Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nincalle pikaseen siitä äidin ja tyttären synnytyksestä. Mulla ja mun äidillä on menneet synnytykset reilusti yli lasketun ajan. Äidillä tosin vielä reilummin. Äidin kolmesta synnytyksestä muistaakseni kaksi on jouduttu käynnistämään. Mulla ei jouduttu. Me ollaan mun siskon ja veljen kans oltu aika isoja synnyttyämme, mutta Joona oli keskivertoa pienempi. Molempien synnytykset on kestäneet aika kauan.

Elikkäs jotain yhtäläisyyksiä löytyy, mutta kaikki ei oo mennyt samalla kaavalla. Se pitää mun mielestä aika hyvin paikkansa, että jos äidillä on synnytykset menneet reippaasti yli lasketun, niin tyttärelläkin voi mennä. Tää on siis vaan mun mutu mielipde. Ei perustu faktoihin.

pesukarhu, joka poistuu taas häiriköimästä

Vierailija
42/42 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut aktiivinen perjantai =O No, nyt mä yritän skarpata kommentoimaan ja lukemaan huolella kun sain Aksun jo nukkumaan ja ekaa kertaa uudessa kodissa istahdin koneen kanssa oikein sohvalle :D tähän asti kun kone on ollut tuossa eteisaulassa kun kirjoituspöytää ei olla vielä saatu. Niin ja nyt saan rauhassa istua koneella kun mies on kiekkoporukan kauden päättäjäisristeilyllä.

Auroran Oliver oli nukkunut huimat yöunet! Vautsi!!! Milloinkohan täälläkin saatais nukkua kolmee tuntia pitempi pätkä¿? Vaikka viime yön Aksu kyllä taas nukkui vaan yhdellä syötöllä, mutta eipä ne unipätkät juurikaan sitä kolmea tuntia ylittäneet. Eli toisinsanoen aamusta Aksu söi maitoa seiskan aikaan vielä ja sit jatkettiin pari tuntia unia.

Leenikselle ja miehuudelle onnittelut tulokkaasta!!!

Mammis, ihan huoletta voit sen pari lasia viiniä ottaa eikä tarvi maitoja pumppailla viemäriin. Meidän isukki viettikin muuten varpajaiset jo silloin kun mä olin vielä sairaalassa ja ihan mun toivomuksesta niin. Sopivasti kun sattui Aksukin syntymään perjantaina =D

Ihania NapNapin typy ja Naperon Eetu kaulassa roikkuvine tavaroineen =D Aksu ei oo vielä keksinyt kaulaan laittaa mitään, mutta tänäänkin kulki puoli iltaa oma sukka tiukasti nyrkissä tai sitten käsien ollessa täynnä sukka kulkee kätevästi mukana suusta roikkuen. Kuulostaapa muuten kivalle NapNapin typyn päikyn naamiaiset. Koita kuitenkin keksiä jotain muuta typylle päälle niiden kaulassa roikkuvien strigien sijaan =D

Turun kesätreffeille mekin voitais Aksun kanssa ilmestyä mikäli sattuu sopivalle ajankohdalle!!

Kesiksellä olikin hyvä hoitokeino kipeisiin nänneihin =D Hyvällä omallatunnolla tässä voikin nyt pistellä suklaata¿ ei kai haittaa jos nännit ei oo kipeet? Jos sitä vois syödä ennaltaehkäisevässä tarkoituksessa.

Ihania nuo teidän miesten yösyöttelyhommat. Meillä mies on tässä kuluneen vuoden aikana hoitanut yhden yön kun mä olin mammojen kanssa pikkujouluissa. Muuten sitten ollaankin menty yhdessä aina jos jonnekin ollaan menty ja Aksu on ollut jommassakummassa mummulassa. Niin ja mä en oo kyllä kaivannutkaan sitä että mies yösyöttöjä hoitelis kun mä sen kuitenkin joutuisin herättämään¿ samalla vaivalla ite hoidan yöt. Oon sitten univelkoja hoitanut mielummin siten, että viikonloppuna mies nousee toisena aamuna Aksun kanssa ja mä saan jäädä nukkumaan. Niin ja joskus on niinkin tehty että mies on vienyt aamulla töihin lähtiessään Aksun mummulaan ja mä oon hakenut sitten kun oon herännyt.

Poppiksella nukutaan imurin hurinassa =D Meillä Aksu vaan alkaa ite hurista aina imurin nähdessään. Toinen tän hetken suosikki on isin porakone.

Ninca oli synnytyksestä kysellyt. Meillä ei mennyt samalla kaavalla äidin kanssa. Mä oon itse syntynyt viikon yliaikaisena ja synnytys käynnistyi suppareilla. Aksu sitten taas syntyi laskettuna päivänä, synnytys käynnistyi veden lorahtelulla ja Aksu sitten syntyi imukupin avustuksella lopulta. On muuten ihan hurja ajatella, että viikon päästä siitäkin tapahtumasta on jo vuosi!!!!!

Amylle kunnon halirutistukset!! Tosi kurja juttu, että virka meni sivusuun ja nykyinen paikkakin on uhattuna =/ mä lähetän täältä virtuaalisen piristys-Magnersin

Pesukarhun Joonalle iiiiiisot onnittelut huomiselle sankaripäivälle!!! Meillä se samainen päivä koittaa sitten ensi viikon lauantaina. Mä oon ihan järkyttynyt kuinka nopeasti aika on mennyt!!!!

Mulla olikin tänään oikein iltapuhde kun tuossa joku aika sitten ihastelin yhdessä lelukaupassa sellasta ihanaa Nalle Puh -laatikostoa ja tulin siitä maininneeksi miehelle anopin ollessa paikalla. Tänään anoppi sitten ilmoitti, että on menossa Ideaparkiin ja haluaa ostaa Aksulle sen laatikoston =O toivat sen sitten alkuillasta tänne ja mähän en TIETENKÄÄN voinut odottaa huomiseen tai oikeastaan ylihuomiseen että mies sen ois koonnut porakoneen avustuksella¿ nooooh¿ mä kun en sitä konetta osaa käyttää ja laatikoston halusin kasata niin sittenpä sitä kirottiin täällä ristipääruuvarin ja 1v apupojan kanssa. Laatikoston paketissa kovasti mainostettiin että sen kokoaa kahdessa minuutissa, mutta mun käsipelillä kokoomiseen meni lähemmäs kaks tuntia=D valmista kuitenkin tuli ja näin ihanan laatikoston Aksu sai:

http://www.aijaa.com/v.php?i=483524.jpg

No nih¿ tulipas pitkä viesti. Kukaan varmaan jaksa lukeekaan¿

Pikku-milli & Akseli melkein 1v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla