Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna joulut ja uudet vuodet oli parempia

Vierailija
01.12.2025 |

Parisuhteessa rasittaa jouluaatto käyttää siihen että käydään miehen sukua ympäri ja uudet vuodet mies on tottunut viettämään aina tutullaan ja joka vuosi pitäisi siellä olla

Haluaisin olla kotona jouluna ja uudet vuodet voisin joskus haluta viettää oman sukuni seurassa 

Miten olette päässeet sopuun näistä? Tuntuu että mies ottaa itteensä jos edes vihjaan haluavani jotain muuta 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olenkin itse valinnut. Vastasin tuolle, joka luuli, että se on positiivinen asia että suurimmalle osalle miehistä on joulu ihan sama. Tämä on keskustelupalsta missä keskustallaan, ja jos haluat lukea vain positiivisia asioita ihmisten parisuhteista, niin jos vaikka menisit ketjuun, joka ei käsittele naisen pettymystä mieheensä jouluisin. Vastaukset saattaisivat olla sellaisessa ketjussa miellyttävämpiä. 

Miksi sinulla meni noin kovasti tunteisiin? Ihme uhriutumista. 

Vierailija
22/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun epätoivoiset eukot yrittävät selitetllä omia epäonnistuneita suhteitaan muiden kirjoittajien syyksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olenkin itse valinnut. Vastasin tuolle, joka luuli, että se on positiivinen asia että suurimmalle osalle miehistä on joulu ihan sama. Tämä on keskustelupalsta missä keskustallaan, ja jos haluat lukea vain positiivisia asioita ihmisten parisuhteista, niin jos vaikka menisit ketjuun, joka ei käsittele naisen pettymystä mieheensä jouluisin. Vastaukset saattaisivat olla sellaisessa ketjussa miellyttävämpiä. 

Ei mulla mennyt tunteisiin. Kunhan ihmettelin millainen ihminen avaa keskustelun jossa puhutaan tällaisesta aiheesta ja sitten ihmettelee miksi sinne kerääntyy ihmisiä, joilla on aiheesta jotain sanottavaa. Taidat projisoida omiasi minuun. 

Vierailija
24/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene toisen sukulaisille. Huomioi äitisi ja joku muu. Itsesi. Mies voi olla kotonakin eikä kiertää kumminkaimoja. Koko vuosi aikaa tavata ihmisiä.

Vierailija
25/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään selvinpäin lähde puolison vanhemmille, kun " vähän väkisin" pitää mennä. Lomalla nautin sitten joka päivä alkoholia siellä.

Vierailija
26/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mennyt tunteisiin. Kunhan ihmettelin millainen ihminen avaa keskustelun jossa puhutaan tällaisesta aiheesta ja sitten ihmettelee miksi sinne kerääntyy ihmisiä, joilla on aiheesta jotain sanottavaa. Taidat projisoida omiasi minuun. 

Missä tuollaista ihmettelyä on tapahtunut? Se, että joku kommentoi sinun parisuhteesi olevan paska, ei ole mitään ihmttelyå. Se on tosiasian toteamista. Ja tuolla projisointi-kommentilla vain alleviivasit, miten kovasti tämä asia meni sinulla tunteisiin. 

Vierailija
27/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysy itseltäsi, miksi olet suostunut tuohon järjestelyyn?

Vierailija
28/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysy itseltäsi, miksi olet suostunut tuohon järjestelyyn?

Vastaus on sama kuin muillakin miehistään parkuvilla naisilla. Sinkkuun pelottaa niin paljon, että alistutaan ihan mihin tahansa, jotta voi sanoa polleana sukulaisille, ettei ainakaan vanhaksi piiaksi jäänyt. 

Vierailija
29/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaista ihmettelyä on tapahtunut? Se, että joku kommentoi

Voi pikkuista. Ei minun parisuhteeni ole paska. Miehellä on isättömyyden takia joulut vaikeita, eikä se ole mikään sellainen asia, mikä tekisi koko parisuhteesta paskan. Vastasinko minä sinun kommenttiisi, jossa puhuit läpiä päähäsi, vai miksi minusta nyt tuli noin kiimaisen kiinnostava kohde? 

Vierailija
30/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaista

Kasva aikuiseksi ja lopeta tuollainen lapsellinen pikkustelu. Ei normaali aikuinen kommunikoi muille noin. 

Vierailija
31/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkuista. Ei minun parisuhteeni ole paska. Miehellä on isättömyyden takia joulut vaikeita, eikä se ole mikään sellainen asia, mikä tekisi koko parisuhteesta paskan. Vastasinko minä sinun kommenttiisi, jossa puhuit läpiä päähäsi, vai miksi minusta nyt tuli noin kiimaisen kiinnostava kohde? 

Isättömät joulut, mutta kuitenkin mies on vaivaksi? Mitenkäs tuollainen on mahdollista? Ettet vaan itse puhunut itseäsi pussiin:D

Vierailija
32/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mennyt tunteisiin. Kunhan ihmettelin millainen ihminen avaa keskustelun jossa puhutaan tällaisesta aiheesta ja sitten ihmettelee miksi sinne kerääntyy ihmisiä, joilla on aiheesta jotain sanottavaa. Taidat projisoida omiasi minu

"Ei normaali aikuinen kommunikoi muille noin"

Joo, jos normaalit aikuiset määrittää muiden ihmisten koko parisuhteen paskaksi yhden tiedonmurusen perusteella, minua ei haittaa olla epänormaali lainkaan. 

Vierailija
33/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isättömät joulut, mutta kuitenkin mies on vaivaksi? Mitenkäs tuollainen on mahdollista? Ettet vaan itse puhunut itseäsi pussiin:D

Etkö osaa lukea? Minun MIEHELLÄNI on oman isättömyytensä takia joulut olleet aina vaikeita ja tunteita herättäviä. Voi luoja varjele mikä taunus olet. 

Vierailija
34/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet + joulu =mahdoton yhtälö.

Siitä tehdään vaikeaa hinnalla millä hyvänsä. Enkä ymmärrä miksi!

Äläpä yleistä oman miehesi perusteella. Suurin osa miehistä suhtautuu jouluun "ihan sama" asenteella. 

Se on nähty niin monissa miehissä. Ja vaikka se olisi ihan sama, se on silti ongelma. Ihan sama -mies voi vaikka kieltää tai pilata muiden joulun. 

No ei todellaakaan voi :D Kuinka lapanen sä olet, jos tuollaiseen suostut? 

Enhän mä enää suostukaan. Asun yksin, ja mieskaverini viettää joulun äitinsä kanssa.

Vierailija
35/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mennyt tunteisiin. Kunhan ihmettelin millainen ihminen avaa keskustelun jossa puhutaan tällaisesta aiheesta ja sitten ihmettelee miksi sinne kerääntyy ihmisiä, joilla on aihee

Voi sinua reppanaa. Kovasti meni tunteisiin, kun parisuhdettasi arvosteltiin. Huomasit näköjään itsekin, ettei se ole kunnossa ja siksi reagoit noin vahvasti. Se älähtää, kehen kalikka kalahtaa. 

Vierailija
36/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen mielelläni jouluksi appiukon pontik--- siis vaimoni perheen kanssa joulua viettämään 

Vierailija
37/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mennyt tunteisiin. Kunhan ihmettelin millainen ihminen avaa keskustelun jossa puhutaan tällaisesta aiheesta ja sitten ihmettel

Sovitaan niin, jos sinulle tulee siitä parempi mieli 😘

Vierailija
38/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se on tuokin kertoa, että osui ja upposi. 

Vierailija
39/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet + joulu =mahdoton yhtälö.

Siitä tehdään vaikeaa hinnalla millä hyvänsä. Enkä ymmärrä miksi!

Äläpä yleistä oman miehesi perusteella. Suurin osa miehistä suhtautuu jouluun "ihan sama" asenteella. 

No sehän se onkin se vaikea osuus, kun miehelle on kaikki "ihan sama" kuin teini-ikäisellä, jota ei kiinnosta mikään. Ja silti jos tällaiselle ihan sama-miehelle ei olekaan mitään naisen järjestämää joulua näkyvissä, alkaa itku.

Mikä teitä naisia oikein vaikaa, kun otatte ihan vapaaehtoisesti tuollaisia vauvoja puolisoiksenne? Pelottaako sinkkuus niin paljon, että pitää ottaa ihan kuka vain kuka sattuu huolimaan? Itse en ikinä suostuisi tuollaiseen äiti-lapsi-suhteeseen. 

Se ok mies voi tekeytyä vauvaksi ihan yllättävissä asioissa ja paikoissa. Kun keväällä tutustuu, ei ensimmäisenä tule mieleen kysellä joulun vietoista. 

Vierailija
40/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa se on tuokin kertoa, että osui ja upposi. 

Juu sattuu niin, etten varmaan saa nukuttua. Hyvää joulunodotusta, Konalan torakka! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä