Onko kukaan ollut koskaan vankilassa?
Esim Hämeenlinnan Naisvankilassa? Millaista siellä oli /on onko se täyttä hel*vettiä. Kysyn uteliaisuudesta
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkistä kahvia vankilassa juodaan?
Xtra, jonka vanki ostaa ylihinnalla jostain automaatista?
Mutta kun Koiria ei saa ottaa vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa litkua. Edes sairaalan kulta Katriina ei yllä samalle tasolle.
Ysärillä olin Hämeenlinnan naisvankilassa puolivuotta duunissa pajalla/kunnossapidossa, puolenvuoden duunipesti että sai uudet 500 päivää liiton korvauksia !
Ei kukaan. Ikinä. Vankilat ovat lavasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa litkua. Edes sairaalan kulta Katriina ei yllä samalle tasolle.
Ei vankilassa voi oikeasti olla pahaa kahvia, koska samoja vankeja joutuu samaan vankilaan uudestaan. Eihän kukaan rikoksia tekisi, jos olisi joutunut vankilaan juomaan pahaa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä olin Hämeenlinnan naisvankilassa puolivuotta duunissa pajalla/kunnossapidossa, puolenvuoden duunipesti että sai uudet 500 päivää liiton korvauksia !
Sinun köyhyysloukkusi. Tuo saattoi aikanaan olla syy, kun omakin äiti kävi välillä töissä.
Vankilaruokaa kehutaan varmaan piruuttaan. Kamalaa varmasti oikeasti
Vierailija kirjoitti:
No useat vangit eivät ole kokanneet ruokaa vaan jotain muuta. Se oikea ruoka on heille ihme siellä.
Kuka keksii parhaan fantasian vankilasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No useat vangit eivät ole kokanneet ruokaa vaan jotain muuta. Se oikea ruoka on heille ihme siellä.
Toivottavasti ne osallistuisivat myös sen tekemiseen.
Mä haluan vartijaksi vankilaan mutta ei ole vahvaksi treenattuja lihaksia ja henkistä lujuutta tarpeeksi.
Tapahtuu siellä naisten puolellakin. Joskus muistaakseni Seurassa oli juttu naisvankilasta. Joltain vangilta oli leikattu saksilla akillesjänteet poikki. Jokaisella naisvangilla on persoonallisuus häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu siellä naisten puolellakin. Joskus muistaakseni Seurassa oli juttu naisvankilasta. Joltain vangilta oli leikattu saksilla akillesjänteet poikki. Jokaisella naisvangilla on persoonallisuus häiriö.
Lasten Askartelu saksia ei saa antaa hänen käsiinsä enää.
On varmaan jotkut olleet vankilassa. Voi ehkä sanoa, että aika monikin on varmaan ollut vankilassa.
Itse olen ollut työssä vankilassa. Enkä kyllä suosittele sitä paikkaa työpaikaksikaan.
Siis... Huvittavinta oli se, kun pikkukaupungin kundi (syntymäpaikkakuntani) oli siellä kaltereiden takana, se bongasi minut kun jouduin sitä käytävää kulkemaan jotakin asiaa toimittaessani, ja yritti jotenkin ilmaisi sitten tunnistavansa minut huutaen mun nimeni ja sitten jotain siihen perään. No, mut siis häpäistä yritti, (en rikoksia tehnyt), mutta jos olisin ollut yhtä tyhmä kuin tuo, niin olisin voinut huutaa takaisin, että no, mutta milläs se ukko sille puolelle kaltereita on joutunut.
Niin.
Mutta en suosittele edes työpaikaksi. Ja toi vankila oli vielä sitä vanhaa tyyliä... Ei niillä kundeilla ollut niitä kaikkia moderneja perusmukavuuksia joita uusissa vankiloissa on.
Naaman tietysti ne kundit pistävät muistiin työntekijöistäkin.
Yllä oleva teksti on varmaankin riskaabeli. Mutta olkoon!
Sitten kun näitä uusia vankiloita rakennettiin ja tulivat valmiiksi ja vanhat jäivät tyhjilleen, niin totta kai, piti sitten käydä katsomassa niitten "turistireissujen" kautta niitä vanhoja sellejä, haisevia sellejä. Todellakin testosteroni, hiki, lika, haisi vaikka kalusteet ja äijät olivat poissa. Joillekuille noi kierrokset tai vapaat tutustumiset tiloihin olivat jotain "linnaromantiikkaa". Mutta - hiki, lika, testosteroni, pelko, viha, väkivalta siellä haisi!
Mitä luulet? Elämässään epäonnistuneiden kokoontumispaikka, yhteistä elämän epätoivo ja angsti.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan jotkut olleet vankilassa. Voi ehkä sanoa, että aika monikin on varmaan ollut vankilassa.
Itse olen ollut työssä vankilassa. Enkä kyllä suosittele sitä paikkaa työpaikaksikaan.
Siis... Huvittavinta oli se, kun pikkukaupungin kundi (syntymäpaikkakuntani) oli siellä kaltereiden takana, se bongasi minut kun jouduin sitä käytävää kulkemaan jotakin asiaa toimittaessani, ja yritti jotenkin ilmaisi sitten tunnistavansa minut huutaen mun nimeni ja sitten jotain siihen perään. No, mut siis häpäistä yritti, (en rikoksia tehnyt), mutta jos olisin ollut yhtä tyhmä kuin tuo, niin olisin voinut huutaa takaisin, että no, mutta milläs se ukko sille puolelle kaltereita on joutunut.
Niin.
Mutta en suosittele edes työpaikaksi. Ja toi vankila oli vielä sitä vanhaa tyyliä... Ei niillä kundeilla ollut niitä kaikkia moderneja perusmukavuuksia joita uusissa vankiloissa on.
Naaman tietysti ne kun
Miten testosteroni voi haista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet? Elämässään epäonnistuneiden kokoontumispaikka, yhteistä elämän epätoivo ja angsti.
Mulla oli ex vanki naapurissa ja ihan oli rento tapaus, ei yhtään epätoivoinen eikä angstinen. Muuten on kyllä nuorempana tullut iskemään niitä pelottavan oloisia "olen ollut linnassa" miehiä ja yhden tosi pelottavan tapauksen tapasin kerran samassa illanvietossa. Jotkut on tosiaan sellaisia ettei ne pärjää tai eivät osaa elää vankilan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
On siellä varmaan joku joskus ollut. Palstalaiset sen sijaan harvoin poistuvat edes kotoaan.
Mihin pitäisi poistua? Mikä on se paikka? Kaikki ovat netissä kaiket illat. Muutkin kuin täällä olevat.