Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni ei käy vessassakaan ilman miehen lupaa

Vierailija
02.12.2025 |

https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000011663056.html

BDSM-suhteessa elävä Jenni palvelee kaikessa miestään, antaa tälle palkkansa, eikä käy vessassakaan ilman hänen lupaansa. Vastineeksi saa turvaa ja huolettomuutta. Ajatuksia? Mielestäni hyvin kieroutunutta molemmilta osapuolilta. Toistaalta taas ihmiset elävät elämäänsä hyvin erin tavoin. Tärkeintä kai, jos ovat onnellisia näin.

Kommentit (310)

Vierailija
241/310 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos kumpikin ovat suhteessa vapaaehtoisesti. Jokainen tavallaan. 

Vierailija
242/310 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin elää tällaisessa suhteessa ja ihan vapaaehtoisesti. Elän nytkin bdsm-suhteessa, jossa olen mieheni seksiorja. Muutenkin mies pitää minut kurissa, jos sanon tai teen jotain tyhmää hän läimii minua naamaan niin kauan että myönnän virheeni. Sängyssä hän saa tehdä minulle mitä haluaa ja käyttää mitä tahansa reikää. 

Yksinä eroina jutun pariskuntaan on, että meillä on turvasana eivätkä rahani ole miehen hallussa. Muuten voisin tuollaisen 24/7 bdsm-suhteen halutakin, mutta rahojani en ehkä haluaisi luovuttaa...

Meille tämä on yksi tapa elää, moni toki tuomitsee. Itse nautin tästä ja samoin mieheni.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/310 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo liikaa,että rahatkin ovat miehen hallussa.  Menee jo liian pitkälle tämä "leikki".

Vierailija
244/310 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, en minä ainakaan voisi olla suhteessa jossa pitää kysyä "Saako keittää kahvia?" "Saako käydä vessassa" "Saako saako saako?" Tulee olo,että oikeasti joutuu pelkäämään miestään muka harmittoman seksileikin varjolla. Seksistäkään ei saa varmaan kieltäytyä, vaikka olisi  pissatulehdus tai flunssa päällä.

Vierailija
245/310 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
246/310 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusitorppa ei päätä itse juuri mistään - ja tämä kaikki hänen vapaasta tahdostaan.

:D :D :D Miten se voi tapahtua hänen vapaasta tahdosta, jos hän ei osaa päättää mistään? Silloinhan hänellä ei ole vapaata tahtoa.

Vierailija
247/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä varmasti sellaisille sopii, joilla ei ole kykyä päättää omista asioistaan tai taustalla on jokin persoonallisuuden häiriö tai trauma.

Toisaalta myös hieman symppaan tuota miestä, jonka elämä ylikuormittuu puolison mikromanageroinnilla ja vie pois mahdollisuuden vaikkapa kehittyä jonkin harrastuksen parissa. Hukkaan heitetty elämä sekin.

Vierailija
248/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli outo juttu, mutta enemmän ihmettelen sitä, että tulevat omalla naamallaan lehten kertomaan asiasta. Miksi?

Vierailija
249/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaan myös tukholma-syndroomana.

Ei tunneta. Tässä on kyse fetisismistä. 

Ja koko Tukholma-syndrooma on itseasiassa höpöhöpöä, mutta se on jo ihan toinen aihe. 

Fetissit syntyvät traumoista.

Vierailija
250/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä tuet pois.

Vierailija
251/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, todella huolentonta ja turvallista elämään kun ei edes kusella saa käydä ilman toisen lupaa.

Vierailija
252/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat voisi pitää henkilökohtaisina. 

Sairaaloiden alasajon jälkeen piti kehittää avohoitoa korvaamaan mielisairaaloiden hoitoa. Eipä kehitetty. Siksi sairaat heiluvat vailla hoitoa. Toivottavasti näiltä otetaan lapset huostaan heti laitoksella jos niitä tulee. K.u.v.o.t.t.a.v.i.a. 

Vierailija
253/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset tehköön periaatteessa mitä haluavat, jos molemmilla normaali ÄO ja ovat kykeneväisiä ymmärtämään mitä tekevät, ja antavat suostumuksensa. Mutta ne lapsetnåen ainakin muutamia potentiaalisia ongelmia siinä, että pariskunnalla on alaikäisiä lapsia. 1)  Eikö lapset ole nyt vähän niinkuin yleisönä vanhempien seksileikille? Äidin kaulapanta ja BDSM tyylinen kodinsisustus, äiti pyytää iskältä lupaa mennä vessaan, lääkäriin 2) Ovatko nämä roolit hyviä malleja pienille lapsille parisuhteesta? Jos tytär oppii, että naisena vain alistutaan ja totellaan miestä, oppiiko hän huolehtimaan itsestään ja asettamaan rajoja silloin kun sille on tarve? Äidiltä/kotoa tätä tuskin oppii. Tai jos poika näkee kotona, että isä päättää kaikesta ja äiti ei sano hänelle ikinä vastaan tai ole eri mieltä, osaako poika myöhemmin kohdata naisia jotka käyttäytyvät eri tavoin?

Vierailija
254/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua, mutta kukin tehköön niin kuin tykkää.

Vierailija
255/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset tehköön periaatteessa mitä haluavat, jos molemmilla normaali ÄO ja ovat kykeneväisiä ymmärtämään mitä tekevät, ja antavat suostumuksensa. Mutta ne lapsetnåen ainakin muutamia potentiaalisia ongelmia siinä, että pariskunnalla on alaikäisiä lapsia. 1)  Eikö lapset ole nyt vähän niinkuin yleisönä vanhempien seksileikille? Äidin kaulapanta ja BDSM tyylinen kodinsisustus, äiti pyytää iskältä lupaa mennä vessaan, lääkäriin 2) Ovatko nämä roolit hyviä malleja pienille lapsille parisuhteesta? Jos tytär oppii, että naisena vain alistutaan ja totellaan miestä, oppiiko hän huolehtimaan itsestään ja asettamaan rajoja silloin kun sille on tarve? Äidiltä/kotoa tätä tuskin oppii. Tai jos poika näkee kotona, että isä päättää kaikesta ja äiti ei sano hänelle ikinä vastaan tai ole eri mieltä, osaako poika myöhemmin kohdata naisia jotka käyttäytyvät eri tavoin?

No hei. Jos äiti on rock rock -tyylinen, kaulapanta ja hiukan mörkki sisutus voi olla muutenkin, ilman että se on mitään seksileikin esittelyä.

Vierailija
256/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään, jos iskä joskus antaa äiskälle piiskaa pyllylle.

Vierailija
257/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne jennit ovat.

Vierailija
258/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osat olisivat toisinpäin, niin se olisi normaali suomalainen parisuhde jossa mies on vaimoltaan lupia kyselevä apupoika ja lompakko

Siis kysyykö mies normaalissa parisuhteessa vaimoltaan lupaa käydä vääntämässä torttu?

Vierailija
259/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin elää tällaisessa suhteessa ja ihan vapaaehtoisesti. Elän nytkin bdsm-suhteessa, jossa olen mieheni seksiorja. Muutenkin mies pitää minut kurissa, jos sanon tai teen jotain tyhmää hän läimii minua naamaan niin kauan että myönnän virheeni. Sängyssä hän saa tehdä minulle mitä haluaa ja käyttää mitä tahansa reikää. 

Yksinä eroina jutun pariskuntaan on, että meillä on turvasana eivätkä rahani ole miehen hallussa. Muuten voisin tuollaisen 24/7 bdsm-suhteen halutakin, mutta rahojani en ehkä haluaisi luovuttaa...

Meille tämä on yksi tapa elää, moni toki tuomitsee. Itse nautin tästä ja samoin mieheni.

N36

Mitä nautinnollista tuossa on?

Vierailija
260/310 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, kovasti he vakuuttelevat olevansa onnellisia. Jäin silti miettimään:

- Miksi tulla tällaisen asian kanssa omilla nimillään ja kasvoillaan esiin?

- Jos ei itseään ajattele, niin ajattelisi lapsiaan! Aivan varmasti lapset saavat tästä kuulla koulussa ja kavereiltaan. Ja ylipäätään, onko lasten syytä tietää tällaisia asioita vanhempiensa suhteesta ja seksielämästä? Kotona seinillä kuvia sidonnasta, äidillä kaulapanta ja tatuointi, jonka merkitys tässä avattiin... Ja kodin ilmapiiri - Äitikö kysyy isältä luvan, että voinko käydä pissalla tai annatko luvan minulle mennä kauppaan? Vaikka jutussahan toki luki, ettei nainen juuri missään yksin käy eikä kotoa poistu. Ei ole terve parisuhteen malli lapsille! Ei, vaikka kuinka koittaisi parhain päin sen esittää.

- Miten tämä vaikuttaa naisen mielenterveyteen? Ajattelen, että ehkä tuo kaikki on alkanut kutkuttavana leikkinä. Mutta mitä sitten tapahtuu mielelle, kun tuollaisessa alisteisessa suhteessa elää vuosia ja se on osa arkea, vaikuttaa aivan kaikkeen, ei olekaan enää makkarileikkiä? Mun on vaikea ymmärtää, että tällainen valta-asetelma tekisi hyvää kenenkään mielenterveydelle pidemmä päälle. Miten tuollaisesta suhteesta tullaan ulos? Entä jos nainen haluaakin erota? Hänellä ei ole mitään tukiverkostoja, koska ei ole saanut tavata ketään eikä käydä itsekseen ulkona, eikä hänellä ole penniäkään rahaa, sillä hän on antanut kaikki palkkarahansa miehelle. Todella, siis todella, vaarallista "leikkiä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan