Millaisia lahjoja saatte aikuisilta lapsiltanne? Kertokaa esimerkkejä.
Sain 24-vuotiaaltani synttärilahjaksi juuri hienon pussilakanan.
Hän on myös antanut ainoottomia lahjoja, kuten vaikka 4 "elokuvalippua". Taidokkaasti tehtyjä aidon näköisiä. Ideana, että saan valita elokuvat ja katsotaan yhdessä ne. Tai sitten vaikka 10 halausta silloin kuin haluan jne.
Kommentit (30)
Olen saanut useamman itsetehdyn lahjakortin siivoukseen, ikkunoiden pesuun, kaappien siivoukseen ja järjestelyyn yms. Arvostan kovasti , kun eivät tuo tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Tavara on välittämisen mitta?
Huolella valittu lahja on ihanaa saada.
Vierailija kirjoitti:
Tavara on välittämisen mitta?
Et vissiin ole koskaan kuullut termiä "antamisen ilo".
Vierailija kirjoitti:
Aikuista lasta hävettää kun minulla ei ole yliopisto-opintoja niin hän antoi avoimen yliopiston lahjakortin.
Ihana. Mulle kelpaisi. Vaikkei lapsi häpeä.
Sain viimeksi lankakerän, paras lahja
Miniältä saan "lahjaksi" joka kevät ja syksyn ikkunapesut. Tykkää/haluaa pestä ikkunoita, saa olla omien ajatusten kanssa pestessä. Vuorostani vien lapsenlapset milloin minnekkin. Tavaraa en tarvitse.
Ulkomailla asuva lapseni oli juuri käymässä ja antoi Stockmannin lahjakortin, jonkaarvo on tuhat euroa. Sillä kustannan joulunviettoni.
Kukkia yleensä ,myös jouluna+suklaata. Äitienpäivänä ovat usein hommanneet yhdessä lahjakortin hierontaan, kasvo-tai jalkahoitoon. Kun pääsin eläkkeelle maksoivat porukalla ulkomaan matkan + siihen liittyvät muut menot, sain valita itse kohteen :) Mutta noin yleisesti olen sanonut ettei tarvitse antaa lahjoja, kaapit on täynnä tavaraa, josta yritän päästä eroon muutenkin. Puhelu tai kortti lämmittää jo mieltä, se riittää.