein lauma sellaisia funktionaalisia kavereita, joiden kanssa puuhaillaan ja juhlitaan, mutta ei välttämättä koskaan keskustella mitään syvällistä. Ovat olleet kavereita ikuisuuden. Ovat varmasti sillä tavalla lojaaleja, että tulevat auttamaan muutossa jne. Näitä varmaan kutsutaan ystäviksi.

Minua naisena tämä ei yllätä. 

Joo, on totta, että naisilla on luottoystäviä, mutta kyllä naisiin on paljon vaikeampi tutustua ja muodostaa porukoita. Saati sitten, että tehtäisiin jotain muuta kuin iänikuista länkytystä passiivisena lojuen. Onneksi on myös poikkeuksia. 

Vierailija
152/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Helvettiäkö lähetät pärstäkuvaasi tuntemattomille

Luuletko siis että loputtomiin voit sitä pärstääsi piilotella? Mikä idea tuossa on? 

Vierailija
153/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua naisena tämä ei yllätä. 

Joo, on totta, että naisilla on luottoystäviä, mutta kyllä naisiin on paljon vaikeampi tutustua ja muodostaa porukoita. Saati sitten, että tehtäisiin jotain muuta kuin iänikuista länkytystä passiivisena lojuen. Onneksi on myös poikkeuksia. 

Sinä et mikään nainen ole. Miksi larppaat naista vauva palstalla, Kake?

Vierailija
154/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten tajunnut, että ne on ne naiset, jotka on naamakuvia kyselleet. Jos tiedän jo etukäteen, että naiset blokkaavat nähtyään kuvani, niin totta kai yritän vältellä kuvan lähettämistä viimeiseen asti.

Ahaa, eli pitäisi tajuta jotain minkä itse olet jättänyt kertomatta alkuperäisessä tekstissäsi? Minä taas luulen että keksit näitä jälkikäteen kun muut eivät nielekään teoriaasi kyseenalaistamatta. Ja sekös sinua suututtaa.

Vastaa nyt vielä että mistä tiedät naisten motiiveista blokata jos et ole voinut kysyä heiltä suoraan? Ehkä he näkivät kuvan taustalla jotain häiriintynyttä, esim. kakkapurkki kokoelmasi, tai sitten tajusivat netin anonyymin olevankin joku jonka tuntevat irl mutta eivät sosiaalisista syistä halua seukata sinun, tyyliin serkkunsa kanssa.

Vierailija
155/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten muuta keksinyt kuin yli 2000 vuotta vanhan esimerkin🙄🙄

Trump.

Vierailija
156/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ystävyyssuhteet loppuvat jos ei olla tekemisissä esim. pariin vuoteen. Niillä on siis viimeinen käyttöpäivä. 

Miehet  jatkavat luonnollisesti siitä mihin jäätiin 10 vuotta sitten.  Kavereilla on korkeintaan parasta ennen -päivä, usein ei sitäkään.

Vierailija
157/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli pitäisi tajuta jotain minkä itse olet jättänyt kertomatta alkuperäisessä tekstissäsi? Minä taas luulen että keksit näitä jälkikäteen kun muut eivät nielekään teoriaasi kyseenalaistamatta. Ja sekös sinua suututtaa.

Vastaa nyt vielä että mistä tiedät naisten motiiveista blokata jos et ole voinut kysyä heiltä suoraan? Ehkä he näkivät kuvan taustalla jotain häiriintynyttä, esim. kakkapurkki kokoelmasi, tai sitten tajusivat netin anonyymin olevankin joku jonka tuntevat irl mutta eivät sosiaalisista syistä halua seukata sinun, tyyliin serkkunsa kanssa.

Mähän kerroin vain avainsisällön mun kokemuksista. Tehän te aloitte itse kehittelemään tarinaa ympärille, mikä pohjautua teidän kokemusmaailmaan, mutta ei itse tapahtuneeseen.

Vierailija
158/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa kun naiset laskee työpaikan porukoitakin miehen "naispuolisiksi kavereiksi" (😄😄)vaikka nämä eivät tapaisi koskaan vapaa-ajalla.

Vierailija
159/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän k

Eli et osaa vastata kysymykseen. Paskaa jauhat vaan.

Vierailija
160/187 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ystävyyssuhteet loppuvat jos ei olla tekemisissä esim. pariin vuoteen. Niillä on siis viimeinen käyttöpäivä. 

Miehet  jatkavat luonnollisesti siitä mihin jäätiin 10 vuotta sitten.  Kavereilla on korkeintaan parasta ennen -päivä, usein ei sitäkään.

Jos kymmeneen vuoteen et pidä kaveriisi mitään yhteyttä niin veikkaanpa että ette te mitään kavereita ole. Hyvähän se on "jatkaa siitä mihin jäätiin" kun ei hevon helvettiä oikeasti edes kiinnosta, syvällisiä on miesten kaveruussuhteet.