Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut koskaan vankilassa?

Vierailija
01.12.2025 |

Esim Hämeenlinnan Naisvankilassa? Millaista siellä oli /on onko se täyttä hel*vettiä. Kysyn uteliaisuudesta 

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkistä kahvia vankilassa juodaan? 

Vierailija
22/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xtra, jonka vanki ostaa ylihinnalla jostain automaatista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun Koiria ei saa ottaa vankilaan. 

Vierailija
24/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa litkua. Edes sairaalan kulta Katriina ei yllä samalle tasolle. 

Vierailija
25/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä olin Hämeenlinnan naisvankilassa puolivuotta duunissa pajalla/kunnossapidossa, puolenvuoden duunipesti että sai uudet 500 päivää liiton korvauksia !

Vierailija
26/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Ikinä. Vankilat ovat lavasteita.

Vierailija
27/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa litkua. Edes sairaalan kulta Katriina ei yllä samalle tasolle. 

Ei vankilassa voi oikeasti olla pahaa kahvia, koska samoja vankeja joutuu samaan vankilaan uudestaan. Eihän kukaan rikoksia tekisi, jos olisi joutunut vankilaan juomaan pahaa kahvia. 

Vierailija
28/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä olin Hämeenlinnan naisvankilassa puolivuotta duunissa pajalla/kunnossapidossa, puolenvuoden duunipesti että sai uudet 500 päivää liiton korvauksia !

Sinun köyhyysloukkusi. Tuo saattoi aikanaan olla syy, kun omakin äiti kävi välillä töissä. 

Vierailija
29/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaruokaa kehutaan varmaan piruuttaan. Kamalaa varmasti oikeasti 

Vierailija
30/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No useat vangit eivät ole kokanneet ruokaa vaan jotain muuta. Se oikea ruoka on heille ihme siellä. 

Vierailija
31/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksii parhaan fantasian vankilasta? 

Vierailija
32/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No useat vangit eivät ole kokanneet ruokaa vaan jotain muuta. Se oikea ruoka on heille ihme siellä. 

Toivottavasti ne osallistuisivat myös sen tekemiseen. 

Vierailija
33/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan vartijaksi vankilaan mutta ei ole vahvaksi treenattuja lihaksia ja henkistä lujuutta tarpeeksi. 

Vierailija
34/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu siellä naisten puolellakin. Joskus muistaakseni Seurassa oli juttu naisvankilasta. Joltain vangilta oli leikattu saksilla akillesjänteet poikki. Jokaisella naisvangilla on persoonallisuus häiriö.

Vierailija
35/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu siellä naisten puolellakin. Joskus muistaakseni Seurassa oli juttu naisvankilasta. Joltain vangilta oli leikattu saksilla akillesjänteet poikki. Jokaisella naisvangilla on persoonallisuus häiriö.

Lasten Askartelu saksia ei saa antaa hänen käsiinsä enää. 

Vierailija
36/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan jotkut olleet vankilassa. Voi ehkä sanoa, että aika monikin on varmaan ollut vankilassa.

Itse olen ollut työssä vankilassa. Enkä kyllä suosittele sitä paikkaa työpaikaksikaan. 

Siis... Huvittavinta oli se, kun pikkukaupungin kundi (syntymäpaikkakuntani) oli siellä kaltereiden takana, se bongasi minut kun jouduin sitä käytävää kulkemaan jotakin asiaa toimittaessani, ja yritti jotenkin ilmaisi sitten tunnistavansa minut huutaen mun nimeni ja sitten jotain siihen perään. No, mut siis häpäistä yritti, (en rikoksia tehnyt), mutta jos olisin ollut yhtä tyhmä kuin tuo, niin olisin voinut huutaa takaisin, että no, mutta milläs se ukko sille puolelle kaltereita on joutunut.

Niin.

Mutta en suosittele edes työpaikaksi. Ja toi vankila oli vielä sitä vanhaa tyyliä... Ei niillä kundeilla ollut niitä kaikkia moderneja perusmukavuuksia joita uusissa vankiloissa on.

Naaman tietysti ne kundit pistävät muistiin työntekijöistäkin.

Yllä oleva teksti on varmaankin riskaabeli. Mutta olkoon!

Sitten kun näitä uusia vankiloita rakennettiin ja tulivat valmiiksi ja vanhat jäivät tyhjilleen, niin totta kai, piti sitten käydä katsomassa niitten "turistireissujen" kautta niitä vanhoja sellejä, haisevia sellejä. Todellakin testosteroni, hiki, lika, haisi vaikka kalusteet ja äijät olivat poissa. Joillekuille noi kierrokset tai vapaat tutustumiset tiloihin olivat jotain "linnaromantiikkaa". Mutta - hiki, lika, testosteroni, pelko, viha, väkivalta siellä haisi!

Vierailija
37/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet? Elämässään epäonnistuneiden kokoontumispaikka, yhteistä  elämän epätoivo ja angsti.

Vierailija
38/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan jotkut olleet vankilassa. Voi ehkä sanoa, että aika monikin on varmaan ollut vankilassa.

Itse olen ollut työssä vankilassa. Enkä kyllä suosittele sitä paikkaa työpaikaksikaan. 

Siis... Huvittavinta oli se, kun pikkukaupungin kundi (syntymäpaikkakuntani) oli siellä kaltereiden takana, se bongasi minut kun jouduin sitä käytävää kulkemaan jotakin asiaa toimittaessani, ja yritti jotenkin ilmaisi sitten tunnistavansa minut huutaen mun nimeni ja sitten jotain siihen perään. No, mut siis häpäistä yritti, (en rikoksia tehnyt), mutta jos olisin ollut yhtä tyhmä kuin tuo, niin olisin voinut huutaa takaisin, että no, mutta milläs se ukko sille puolelle kaltereita on joutunut.

Niin.

Mutta en suosittele edes työpaikaksi. Ja toi vankila oli vielä sitä vanhaa tyyliä... Ei niillä kundeilla ollut niitä kaikkia moderneja perusmukavuuksia joita uusissa vankiloissa on.

Naaman tietysti ne kun

Miten testosteroni voi haista? 

Vierailija
39/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet? Elämässään epäonnistuneiden kokoontumispaikka, yhteistä  elämän epätoivo ja angsti.

Mulla oli ex vanki naapurissa ja ihan oli rento tapaus, ei yhtään epätoivoinen eikä angstinen. Muuten on kyllä nuorempana tullut iskemään niitä pelottavan oloisia "olen ollut linnassa" miehiä ja yhden tosi pelottavan tapauksen tapasin kerran samassa illanvietossa. Jotkut on tosiaan sellaisia ettei ne pärjää tai eivät osaa elää vankilan ulkopuolella. 

Vierailija
40/128 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä varmaan joku joskus ollut. Palstalaiset sen sijaan harvoin poistuvat edes kotoaan.

Mihin pitäisi poistua? Mikä on se paikka? Kaikki ovat netissä kaiket illat. Muutkin kuin täällä olevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi