Ticketin Spashista vielä
Kun en jaksa kaivella vanhoja keskusteluja. Niin onko tuo Splash minkälainen? Onko hyvin vettäpitävä, onko saumat teipattu? Mihin vertaisit sitä muilla valmistajilla? Käykö ainoana välikausipukuna?
Kommentit (6)
On tosiaan vedenpitävä, saumat teipattu (ja sen tuntee) ja housuissa ei ole sisäsaumaa. 44¿:n hintaan sanoisin, että on loistava setti pienille, jos vain kestää.
Meillä aiemmin olleet Ticketin vst sadesetit on kestäneet - paremmin kuin Reimatecin välikausipuvut!
Suosittelen.
Isompien setin mittasuhteet kuulostaa tosiaan kummallisilta, jos pitävät paikkaansa. Siitä ei kokemusta.
Onko kestävä myös isommilla lapsilla? Siis kun meidän 3,5-vuotiaalle sitä ajattelin. Vai olisiko sitten joku muu jo parempi. Kuitenkin aika paljon rymytään ja möyritään maassa ja hiekkalaatikolla.
Meillä on ollut T2H:n vaatteita jo monta vuotta ja yksikään ei ole mennyt rikki. Ei myöskään aiemmatkaan vst. hintaiset rainsetit.
Toisaalta 6v täyttävälle pojalle en kuitenkaan enää osta tuota 2-osaista, vaan mieluummin oikeaa Ticketin välikausikangasta olevan puvun, joka _vuorenvarmasti_ kestää. Mutta hintakin on 3x.
44¿:lla uskallan kuitenkin ottaa myös riskin. Varsinkin kun malli on tosi kiva, kokonaan yksivärinen ja ihanat herkkuvärit! =)
pienenä kokona, 74cm tai 80cm, riippuen onko kuinka reilua kokoa. Vai onko sitä olemassa noin pienenä?
Mulla ei mitään kokemusta Splashista, mutta täältä olen lukenut tietoja ja kuulostaa:
ohut tuulipukumainen kangas
saumat teipattu
mittasuhteet oudot - 110 cm koossa housut 76 cm (eli voiko 110 cm lapsen yläosa olla 30 cm tai siis jos pää on 20 cm, niin yläkroppa 10 cm?), takki taas ei ilmeisesti ihan yhtä reilu suhteessa, housuissa ei kuminauhaa, joten jos ei sellaista itse laita, niin suurimmalla osalla lapsista ei mene takki ja housut oikein kätevästi yhtä aikaa
edullinen
Kertokaa omistajat, että menikö ihan pieleen.