Zalandon toimitus nyt ja onko zalando mennyt viemäristä alas vuoden aikana?
Pitkästä aikaa tilasin Zalandolta viime viikon ti ja tilauksen pitäisi olla tänään viimeistään perillä heidän mukaansa. No, sitä ei ole edes vielä pakattu. Googlailin arvosteluja ja Trustpilotissa on pitkät rivit yhden tähden arvosteluja viimeisen reilun vuoden ajalta. Tavarat eivät tule, asiakaspalvelu ei auta, tulee jo käytettyä tavaraa yms yms.
Netistä löytyi, että ovat kesällä ostaneet jonkun toisen ison nettivaatekauppatoimijan ja keväällä ilmoittaneet, että eivät enää noudata kuluttajariitalautakunnan päätöksiä. Ovatko ottaneet isomman suupalan kuin jaksavat niellä ja talous kuralla/käteisvarat niukat
Aiemmin mulla vain hyviä kokemuksia, niin mitenköhän tässä nyt käy. Tuleeko ne tavarat ollenkaan ja tuleeko ne käyttänmättöminä?
Minkälaisia kokemuksia viimeisen erityisestä puolen vuoden ajalta? Kauanko kesti, että lähettivät paketin ja oliko kaikki niin kuin pitääkin?
Kommentit (82)
Kuulostaa kieltämättä siltä, että siellä on henkilökunnasta joku 90% vaihdettu AI botteihin. Mahdotonta yrittää hoitaa asioita heidän kanssa.
T. 80
Mulla ei koskaan aiemmin ole ollut mitään ongelmaa Zalandolta tilattujen tuotteiden toimistusten kanssa. Mutta nyt on. Tilasin huhtikuun puolenvälin paikkeilla, tuli ilmoitus että ovat lähettäneet, siis tuli jopa seurantakoodi.. ja ilmoittivat siinä niin kuin ennenkin milloin tuote olis noudettavissa noutopaikasta. No, sitten tulikin noutopäivän tienoilla ilmoitus että paketti saapuu tavanomaista myöhemmin, mutta ei hätää, tulossa on, ja tässä samassa yhteydessä tuli sitten laskutustiedotkin - olin siis tilannut laskulla. No, paketti ei ole vieläkään saapunut, eikä se ole tullut edes Suomen Postin terminaaliinkaan, Postin seurantakoodi ilmoittaa - we are waiting for the parcel... haven't received it yet.
Ei siis vieläkään. Otin muutamia päiviä sitten yhteyttä Zalandoon, selvityspyyntönä paketin viipymisestä, no, tähän vastasivat tekemällä hyvityslaskun, mutta se tilaus on edelleen voimassa ja Suomen Posti odottaa pakettia... Siis ilmeisesti sitä tilausta ei voi tässä vaiheessa perua, se roikkuu vaan tiedoissa....
Kummallista.