Ahdistaa niin hirveästi kun joutuu opettelemaan älytelevision käytön
Minä olen tällainen teknologia uusavuton, en ole koskaan omistanut muuta kuin älypuhelimen, en osaisi käyttää edes kannettavaa. Kirjaston koneella olen joskus ollut netissä, taidot riittää juuri siihen.
Nyt minun ikivanha tyhmä TV on hajonnut ja pitää ostaa uusi TV. Haluan älytelevision niin voin katsoa siitä YLE areenaa ja muita ohjelmia. Onko antaa suosituksia edullisista älytelevisioista jotka ovat helppoja käyttää? Minun pitää opetella ihan kaikki alusta asti. Siihen pitää ilmeisesti ostaa reititin tai modeemi, en ole koskaan omistanut sellaisiakaan. En edes tiedä miten sellaista käytetään. Pitää mennä DNA kauppaan ja kysyä neuvoa, nolottaa jo valmiiksi.
Antakaa neuvoja mikä on minulle sopiva TV? En pelaa mitään pelejä, käytän sitä tavalliseen TV:n katseluun ja sitten YLE Areenan, Mtv katsomon, Ruudun, YouTuben ja ehkä jonkun maksullisen kanavan katsomiseen.
Kiitos jo valmiiksi.
Ok, mulla hajosi jo kuukauden jakamisen jälkeen dual sim ominaisuus puhelimesta. Olisin voinut tietysti jakaa vain yhdeltä sim kortilta sen jälkeenkin, mutta en uskaltanut ottaa riskiä, että kummatkin sim-korttilukijat lakkaa toimimasta, koska se olisi tehnyt puhelimesta käytännössä käyttökelvottoman. En tiedä mistä johtuu. Ehkä koska halpa puhelin tai huono tuuri?